Sierra 2.9 12V 92a Faric

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 11 Apr 2018, 20:18

Koja pean varudest otsima, scorpal vist ei olnud küljes seda, kui tõin ta. Homme jõuab veepump ka kohale, äkki jõuab veel samal õhtul külge keerata - muidugi üks murdunud polt vaja välja keerata ja ülejäänutel keermed üle lasta.

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas 009-FMC » 12 Apr 2018, 07:07

Kaaned tihendid vahetatud siis peab olema jama allpool, koda ventikale oleks ikkagi vast vajalik, el. vente saad kasutada kas -dohc- i omasi või cossu, anduri kohaga radikaid peaks kah liikuma aga ülemise volla vahele ühendades peaks asi piisavalt hea olema, termostaat ikka õigetpidi sees? :D
veepump võib kah ära olla jah, äkki käib laba võllipeal ringi, neidki olnud plastik labadega ja erineva laba arvuga, kuidas ta sinna kojasse situb, palju sinna laba ja koja vahele ruumi jääb? äkki laseb pool voolust sealt juba mooda.
vat mul pole selliseid vigu veel olnud nende mootoritega selle 12 aasta jooksul, paar korda on keema läinud küll aga se selle süü et el. vendid ei suvatsenud käivituda aga vedelikku välja ikka ei ole löönud niimoodi :D se visko vent teeb oma tööd väga hästi muidu, milleks ta sinna paigaldatud on, ega inseneerid nii juhmid kah ei ole :D kuigi mõne kohapealt võiks nendega korralikult vaielda ;)
kuidas sõiduajal temp end hoiab? salongi sooja puhub?? põhja keerates ei tohiks suuta kätt puhuri ava ees hoida.

puhtast huvist võiks ise kaema tulla aga liiga kauge krt
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas MrBungle » 12 Apr 2018, 08:03

Termar võib ka lihtsalt praak olla. Samuti võis esimene keema minemine (näiteks õhu mullist) termostaadi juba rikkuda. Huvi pärast võid proovida ilma termarita.

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 12 Apr 2018, 19:23

Veepump vahetatud, termostaat vahelt ära korjatud. Kasu mitte kui midagi, mis seal muud enam olla saab kui plokk ise? Keema läheb ka, jahutusvedeliku sai 10liitrit juba sisse valatud, niiet sellest ka puudu ei tohiks olla.
Videolõik ka, sellist rõhku võiks garaažis suruõhu tööriistadel kasutada. Suured lõdvikud nii jäigad, et kokku vajutada ei jõua.
https://youtu.be/XHxsHPgAcDA

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas 009-FMC » 13 Apr 2018, 04:40

se ilmselgelt keeb jah, mis ta sõiduajal teeb? ja kohapeal kui kiirelt keema läheb? tee pilti jahutus lõdvikutest ja kuidas jooksevad vollad salongisoojendus radikasse?
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 13 Apr 2018, 08:30

Mingi 3-4km sõitsin siis juba hakkas temp üles ära minema, täiesti lakke vist ei lähe, aga istub seal punase piiri peal. Lõdvikutest teen õhtupoole pildid, scorpalt maha võtsin siis teipisin kõik ära ja kirjad peale-kust tulid, iseenesest valesti ei tohiks olla. Või siis ummistus kuskil??

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas 009-FMC » 13 Apr 2018, 10:35

Se salongi radikas ei muuda asja
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 17 Apr 2018, 23:23

Veits paremad uudised üle pika aja, vahepeal korjasin vahelt välja tsaariaegse soojaklapi - ehk sai lõdvikud omavahel otseks ühendatud ja vahetasin ka uuesti ära roolivõimutoru, mis siis otsustas lahinal jooksma hakata.
Hetkel tundub, et asi on vähe parem, täna sõitsin mingi 20km ja temp püsis ilma termostaadita "M" tähe juures, mis on veits liiga madal, aga ta siiski ei läinud keema. Ilmselt võtan igaksjuhuks uue termostaadi, vb vana läks selle keetmisega nahka või oli juba poest tulles vigane
Kohapeal vaikselt temp tõuseb küll, aga ventilaatorile on koda vast vaja ette panna..

Pisut sai salongis ka asju kokkupoole pandud. Eks näis, mida tuuled toovad, kas saab sõitma hakata või mitte, hetkel ongi jäänud põhimõtteliselt salong lõpuni kokku panna ja korda teha ning väiksed nipetnäpet asjad veel (tagurdustuled, termostaat jm)


Jutu lõpuks hetkeseisust pilt ka, selleks hooajaks lähevad antud veljed käiku. (kindlasti tahab nõks madalamaks saada, aga sellega enne ei tegele, kui kapotiall asi on sõidukõlblik)

Pilt

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas 009-FMC » 18 Apr 2018, 08:47

Hea kui asjast ikka asja saab :D
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 19 Apr 2018, 00:15

Sai veel sõidetud ilma termostaadita, temp püsib iseenesest, linnavahel ka üles ei löönud, lõdvikud tunduvad kahtlaselt tuugad aga võib-olla ongi see normaalne - jahutusvedelikku igaljuhul välja ei löö.

Enne muidugi sai korralik salongipuhastus tehtud, sügisel nii läbuse salongiga autot seisma rohkem ei jäta, halb oli vaadata endalgi. Aga pärast mitut tundi oli salong talutavalt puhas ja veits panin ka armatuuri kokkupoole tagasi. Kapotialt salongi juhtmete läbikäiku on ka kumm veel panemata, tuleb ära paigaldada, lärmi tuleb sealt kõvasti.
Mingit pulli teeb ka, maanteel hakkad hoogu maha võtma, käik välja, gaas maha, siis tühikäigule käima ei jää, vaid sureb välja, aga lased kohe uuesti käiguga käima tagasi ja jääb ilusti käima- mis seletus sellel olla võib?

Muus osas emotsioonid on head, ei tea kas mu dohlakas oli nii hõre siis või ongi reaalselt nii mannetu, aga v6-te tollega ei anna võrreldagi :D

Vedrustusega tuleb midagi ette võtta kindlasti, jala sirgeks vajutan siis käib tagaots maadligi, aga muidu on jube hea pehme sõita :D

Kasutaja avatar
rasmus_ryytel
turist
Postitusi: 36
Liitunud: 07 Dets 2015, 19:15
Nimi: Rasmus Rüütel
Asukoht: Tartu, Eesti

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas rasmus_ryytel » 19 Apr 2018, 22:28

Täitsa huvitav auto ja korralik ettevõtmine. Tahaks enda autolegi jõudu juurde, aga mootori vahetus tundub korralik peavalu olevat :D Jõudu igatahes

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas MrBungle » 19 Apr 2018, 22:56

Faric kirjutas:
19 Apr 2018, 00:15
Mingit pulli teeb ka, maanteel hakkad hoogu maha võtma, käik välja, gaas maha, siis tühikäigule käima ei jää, vaid sureb välja, aga lased kohe uuesti käiguga käima tagasi ja jääb ilusti käima- mis seletus sellel olla võib?
Mul 1 automaadi pealt manuaaliks converditud boa tegi sama trikki. Pull oli, et mt75 kastiga ei teinud, kuid sierra alla läks type 9 ja siis hakkas peale. Ainus erinevus mootori juhtimise jaoks oli, et type 9 kastiga puudus kiiruse signaal

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 19 Apr 2018, 23:15

rasmus_ryytel kirjutas:
19 Apr 2018, 22:28
Täitsa huvitav auto ja korralik ettevõtmine. Tahaks enda autolegi jõudu juurde, aga mootori vahetus tundub korralik peavalu olevat :D Jõudu igatahes
Ainus peavalu on see, kui asjad ei hakka tööle nii nagu soovid, muu on maru lihtne :D Aga jõudu ikka tarvis:)

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 20 Apr 2018, 09:06

MrBungle kirjutas:
19 Apr 2018, 22:56
Faric kirjutas:
19 Apr 2018, 00:15
Mingit pulli teeb ka, maanteel hakkad hoogu maha võtma, käik välja, gaas maha, siis tühikäigule käima ei jää, vaid sureb välja, aga lased kohe uuesti käiguga käima tagasi ja jääb ilusti käima- mis seletus sellel olla võib?
Mul 1 automaadi pealt manuaaliks converditud boa tegi sama trikki. Pull oli, et mt75 kastiga ei teinud, kuid sierra alla läks type 9 ja siis hakkas peale. Ainus erinevus mootori juhtimise jaoks oli, et type 9 kastiga puudus kiiruse signaal
Väga huvitav jah, minu omal ka kiirusesignaali ei võta. Viga tuleb just siis, kui sõita pikemalt ühtlasel pöördel vms. Linnas on veits jama sõita, kui on vaja pidurdada, aga samal ajal üritad gaasiga mängida, et tühikäigule käima jääks. :D

_____________________________

Linnavahel ikkagi kui on palju seismist kohapeal, siis läheb temp üles ära ja lööb mahla välja, aga seni kuni temp üles ei lähe, on kõik normaalne ja n.ö ploki/kaante mõrast/kõverusest tekkivat survet, mida enne kahtlustasin, ei ole ka (keema läheb, siis tekib surve). Tundub, et jahutusest jääb puudu millegipärast, ilmselt kruvin el. ventikad ette, algul kasvõi salongi lülitiga, aga kindlasti tahan anduriga toimivat süsteemi. Aretasin ka "pool" koda külge, st. ülemise kaare, alumist ei saanud panna, kuna vurr ise nii suur ja mul pole hetkel õiget tükki võtta, aga arvan, et see ei ole hetkel nii suuresti mõjutatud kojast.
Veel pakuti, et vahetaks paisupaagil korgi ära, et läbi tolle ta peaks survet maha laskma. Dohlakas keetis ka seda korki suht palju, äkki on nahka läinud sellega..

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric

Postitus Postitas rekkamees » 20 Apr 2018, 10:10

Ma ei viitsi kogu teemat uuesti läbi vaadata, aga mis radikas Sul ees on? Kui näiteks vana ja katlakivi täis, võib see ka põhjus olla. Või oled pannud mõne väiksemale mootorile mõeldud alamõõdulise radika?
Ventikad peavad niikuinii korras olema. Kuskil ristmikul ummikus istudes kuulen tihti, kuidas isegi uuel autol vent ees käima läheb. Kui ei läheks, hakkaks asi kiiresti mulisema.
esivedu tähendab tõmbamist

Vasta