Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Tarmo » 28 Okt 2009, 23:07

täitsa oli see toru siin foorumis müügil

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 28 Okt 2009, 23:21

Mina sain siitsamast estexi käest. Eks pead lootma, et ehk on veel kellelgi. Võibolla jääb minu oma ka üle, kui ta koos uue mootoriga ära ei mahu aga sinna on veel aega.

Kasutaja avatar
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Kups » 29 Okt 2009, 00:49

kas see siis umbes mingi 100kw moto?
sellise scorpa abiga saaks ülimugava sierra teha vist. vähemalt jaanusel 3ukselises on mega tagaiste pandud.
jääb ootama, ja anna tegemistest tegemistest teada. hunnikuga edu ja jõudu.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Tarmo » 29 Okt 2009, 08:27

sassul vast plaan kiire rajaauto teha.

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 19 Nov 2009, 21:32

Üle pika aja sai sirts jälle pöördesse aetud. Laadimine tuli tagasi peale geneka vahetust ja käima läks tänu uuele jagaja kaanele. Uued küünlad ja küünlajuhtmed ka plaanis. Siis ehk hakkab normaalselt tööle. Juba jõudsin mõelda, et jess.. korras. Siis aga vaatasin, et jahutusvedelik oli kuskile ära kadunud... no panin juurde. Paari minuti pärast jälle kadunud, no mida krt? Avastasin, et kõik mis juurde kallasin voolas läbi salongiradika otse tuppa põrandale, kena roosa tiik oli :D
Kukkusin siis lammutama jälle:
Pilt

Bomschi käest sain veits viisakama rooli ka. Ei mingit ulmesport asja, ikka Fordi märgiga =)
Pilt

Järgmiseks hooajaks 15" velg ka olemas juba.
Pilt

siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas siim789 » 27 Nov 2009, 01:29

Need veljed tõmba valge värviga üle, siis on nagu päris rallivelg :D
Ford Taunus mk5 2dr 2,9 cosworth 1981
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 28 Nov 2009, 21:55

Ajasin täna JetSeti pöördesse. Uus jagaja kaas, uued küünlajuhtmed ja töötab jälle normaalselt. Ainult tühikäik on külmalt veits kahtlane.. plöt-plöt-plöt ja ajab mõnusalt tahma välja. Scorpa pealt pätsasin aku, kinnituse ja katte ka, et ilus ja kuiv oleks. Crispi käest sain salongiradika ja el.ventikad. Ventikatele peab voolu ka vedama ja siis võib põhimõtteliselt kihutama minna. Neil mingi kolme otsaga pistik.. mõlemale ventikale on eraldi + ja ühine miinus või mis moodi?

punast värvi juures.. red is racing
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.11/IMGP1735.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
High Performance !
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.11/IMGP1743.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
aku peidus
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.11/IMGP1747.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
ventikad
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.11/IMGP1749.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
kui armatuur ära oli, kiskusin 4kg eest heliiso ka maha veel
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.11/IMGP1718.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Nüüd peaks paar päeva sõitma ja vaatama kas kõik veel töötab normaalselt ja siis võib järgmine nädalavahetust julgelt Raplasse kihutama minna =)

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 05 Dets 2009, 14:30

Tegin eile õhtul linnavahel pikema testsõidu. Jahutus on veits imelik aga vist töötab. Üks hommik proovisin linna sõita, siis suri keset Haabersti ringi ära :D Automaatne "toores" ei toiminud hästi, soojenedes ei keeranud klappi lahti. Ilmselt uputas küünlad lihtsalt ära ei jaksanud enam käia. Praegu kui juhe küljest ära, töötab nagu kellavärk. Krdi kahtlane masin on see ikka. Vanalinnas seistes tahtis üks mees autot ära osta, vot nii uhke masin on.

Tegin paar klõpsu ka ajaviiteks:

Pilt
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.12/IMGP1763.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.12/IMGP1767.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.12/IMGP1768.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 05 Dets 2009, 22:52

Õhtul oli igav ja garaažis vedeles üks üleliigne raudlatt. Tulemus: homemade tagumine strutbar =)

Pilt

Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Visible » 05 Dets 2009, 23:03

Väga kõva ! :D
( Sassu käskis öelda )

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas waher » 06 Dets 2009, 20:42

drift pill :mrgreen:

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 06 Dets 2009, 23:16

Kõva drift pill küll krt. Hakkasin täna Raplasse sõitma ja ei läinud kaua kui terve kapotialune oli jahutusvedelikku täis ja suitsuvine järgi. Ootasin veits kuni jahtus, panin vett täis uuesti ja tulin kodupoole tagasi. Sama jant kordus jälle, kolmanda stardiga jõudsin õnneks kodu tagasi, võtsin päris auto ja läksin Raplasse kihutama ja sain isegi karika. Kokkuvõttes positiivne, kuna Sierraga poleks kindlasti karikat saanud :D Aga mis krt tal häda on? Temp. kell viskab äärmusest äärmusesse päris kiirelt. Kuidas näiteks valepidi termostaat jahutust mõjutab?

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas contact » 07 Dets 2009, 00:56

loll küsimus! kas seda on tõesti võimalik valepidi sisse panna ?

ma eeldan pigem seda, et termostaat on lihtsalt katki ega tööta nii nagu peab.

kas sul kadus ka vedelik süsteemist? ei mõtle, selle all seda, et lõdvik puru läks.
toru suitsema(aurama) pole hakanud rohkem, kui muidu ? seda ka sooja ilmaga märgata.
kui ei ole, ilusat valget auru torust ohtralt tulems, siis oled vast õnnega koos ja piisab termostaadi vahetusest.
€-contact

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas waher » 07 Dets 2009, 12:26

minumeelest küll asi termostaadis ega ventikas olla ei saaks,kuna sõiduajal ta jahutab isegi hästi,alla punase peaks koguaeg hoida,ma eeldan,et ta on sul kuskil läbi laskma hakkanud,vb isegi varem juba.

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu

Postitus Postitas Jaanus » 08 Dets 2009, 11:16

Sassu kirjutas:Kõva drift pill küll krt. Hakkasin täna Raplasse sõitma ja ei läinud kaua kui terve kapotialune oli jahutusvedelikku täis ja suitsuvine järgi. Ootasin veits kuni jahtus, panin vett täis uuesti ja tulin kodupoole tagasi. Sama jant kordus jälle, kolmanda stardiga jõudsin õnneks kodu tagasi, võtsin päris auto ja läksin Raplasse kihutama ja sain isegi karika. Kokkuvõttes positiivne, kuna Sierraga poleks kindlasti karikat saanud :D Aga mis krt tal häda on? Temp. kell viskab äärmusest äärmusesse päris kiirelt. Kuidas näiteks valepidi termostaat jahutust mõjutab?
mis sa ikka jamad, viska see scorpa mootor vahele juba :)
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Vasta