Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline alar64

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 09 Apr 2013, 21:45

Nüüd olukord parem juba
Pilt

Väike paistetus :lol:
Pilt

Uus ja vana
Pilt

Räpasest sisust ka pilti.Scorpa esimeste istmetega.
Pilt

Üllatus peale kahepäevast seismist.Leke on kuskilt õlifiltri poolselt alalt :evil:
Pilt

Juku
turist
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Okt 2012, 17:28
Asukoht: Soviet Tamsalu

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas Juku » 09 Apr 2013, 23:03

Kas sul mingi aju ka või lihtsalt turps vahel?

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 10 Apr 2013, 08:18

See scorpa tehase turbomootor. Vanakooli rootorpump koos turbokiirendusega. Kahjuks cooler on puudu

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 10 Apr 2013, 20:34

Leitsin siis täna põhjuse ka üles mis õlilekke põhjusta.Läbi mädanenud karter :evil: :evil: :evil:
Pilt

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas IvoK » 11 Apr 2013, 20:41

Seda vist on üritatud hirmsasti lappida mingi möksiga. See suht tavaline asi plekkist karterid läbi mädanenud.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 11 Apr 2013, 22:10

Mingi silikoni taoline asi oli peal.Mingi päev minema vaatama ühte 2.3 diislit,äkki saab karteri,kui ei siis proovima äkki saab keevitada.
Peal olnud 2.3diislit me ei tahaks lammutama hakkata,seal on suht korralik,ikka võiks komplekti jääda,ei tea kellel ju vaja võib minna mootorit!

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 07 Aug 2013, 21:05

Milles võib probleem olla kui soojast peaks hakkad käivitama siis selline tunne et aku tühi.Peab pikemalt käiama. :roll:
Külmalt pole probleemi.

ValgeKotkas
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas ValgeKotkas » 07 Aug 2013, 22:27

Kas on ka kuulda, et starter keerleks nagu aeglasemalt ringi? Soojusega juhtmete takistus suureneb.
Venikummi

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 08 Aug 2013, 07:24

Kuidagi vaevaliselt käib ringi ja on tunda juhtmete kärsahaisu pärast

ValgeKotkas
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas ValgeKotkas » 08 Aug 2013, 21:47

Võta siis väike korrastamine alates akuklemmidest kuni lõpuni ette. Võimaluse korral lisajuhtmed nii massile kui plussile ja nii, et kui juba teha, siis teha üks kord :)
Massi kohta, olenevalt kuidas see sul jookseb, et kas starterile on aku pealt otse mass veetud (Aku-Mootor) või võtab starter massi ise mootorilt? Sel juhul tõmbaks starteri maha ja kenasti plokiga ühenduskohad puhtaks, poldid seibid puhtaks.
Venikummi

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 08 Aug 2013, 22:00

Aga kui suur võimalus on et soojenedes pood starter ise kinni(puks või midagi)
Sest eelmise mootoriga oli sama juhtmestik ja probleeme polnud,nüüd uus mootor ja starter:

Kasutaja avatar
dub
kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Juul 2012, 00:38

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas dub » 09 Aug 2013, 03:39

alar64 kirjutas:Milles võib probleem olla kui soojast peaks hakkad käivitama siis selline tunne et aku tühi.Peab pikemalt käiama. :roll:
Külmalt pole probleemi.
bmw e34 diislitel oli sama jama ja neil põhjustas seda vigane kõrgsurve pump

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 14 Aug 2013, 21:44

Kummale poole peaks keerama pumba segukruvi et küttet peale keerata.Lucase pump siis.
Palju kannatab turbo peale keerata ja kui palju on abi cooleri paigutamisest

ValgeKotkas
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas ValgeKotkas » 14 Aug 2013, 22:00

Pole küll sellega kokku puutunud, aga tihtipeale on sisse juurde ja välja vähemaks.
Mõtlen et võibolla tagumikudüno ja harva linnatõmbe järgi sa eriti hullu vahet ei tunne - vana lehm niikunii :D , kuid su mootoril on kindlasti parem enesetunne kui jahedamat õhku peale saab :) Pikal peenestamisel/vedamisel ka hulgaliselt abiks.
Venikummi

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra 2.5 TD 88. 5 ukseline luukpära alar64

Postitus Postitas alar64 » 19 Aug 2013, 21:12

Sai siis nats pumba kruvi krutitud.Sisse keeramisega ei läinud midagi paremaks,vaid hakkas madalatel pööredel ragisema ja tõmme paremaks ei läinud,turbo rõhk max 0,6 ja maks kiirus 140.
Kruvi väljakeeramisega läks asi palju paremaks.Max rõhk tõusis 1.0 barini ja kiirus 160 km/h ningn siis oli rõhk juba 1.2 bari.
Turbo ülerõhu klappi tegin pimedaks et midagi otse sumpsi ei läheks muidugi mille peale summuti otsustas pooleks minna ning lahkuda põhja alt :D

Järgmiseks peab tegema uue väljalaske ning cooleri külge aretama.Auto sa ka soliitse madalduse,aga pilte hetkel pole

Suletud