Ford Sierra 2.0 OHC 74kw Universaal 1991

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
Black66
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
Asukoht: Märjamaa (Tallinn)

Ford Sierra 2.0 OHC 74kw Universaal 1991

Postitus Postitas Black66 » 22 Apr 2007, 22:20

Tervist. Olen siin foorumis uus, kuid mõnda aega olen lihtsalt jälginud seda foorumit. Ei näinud põhjust ka enne kasutajat teha, kui Sierra kodus on. Olemas oli ta juba õnneks sügisest. Aga see selleks.
Rääkides veel Sierradest, siis olen juba maast madalast nende masinate fänn. Olin vast 12, sai siis sõit Sierraga selgeks õpitud, peale seda ka Sierra üks vaieldamatu lemmik. Ja niisiis saigi soetatud omale üks selline.
Oman siis 91 aasta Sierrat, üsnagi korralik teine, kui välja arvata see, et tagatiivaääred sutsukene roostes on, kuid see vist Sierrade tüüpviga. :)
Üldiselt ongi nii, et praegu täiesit plank, ja siit sealt räsitud, tahab üldiselt tegemist. Eks ma hoian teid ehituse käiguga kursis, plaanin üldiselt ehitada kõik ise, esimene auto siiski. Kui tekib küsimusi, küsige julgelt, vastan meeleldi. Nüüd aga mõningaid pilte.
Pilt
Pilt
Pilt

Black66 :)

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 23 Apr 2007, 00:07

tere tulemast siis, ja auto näeb ka väga hea välja.

:) :) :)


Mis plaanid masinaga. originaaliks, või projektikaks.

:?: :?:
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
Black66
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
Asukoht: Märjamaa (Tallinn)

Postitus Postitas Black66 » 23 Apr 2007, 07:19

Pigem kerge projektikas. Mingid hullu rullnoka tuuningut ei taha, kuid ühtteist võiks ikka teha. Mul ühed ilusad küljelaiendid, vaja ainult klaaskiuga natukene parandada. Ehk on järgmise kuu keskpaigaks valmis ja küljes, saab näha. Selle nädala jooksul peaks Cossu veljed kah tulema, 14"-sed küll kahjuks, arvatavasti Escorti omad, kuid alustuseks käivad need kah.

Kasutaja avatar
Black66
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
Asukoht: Märjamaa (Tallinn)

Postitus Postitas Black66 » 23 Apr 2007, 23:18

Küsin enda teemas seda, ei hakka kusagilt tuulama ja otsima.
Nimelt, rooste kaotamis ekohta siis. Kuidas üldse kõige õigem oleks teha?
Haljaks lasta ja lihtsalt peenpahtel selga? Või tuleks klaaskiudu ja vaiku alla panna ning siis pahteldada? või hoopis panna klaaskiud pahtlit ja siis peenpahtlit?
Teine asi, juhipoolne esiuks ei taha kinni jääda. Mina vast süüdistaksin kõiges keelt, kõver vms, samas, tuleb ilusti õigesse asendisse, lihtsalt ei jää kinni. Samas, kui väljast korralikult uksele peale vajutada, siis jääb ilusti kinni. Et, mida süüdistada? Ja kui asi peaks selles keelemehanismis olemas, siis kas on ka raske vahetada seda, või on tegemist mingi poole tunni tööga?

Ettetänades, Black.

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 23 Apr 2007, 23:24

äkki see pulk kuhu lukk kinnitub on liiga taha vajund, väike regull aitaks, kui pressimise peale kinni läheb

Kasutaja avatar
Black66
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
Asukoht: Märjamaa (Tallinn)

Postitus Postitas Black66 » 23 Apr 2007, 23:27

xr4 kirjutas:äkki see pulk kuhu lukk kinnitub on liiga taha vajund, väike regull aitaks, kui pressimise peale kinni läheb
Selge, proovin. Eile sai ka muidugi uksepolster maha võetud ja ukselukku näpitud, st küljest võetud, kuna ei töödanud, sain tööle. Siis sai see keele süsteem nagu ära võetud. Võibolla sellest tingitud midagi.

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 23 Apr 2007, 23:41

Black66 kirjutas: Nimelt, rooste kaotamis ekohta siis. Kuidas üldse kõige õigem oleks teha?
Haljaks lasta ja lihtsalt peenpahtel selga? Või tuleks klaaskiudu ja vaiku alla panna ning siis pahteldada? või hoopis panna klaaskiud pahtlit ja siis peenpahtlit?

Ettetänades, Black.
Roostene koht töödelda terasharjaga või lasta täiesti haljaks, maitse asi, täiesti haljaks oleks parem. Seejärel roostesurm. Roostesurmale võid peale tõmmata pahtlit aga võid ka kruntida. Kui on mõni auk keresees siis on ainuke võimalus KEEVITUS. Mina olen kõik pahteldused teinud polüesterpahtliga, hea kerge ja lihtne lihvida. Ja ega autole paksu kihti eitekigi.

Kasutaja avatar
Black66
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
Asukoht: Märjamaa (Tallinn)

Postitus Postitas Black66 » 23 Apr 2007, 23:49

Ei noh, see on selge, et kui augud, siis keevitus, kuid just selle pahtelduse osa pealt. Olgu, sain suts targemaks, ehk siis lihtsam teha nüüd.

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 24 Apr 2007, 19:55

Kusjuures ütleksin siinkohal ära et parim sõber pahteldamise juurdes on taldlihvija. Lihtsalt soovitud, muidu hõõrud käed villi.

Edu pahteldamisel :P

PS: kui pahtlit ostad, osta korraga 2kilone purk, tuleb odvam :)

Kasutaja avatar
Black66
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
Asukoht: Märjamaa (Tallinn)

Postitus Postitas Black66 » 24 Apr 2007, 21:11

Selge.
Tänane päev läks tõsiselt aia taha. Suutsin termostaati vahetades termostaadi korpuse ära lõhkuda. Kinni keerates käis mingil hetkel mõnus raksakas, alguses mõtlesin, et valan suts jahutusvedelikku sisse, vaatan mis juhtub, ning kui nägin, et korpuse juurest tilgub, oli kõik selge. Korpusesse olin prao sisse keeranud. Arvatavasti oli seal mingi väiksemat sorti tükk vms vahel, kuna eelmisel sierral sai kaks korda seda maha kistud, ei juhtunud nagu midagi. Eks seal mingi pinge tekkis ja prao sisse lõigi. Saigi siis Sierra nukralt garaaži lükatud, ehk saan nädala lõpu poole korda veel, enne maale minekut.
Rääkides sellest ukselukust/keelest, siis see arvatavasti peetis, sai teine lahti võetud, mingi vedru oli seal katki, polnud parajat kah võtta. Ta isegi ei lukusta ära seda. Nii et, pean siis romulast uue vaatama.
Egas midagi, autoomaniku rõõmud. :D

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 24 Apr 2007, 21:27

termostaadi korpus ja ukse see lukustus värk [kui lähevad sinna samad mis vanematel (87)] ....olemas..kuid asukoht saaremaa

Kasutaja avatar
Black66
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
Asukoht: Märjamaa (Tallinn)

Postitus Postitas Black66 » 24 Apr 2007, 22:11

No, idee järgi, kui OHC mootorilt pärit korpus, siis peaks sobima. Ukse lukustuse teema peaks olema kõigil neil kolmel ühesugune. Vaatan homme romulatest, kui ei leia, siis võime ju postiga kah tegeleda, kui muidugi vähekenegi viitsimist on. :wink:

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 24 Apr 2007, 23:09

Black66 kirjutas:No, idee järgi, kui OHC mootorilt pärit korpus, siis peaks sobima.
ma mõtlesin just selle luku kohapealt (mitte korpuse pärast...kuna ohc jupid sobivad muidugi ohc'ile..siililegi selge :) )..kuna vanematel metall varrastega..aga uuematel trossidega...

Kasutaja avatar
Black66
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Apr 2007, 17:05
Asukoht: Märjamaa (Tallinn)

Postitus Postitas Black66 » 24 Apr 2007, 23:37

Mul trossidega jah+lisaks kesklukk kah, see vist loeb kah mingil määral.

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 24 Apr 2007, 23:43

kindel see..kuid ma võin enda omast pildi teha...hiljemalt nv'l....

Suletud