Ford Sierra 2.0 OHC 74kw Universaal 1991
Ford Sierra 2.0 OHC 74kw Universaal 1991
Tervist. Olen siin foorumis uus, kuid mõnda aega olen lihtsalt jälginud seda foorumit. Ei näinud põhjust ka enne kasutajat teha, kui Sierra kodus on. Olemas oli ta juba õnneks sügisest. Aga see selleks.
Rääkides veel Sierradest, siis olen juba maast madalast nende masinate fänn. Olin vast 12, sai siis sõit Sierraga selgeks õpitud, peale seda ka Sierra üks vaieldamatu lemmik. Ja niisiis saigi soetatud omale üks selline.
Oman siis 91 aasta Sierrat, üsnagi korralik teine, kui välja arvata see, et tagatiivaääred sutsukene roostes on, kuid see vist Sierrade tüüpviga.
Üldiselt ongi nii, et praegu täiesit plank, ja siit sealt räsitud, tahab üldiselt tegemist. Eks ma hoian teid ehituse käiguga kursis, plaanin üldiselt ehitada kõik ise, esimene auto siiski. Kui tekib küsimusi, küsige julgelt, vastan meeleldi. Nüüd aga mõningaid pilte.
Black66
Rääkides veel Sierradest, siis olen juba maast madalast nende masinate fänn. Olin vast 12, sai siis sõit Sierraga selgeks õpitud, peale seda ka Sierra üks vaieldamatu lemmik. Ja niisiis saigi soetatud omale üks selline.
Oman siis 91 aasta Sierrat, üsnagi korralik teine, kui välja arvata see, et tagatiivaääred sutsukene roostes on, kuid see vist Sierrade tüüpviga.
Üldiselt ongi nii, et praegu täiesit plank, ja siit sealt räsitud, tahab üldiselt tegemist. Eks ma hoian teid ehituse käiguga kursis, plaanin üldiselt ehitada kõik ise, esimene auto siiski. Kui tekib küsimusi, küsige julgelt, vastan meeleldi. Nüüd aga mõningaid pilte.
Black66
Pigem kerge projektikas. Mingid hullu rullnoka tuuningut ei taha, kuid ühtteist võiks ikka teha. Mul ühed ilusad küljelaiendid, vaja ainult klaaskiuga natukene parandada. Ehk on järgmise kuu keskpaigaks valmis ja küljes, saab näha. Selle nädala jooksul peaks Cossu veljed kah tulema, 14"-sed küll kahjuks, arvatavasti Escorti omad, kuid alustuseks käivad need kah.
Küsin enda teemas seda, ei hakka kusagilt tuulama ja otsima.
Nimelt, rooste kaotamis ekohta siis. Kuidas üldse kõige õigem oleks teha?
Haljaks lasta ja lihtsalt peenpahtel selga? Või tuleks klaaskiudu ja vaiku alla panna ning siis pahteldada? või hoopis panna klaaskiud pahtlit ja siis peenpahtlit?
Teine asi, juhipoolne esiuks ei taha kinni jääda. Mina vast süüdistaksin kõiges keelt, kõver vms, samas, tuleb ilusti õigesse asendisse, lihtsalt ei jää kinni. Samas, kui väljast korralikult uksele peale vajutada, siis jääb ilusti kinni. Et, mida süüdistada? Ja kui asi peaks selles keelemehanismis olemas, siis kas on ka raske vahetada seda, või on tegemist mingi poole tunni tööga?
Ettetänades, Black.
Nimelt, rooste kaotamis ekohta siis. Kuidas üldse kõige õigem oleks teha?
Haljaks lasta ja lihtsalt peenpahtel selga? Või tuleks klaaskiudu ja vaiku alla panna ning siis pahteldada? või hoopis panna klaaskiud pahtlit ja siis peenpahtlit?
Teine asi, juhipoolne esiuks ei taha kinni jääda. Mina vast süüdistaksin kõiges keelt, kõver vms, samas, tuleb ilusti õigesse asendisse, lihtsalt ei jää kinni. Samas, kui väljast korralikult uksele peale vajutada, siis jääb ilusti kinni. Et, mida süüdistada? Ja kui asi peaks selles keelemehanismis olemas, siis kas on ka raske vahetada seda, või on tegemist mingi poole tunni tööga?
Ettetänades, Black.
Selge, proovin. Eile sai ka muidugi uksepolster maha võetud ja ukselukku näpitud, st küljest võetud, kuna ei töödanud, sain tööle. Siis sai see keele süsteem nagu ära võetud. Võibolla sellest tingitud midagi.xr4 kirjutas:äkki see pulk kuhu lukk kinnitub on liiga taha vajund, väike regull aitaks, kui pressimise peale kinni läheb
Roostene koht töödelda terasharjaga või lasta täiesti haljaks, maitse asi, täiesti haljaks oleks parem. Seejärel roostesurm. Roostesurmale võid peale tõmmata pahtlit aga võid ka kruntida. Kui on mõni auk keresees siis on ainuke võimalus KEEVITUS. Mina olen kõik pahteldused teinud polüesterpahtliga, hea kerge ja lihtne lihvida. Ja ega autole paksu kihti eitekigi.Black66 kirjutas: Nimelt, rooste kaotamis ekohta siis. Kuidas üldse kõige õigem oleks teha?
Haljaks lasta ja lihtsalt peenpahtel selga? Või tuleks klaaskiudu ja vaiku alla panna ning siis pahteldada? või hoopis panna klaaskiud pahtlit ja siis peenpahtlit?
Ettetänades, Black.
Selge.
Tänane päev läks tõsiselt aia taha. Suutsin termostaati vahetades termostaadi korpuse ära lõhkuda. Kinni keerates käis mingil hetkel mõnus raksakas, alguses mõtlesin, et valan suts jahutusvedelikku sisse, vaatan mis juhtub, ning kui nägin, et korpuse juurest tilgub, oli kõik selge. Korpusesse olin prao sisse keeranud. Arvatavasti oli seal mingi väiksemat sorti tükk vms vahel, kuna eelmisel sierral sai kaks korda seda maha kistud, ei juhtunud nagu midagi. Eks seal mingi pinge tekkis ja prao sisse lõigi. Saigi siis Sierra nukralt garaaži lükatud, ehk saan nädala lõpu poole korda veel, enne maale minekut.
Rääkides sellest ukselukust/keelest, siis see arvatavasti peetis, sai teine lahti võetud, mingi vedru oli seal katki, polnud parajat kah võtta. Ta isegi ei lukusta ära seda. Nii et, pean siis romulast uue vaatama.
Egas midagi, autoomaniku rõõmud.
Tänane päev läks tõsiselt aia taha. Suutsin termostaati vahetades termostaadi korpuse ära lõhkuda. Kinni keerates käis mingil hetkel mõnus raksakas, alguses mõtlesin, et valan suts jahutusvedelikku sisse, vaatan mis juhtub, ning kui nägin, et korpuse juurest tilgub, oli kõik selge. Korpusesse olin prao sisse keeranud. Arvatavasti oli seal mingi väiksemat sorti tükk vms vahel, kuna eelmisel sierral sai kaks korda seda maha kistud, ei juhtunud nagu midagi. Eks seal mingi pinge tekkis ja prao sisse lõigi. Saigi siis Sierra nukralt garaaži lükatud, ehk saan nädala lõpu poole korda veel, enne maale minekut.
Rääkides sellest ukselukust/keelest, siis see arvatavasti peetis, sai teine lahti võetud, mingi vedru oli seal katki, polnud parajat kah võtta. Ta isegi ei lukusta ära seda. Nii et, pean siis romulast uue vaatama.
Egas midagi, autoomaniku rõõmud.