Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Kasutajate pikendused
Vasta
saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 17 Apr 2013, 13:55

Tere

Proovin siis uuesti lisada ühe pildi hetkeolukorrast kuigi sellel pildil veel esistange korras-pole jõudnud veel sellest pilte teha.
Manused
s 012.jpg
s 012.jpg (135.46 KiB) Vaadatud 2179 korda

Kasutaja avatar
Ken Pallav
aktivist
Postitusi: 250
Liitunud: 11 Dets 2011, 06:16
Asukoht: Harjumaa

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas Ken Pallav » 19 Apr 2013, 07:20

Need laiad plekid sobivad väga hästi. :)
1995 Lexus LS400
1986 Ford Sierra iS mk1

saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 19 Apr 2013, 14:07

Tänud.

Ega kui aus olla siis pole peale nende plekkide soetamist mõttes olnudki sinna midagi muud otsida.
Varsti peaks mõtlema ka suverehvidele ja ühtlasi sellega koos teha velgedele ka väike ravikuur,kuna
algselt oli mõte terve auto vähe teist tooni siniseks värvida siis sai ka seda tooni velje keskel proovitud.
Keskmised osad siis peaks ikka auto tooni värvima ja randi servasid pisut ravima mis talvel kahjustada on
saanud.

saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 18 Juul 2013, 17:32

Tere jälle üle pika aja.

Muutunud pole suurt midagi vahepeal,sai paigaldatud vähe uuem-kasutatud makk autosse
sest vana oli kassetikas ja kahjuks väsis taustavalgustus täitsa ära.

Nüüd siis ka väike abipalve või nõu küsimine,et kuidas oleks kõige lihtsam ja kiirem
üksinda vaheteda tagavedrusid,ise arvan,et mõistlik oleks lahti lasta amort ja õõtsa kinnituspoldid
aga kes teinud andke nõu-need lõigatud vedrud küll välimuselt ok aga sierra pehme olek kadus
koheselt ja seda igatsen ma väga tagasi.

Tänud kes viitsivad vastata.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas Tarmo » 18 Juul 2013, 22:39

mul on kõrge ja pole kah ülemäära pehme, aga üldiselt muretse kuskilt odavad vedru tõmmitsad, kaua vastu ei pea aga oma 4-5 korda ikka

saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 18 Juul 2013, 23:49

Õhtust.

Tarmo-tõmmitsad täitsa olemas aga need ei tahtnud nagu eelmine kord mahtuda,
küsimus oli siiski selles,et mis oleks mõtekam lahti lasta et oleks lihtsam üksinda toimetada.

Kena õhtut.

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas Silver » 18 Juul 2013, 23:58

2 varjanti.
Võtad pooltelje eest ära ja surad tõmmitsad kuidagi sinna vahele või siis lased pidurivolla õõtsa küljest lahti ja väänad õõtsa nii palju alla kuni vedru välja tuleb.
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas Tarmo » 19 Juul 2013, 09:39

ise tõmmitsatega hakkama saanud, pead lihtsalt jälgima kust kinni võtad et pärast ära mahuks, muidugi mugavuse huvides võid õõtsa lahti lasta

saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 19 Juul 2013, 12:28

Tere.

Suured tänud neile kes viitsisid vastata-eks peab nädalavahetusel ära proovima.

saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 22 Juul 2013, 14:00

Tere sügavat suve.

Nädalavahetus siis möödas ja vedrud vahetatud,jäi küll mõnede arust jube maastur aga ise rahul ja see peamine.
Ütleme nii,et kartsin asja rohkem kui väärt oli.Õõtsa kinnitusi lahti ei lasknud kuna välimine polt nii kehva
kohapeal,sai siis difri küljest veovõllid ära keeratud ja amort lahti lastud ning pidurivoolikud ka klambritest
lahti,et annaks rohkem liikuma ja sellest täiesti piisas.
Kuid kõik ei ole nii ilus kui paistab,auto all olles tõmbas tuju ikka päris nulli kui vaatasin põhja.
Tunne selline nagu oleks auto põhja poolest saadik teise oma pandud,ütleme nii,et tagauste keskkohast
kuni siis lõpuni välja on ikka suht kehvas olukorras,poolraame surkisin igalt poolt-õnneks sealt ei õnnestunud
läbivat auku leida,küll aga varuratta kohapealt kus on see pukseerimis aas keevitatud on läbiv rooste ja
kogu see tagumine osa tugevalt roostetab,uurisin ka juba tuttavalt,et mis hinnaks tuleb,et siis terva põhi
keevitada ja vastavate vahenditega katta-vaatab mis vastuseks tuleb-pidi asja vähe mõtlema.
Tagasilla tala ja ka õõtsad tuleks ka eemaldada ja liivapritsi saata ning üle värvida aga vaatame mis need
suvised palgapäevad endaga kaasa toovad.
Siit ka üks küsimus,kas keegi oskab öelda diffri simmerite mõõtusid-differ ise lahtine,mitte LSD,otsisin küll
seda metall lipikut sealt diffri küljest aga leidmata see jäi.Ja teine küsimus veel,et kas tagumistel õõtsadel
on ka mingi vahe kui on ABS või mitte.Tahaks vist teha nii,et soetada tagasillatala koos õõtsadega-see
siis korrastada-puhastada,värvida ja uued puksid sisse,et saaks kohe peale põhja tegemist korraliku silla
alla visata.

Tänud kes viitsivad lugeda ja kaasa mõelda.

mopple
kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 22 Apr 2007, 20:21
Asukoht: L-Viru; Tallinn

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas mopple » 22 Juul 2013, 14:32

Diferentsiaali simmerlinge on ilmselt mõistlik inglismannide eBayst tellida. Siin esimene pakkumine paljudest http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-SIERRA-i ... 48554bc2aa" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;.

saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 17 Veebr 2014, 18:40

Tere,üle pika pika aja.

Sierra siis ikka veel minu truu kaaslane ja teenib mind igapäevaselt.
Vahepeal siis tehtust niipalju,et sai lastud paigaldada uus summuti.
Vahetatud sai siis peale katalüsaatoreid kuni lõpuni,kuna tagumine pütt oli juba mõnda aega ausõnapeal,
lihtsalt nii mäda oli,siis sai muretsetud vähe sportlikum pütt Muffleksi toodang-võtsin vana püti mõõtude järgi ja kõige
väiksema läbimõõduga toruga mis pakkuda oli,kuigi see tundub ka üsna jämmu mis sealt stange alt välja paistab,
Läksin siis sellisesse firmasse nagu Summutimeister ja autot üles tõstes sai selgeks,et vaja ka vaheteda
keskmine osa mis oli neil ka kohe kohapeal olemas-kokku siis tagapütt,keskmine osa ja töö-kokku 145 euri.
Töö korralik ja tehti täpselt nii nagu soovisin-julgen soovitada.
Sai siis juba juppaega tagasi muretsetud diffri simmerid-võtsin orig.osad ja 20euri tükist ning sai soetatud ka
tagumine rattalaager 22euri mis juba ammu häält tegi ja nüüd läks asi niikaugele,et oli viimane aeg vahetuseks.
Nagu ikka siis hakati vahetama laagrit ja tuli veel üllatusi,nimelt kui võeti suport maha siis klotsidelt lihtsalt
kukkusid vanad katted küljest,mis siis ikka need ka siis uued,sai kohe ka diffri õli vahetatud-sisse läks gl4.
Kokku siis-laager,diffri õli,klotsid ja töö-77euri.Diffri simmerid veel vahetamata aga eks näeb edaspidi.
Poolteist aastat tagasi vahetatud terve esisilla jupid siis hakanud ka vaikselt märku andma,peab sellega ka vaikselt
tegelema.
Sain siis ka auto keretöödele hinnapakkumise,PS. ei läinud päris võõra ukse taha kraapima ja tulemus siis selline-
sisaldab siis põhja puhastamist,keevitust ja korralikult mastiksiga katmist-põhjal vaja vaid paar pisikest kohta
keevitada.Väljast siis-tagumised koopaääred vahetada,mõlemi karbi otsad ca.40cm ja tagapõllel paar kohta keevitada
ning täielik ülevärv.Pamprid siis-paar kohta parandada ja üle värvida.
Kokku lajatati siis hinnaks 1530euri,ise arvasin,et kui nn.tuttav siis võiks hind olla inimlikum aga mis sa hing teed.
Kuna tean,et seal asja korralikult tehakse siis hakkan vist nn.jupikaupa tegema-algul põhi sis koopaääred ja karbid
ning lõpuks siis ülevärv.
Kokkuvõtteks siiani ilusti teenind ja loodame tulevikuks parimat.

Olge tublid-Saar25

saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 06 Mär 2014, 23:06

Tere targemad.

Mure siis selline,et Fordi nn. ABS ajab juba tükimat aega hinge täis.
Kuna auto automaat kastiga siis see kõristamine piduri pedaali all-täiesti arusaamatutes olukordades-hakkab ära
tüütama ja see pedaali väristamine võtab justkui piduri võimu vähemaks.
Küsimus siis selles,et kusagil kõrvalistuja poolel peaks olema salongis üks kaitsmeblokk kus siis nr.7 või 8 all peaks
olema ABS süsteemi kaitse-soov oleks see eemaldada üldse kuid ei oska sellele blokile ligi pääseda.
Kes teab kuidas seda teha siis oleksin tänulik.

Kena kevadet kõigile-Saar25

Kasutaja avatar
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas BlueQ » 07 Mär 2014, 00:05

ABSi juhtplokk on ECU peal, kindalaegas eest. Rahumeeli ABSi plokilt juhe tagant ja vaikus majas, armatuuris läheb ainult kollane tuli põlema.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC

saar25
turist
Postitusi: 49
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:46

Re: Ford sierra 2,0 *ghia* ,90

Postitus Postitas saar25 » 07 Mär 2014, 19:24

Tänud vastuse eest,eks proovin kiiremas korras ära proovida.

Päikest.

Vasta