Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Kasutajate pikendused
Vasta
mopple
kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 22 Apr 2007, 20:21
Asukoht: L-Viru; Tallinn

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas mopple » 19 Dets 2019, 11:20

Veel küsimus, et ega sa käigukasti õli pole vahetanud kui kast on auto all? Endal mootori vahetusega jooksis kastist mingi osa õli välja ning panin sinna hetkel täissünti juurde, kuid tegelikult tahaks vana õli välja imeda ning uue sisse panna.

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas 009-FMC » 19 Dets 2019, 15:41

Type 3 isegi olemas :D päris huviav käigurida :) minu teada peaks kah olema 4 ikka otse.
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas OnkelMats » 19 Dets 2019, 20:24

Käigukastiõli auto all vahetades näeb välja nii, et keerad küljepealt korgi välja, imed vaakumiga nii palju vana jura seest ära kui saad ja asendad uuemaga. Ise vahetasin mingi 3 korda enne kui hakkas viisakam välja nägema. Muud varianti auto all tehes ei ole minuteada.

Muidu ülekannete suhtes küll huvitav pilt. Nii tundus, et kuidagi parem oli :)

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas lauren » 02 Jaan 2020, 18:45

Head uut aastat ka minupoolt.
Pühade ajal sai sierraga maha sõidetud kuskil 800 km. Välja tulid siis kaks sierrale täiesti tüüpilist viga, paaki täis lastes avastasin, et küttekulu on seistes suurem kui sõites (peal on roosteauk) ning näidik töötab ka siis kui tema seda soovib. Uus paak on tellitud ning järgmine nädal saab äkki nendest probleemidest lahti.
Pilt

Pilt

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas lauren » 07 Jaan 2020, 21:07

Uus paak all ning sõidud võivad jätkuda.
Pilt

Pilt

Küttenäidik sai korda tehtud, veaks oli roostetanud massiühendus. Küttevõtturile sai tagasi joodetud toru mis oli jootest lahti tulnud ning paagituulutus oli täielikult kinni.
15 liitrit sai sisse lastud ning õigust näitab ka näidik.
Pilt

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas lauren » 12 Jaan 2020, 23:29

Täna said alla uuenduskuuri (liivaprits ja pulbervärv) läbinud kärgveljed.
Hoopis teine väljanägemine.
Pilt

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas 009-FMC » 28 Jaan 2020, 15:36

Tead äkki kust pärit 202 märgistusega plokk?? Mis vahe neil 205 märgis plokiga on? 200 oli vist cossu teema kuigi ei tea mis vahe neil on? :/
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas lauren » 28 Jaan 2020, 20:13

202 on varajased mootorid 85a kanti ja enamasti olid need transiti peal. 205-ga on nad praktiliselt identsed.
Kui lööd googlesse pinto 202 block tuleb infot küll.

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.

Postitus Postitas lauren » 05 Apr 2020, 18:56

Pole tükkaega kirjutanud, jagan siis mis juhtunud on.
Veebruari lõpus sai mk1ga osaletud uunikute talverallil mida võiks siis nimetada rohkem mudaralliks. Kokku siis 700km ja pea 15h roolitaga oli sirjega kõvasti mugavam kui eelnevad aastad mossega. Peksa sai marsuudil teine päris kõvasti võib öelda ,et ligi 300km kevadisi auk augus kruusateed.
Lisakatsetel sain enda jaoks päris normaalsed ajad. Teisel lisakatsel mis oli vaja läbida tagurpidi sai pintost võetud niipalju pööret kui võimalik, hea aja rikkus muidugi finishis ees koperdav eelnev võistleja.
Põhiline viga oli süütepooli kõrgepingejuhe, mis kapotialuse täielikul ligunemisel üle hakkas peksma ning silindrid muidugi keset suurt loiku ära kustutas. Kojamehed käisid terve päeva, mõned korrad hüppas küljest varras mis neid liigutab, varda otsa vähe lapikumaks pressides enam seda ei juhtunud.
Tagumised madaldusvedrud seisavad nüüd riiulis, viskas üle lääpas tagarattad ja maas (lohisev) tagaosa, talverallil sai põhi, paak jne tänu sellele palju haiget. Siin ka üks näide, miks org vedrud alla tagasi läksid.
Pilt

Päeva parim pilt on muidugi see.

Pilt

Hetkel alb seisab ning kogun mõtteid, mis edasi nokitseda. Vahetada oleks vaja õõtsapuksid ning esikettad mis on nii kõverad, et 90nega tahab rooli käest ära väristada, ventileerimatta kettale väga ei meeldinud 100 pealt tugevalt maha pidurdada ja söösta järgmisesse mudaloiku.

Vasta