Ford sierra 2.0Dohc 100kw 88`- madisRS
Ford sierra 2.0Dohc 100kw 88`- madisRS
Teen ka enda sierrast siia teema. Olen aastaid juba sõitnud jääradu ja kohalikke rallisid, Eelnevatel aastatel aga mitte päris enda autoga. See aasta aga tekkis võimalus ja hakkasin endale autot otsima, Kindel oli,et tagavedu. Alguses sai vaadatud bemme aga neid enam sellise hinnaga ja sellises seisus ei müüda. Tänu ühele heale sõbrale ja ka foorumikaaslasele, Sai leitud üks sierra. Tegime ühe kiire kõne ja leppisime kokku,et läheme vaatama järgmisel päeval, Mõeldud tehtud, Järgmine päev olime kohal ja tõime ka ära selle. Tegu siis kerepoolest ülikorraliku 1988 aasta sedaan kerega sierraga.Mootoriks 2.0 Karpa. Auto on olnud mul juba mitu kuud aga kuna nüüd tuli talv ja auto hakkab oma eesmärki täitma siis otsustasin nüüd teema teha. Kuna olen noor poiss siis minu tekstis võib olla kirjavigu, Loodan, et ei teki väga palju kriitikat selle kohapealt.
Ostmise päeval tehtud pilt:
Üv kehtib, Kindlustus pidi ka olema. Sõitsime autoga koju ja siis selgus,et siiski kindlustust ei ole.
Kuna auto salongis olid istmetel mingid karvased leopardi katted peal siis esimese asjana sai need eemaldatud. Katete alt tulid välja enamvähem puhtad istmed.
See oli kõik mis seest välja võtsin, Kaasaarvatud "leopardi" roolikate.
Mootor teeb ka igast trikke, teatud asendis kipuvad pöörded peale jääma. Kapoti all oli karbussi küljes mingi klapp või miski ka lahti, Sellepärast võtsin korra õhufiltri maha ja sealt tuli üks päris hea üllatus.
Nimelt õhufilter on vist ostetud sigulli oma ja lõigatud pooleks kuna sigullil filter diameetrilt väiksem.
Peale seda sai hakatud auto muusikaga tegelema, Taga aknalaual olid mingid suured pioneeri ovaalid. Kinnitatud aga nii,et aknalauas olid originaal kõlari augud, 4 pikka polti läbi aknalaua ja siis kõlar pandud altpoolt sinna poltidesse ja mutrid taha. See süsteem sai muidugi ringi tehtud, Lõikasin aknalauale suuremad augud ja tegin puidust vaheflantsid. Foorumit jälgides avastasin,et oleks ka lihtsamalt saanud aga mis tehtud see tehtud.
Auto seisis garaažis koguaeg kuna endal lube ei ole ja sõita saan ainult talvel radadel.
Talvele mõeldes, sain põhimõtteliselt tasuta 4 plekkvelge tänu foorumikaaslasele Erx.
Plekkveljed said valgeks värvitud, esimene värvimine minul õige püssi ning kompressoriga. Tulemusega võib rahule jääda.
Plekid jäid esialgu nurka seisma, Seni kuni sain talverehvid. Vasak esimene rattalaager oli ka nii lahti,et ratas loksus all kohe. See sai kinnikeeratud.
Esimesed kõlarid sai ka sealt plastikkorpuste seest välja võetud ning ustesse pandud.
Eile sai auto slepis töökotta veetud kuna lumi tuli maha, Ette kruvisin alla talvekad ja taha jäid esialgu m+s-id. Käisin kõik pidurid ka üle, Üks tagumine silinder oli kinni.
Natukene sõitsin ka, sõidab normaalselt. Soojaks läheb ilusti, Talveks tuleb veel põhjakaitse teha, seda aga lähiajal.
Üks väike video ka lõppu:
http://www.youtube.com/watch?v=8973jmt7bvk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostmise päeval tehtud pilt:
Üv kehtib, Kindlustus pidi ka olema. Sõitsime autoga koju ja siis selgus,et siiski kindlustust ei ole.
Kuna auto salongis olid istmetel mingid karvased leopardi katted peal siis esimese asjana sai need eemaldatud. Katete alt tulid välja enamvähem puhtad istmed.
See oli kõik mis seest välja võtsin, Kaasaarvatud "leopardi" roolikate.
Mootor teeb ka igast trikke, teatud asendis kipuvad pöörded peale jääma. Kapoti all oli karbussi küljes mingi klapp või miski ka lahti, Sellepärast võtsin korra õhufiltri maha ja sealt tuli üks päris hea üllatus.
Nimelt õhufilter on vist ostetud sigulli oma ja lõigatud pooleks kuna sigullil filter diameetrilt väiksem.
Peale seda sai hakatud auto muusikaga tegelema, Taga aknalaual olid mingid suured pioneeri ovaalid. Kinnitatud aga nii,et aknalauas olid originaal kõlari augud, 4 pikka polti läbi aknalaua ja siis kõlar pandud altpoolt sinna poltidesse ja mutrid taha. See süsteem sai muidugi ringi tehtud, Lõikasin aknalauale suuremad augud ja tegin puidust vaheflantsid. Foorumit jälgides avastasin,et oleks ka lihtsamalt saanud aga mis tehtud see tehtud.
Auto seisis garaažis koguaeg kuna endal lube ei ole ja sõita saan ainult talvel radadel.
Talvele mõeldes, sain põhimõtteliselt tasuta 4 plekkvelge tänu foorumikaaslasele Erx.
Plekkveljed said valgeks värvitud, esimene värvimine minul õige püssi ning kompressoriga. Tulemusega võib rahule jääda.
Plekid jäid esialgu nurka seisma, Seni kuni sain talverehvid. Vasak esimene rattalaager oli ka nii lahti,et ratas loksus all kohe. See sai kinnikeeratud.
Esimesed kõlarid sai ka sealt plastikkorpuste seest välja võetud ning ustesse pandud.
Eile sai auto slepis töökotta veetud kuna lumi tuli maha, Ette kruvisin alla talvekad ja taha jäid esialgu m+s-id. Käisin kõik pidurid ka üle, Üks tagumine silinder oli kinni.
Natukene sõitsin ka, sõidab normaalselt. Soojaks läheb ilusti, Talveks tuleb veel põhjakaitse teha, seda aga lähiajal.
Üks väike video ka lõppu:
http://www.youtube.com/watch?v=8973jmt7bvk" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis madisRS, 27 Nov 2014, 19:39, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Täna avastasin ka ühe probleemi, nimelt suunad ei tööta. Kapoti alt vaadates nagu kaitse oli korras, kui vaatasin õiget kaitset. Relees äkki viga või suunakang ise? Üks tuttav pakkus ka lsd-d, Polditavate pooltelgedega. Minuomal aga lükatavad poolteljed. Kas need otsad on vahetatavad või tuleb terve sild ära vahetada? Niipalju tean,et trummelpiduriga ja ketaspiduriga sillal on välimised otsad ka erinevad. Kui saaks ainult poolteljed siis kas saaks sisemised otsad ära vahetada,et ei peaks hakkama tervet silda vahetama?
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
kang on ka levinud. Pooltelje otsad olid vahetatavad minuteada
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Külks oli küll napikas.
Kus asud autoga.Ostu pilt on igatahes Kohtla Järvelt
Kus asud autoga.Ostu pilt on igatahes Kohtla Järvelt
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Seinast jäi jah veidi puudu. Ostetud sai ta tõesti Kohtla - Järvelt, Seal ka see pilt tehtud. Asun Lääne-Virumaal, Täpsemalt Väike-Maarjas.
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Tamsalus ka libisemas käid?
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Hetkel pole töökoja ümbert kaugemale jõudnud, Pole kindlustust veel. See aga saab lähiajal tehtud loodetavasti ja eks siis hakkan radadel käima.
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Kellegil pooltelje polditavaid sisemisi otsi või terveid pooltelgi ei vedele juhuslikult? Pakutakse lsd-d aga ei näe mõtet enne ära osta kui poolteljed ka olemas on. Lsd on muidugi polditavate otstega, mul aga lükatavad poolteljed.
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Lsd jääb siiski präegu ära, Tuleb lahtisega see talv sõita. Suunatulede jama sai ka müstilise lahenduse, Kontrollisin kaitsmed üle need olid korras. Järgmisena proovisin kas ohukad töötavad, ohukatel töötasid ainult parema poole suunad. Ohutulede nupp on veidi katki vist, Natukene muljusin seda siis hakkasid kõik neli tööle ja peale seda hakkasid ka suunad ise tööle. Lähipäevadel saavad alla ka 2 tutikat protirehvi, Pean nad ära naelutama ja velgedele panema. Kindlustus tehakse ka vist lähiajal ära ja vaikselt hakkan erinevaid jääradu sõitma. Avastasin ühe probleemi veel mis võib olla natukene tõsisem, Seda aga ei jõudnud täpsemalt uurida präegu. Peale väikest sõitu mullitas jahutus vedeliku paagis dosool korralikult, sellest peenikesest voolikust mis radikast tuleb ülesse korgi juurde, sealt tuli dosooli. Esialgu arvasin,et läks keema aga mis ta täpsemalt tegi, ei tea polnud aega uurida. Temp oli salongist normis, soojaks läheb ilusti & kõik muu tundub korras olevat.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
vaata et sa siis pakiauto naelu ei pane, need ei kulu ja siis võid liigse pikkuse pärast saada mõnelt rajalt disklafi kah
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Ei, pakiauto naelu ei pane. Rehvid tulevad tootjalt naelteta lihtsalt, Naelutada tuleb ise.
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Kindlustus tehtud, vallai protid all. Eile sai ka lepnal käidud testimas, Sõit tuleb välja küll, Kiiremat roolilatti ja lsd-d oleks hädasti vaja muidu võiks nagu rahule jääda. Rattad käivad ka koopasse, nii eest kui ka tagant, 14 tollised rehvid käivad vastu logareid aga õnneks pole see midagi hullu. Järgmisel nädalalõpul on plaanis sõita esimene võistlus kamarikul, karjääri jääl. Kui vahepeal sulaks ei lähe siis arvatavasti olen stardis. Eelmisel nädalal kukkus küll üks auto männikul läbi jää, aga kui juba võistlus tehakse siis ehk kannab ikka.
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Tänane päev algas vähe sitasti, Kuna homsele võistlusele sai ennast kirja regatud siis tuli auto üle vaadata. Hakkasin akukinnitust otsima, panin külge ja ajasin garaaži tagasi, Kuna garaaži taga on suur lumevall siis eriti ruumi manööverdamiseks ei ole. Lasin stangega õrnalt vastu garaaži ust, stange oli juba enne lapitud & paras närakas, nüüd veel hullem. See selleks, tutitaks stange olemas aga enne talve ei näe mõtet külge panna.
Stanks on selline:
Põhjakaitsmega läks päris pikalt aega, Kõigepealt mõtlesin kuidas kinnitused teha. Leitsin eest taladest kaks tühja poldiauku, Sinna sai treitud 2 " polti " ühes otsas väline keere, teises otsas auk kus keere sees. Lõikasin ühest karprauast Piisava pikkusega tala & panin poltidega sinna mootoritalade küljes olevate "poltide" külge. Lehtmaterjaliks sai 3mm paks metall, See sai lõigatud giljotiini all õigesse mõõtu. Puurpingis augud sisse ja tagumiste poldiaukude külge sai treitud & keevitatud kaks flantsi mis lähevad sillatala sisse ja välistavad põhjakaitsme edasi tagasi liikumise. Tagumised poldid tegin keermelatist, ühte otsa keevitasin mutri kinni ja teise otsa läks tavaline mutter. Panin selle metallilehe alla ja keevitasin puntidega esimese tala lehtmaterjali külge kinni , Sinna lisasin veel paar tugevdust & lisaks panin ka metallilehe keskele ühe tugevduse karprauast. Sai suht segane ja pikk jutt , Loodan,et on arusaadav . Lisan ka paar pilti:
Tagant sai väike tükk ära ka lõigatud selleks,et kui sinna jää või midagi tekib siis karteripõhja lõhkuma ei hakkaks.
Homme on esimene võistlus, loodan,et kõik läheb hästi.
Stanks on selline:
Põhjakaitsmega läks päris pikalt aega, Kõigepealt mõtlesin kuidas kinnitused teha. Leitsin eest taladest kaks tühja poldiauku, Sinna sai treitud 2 " polti " ühes otsas väline keere, teises otsas auk kus keere sees. Lõikasin ühest karprauast Piisava pikkusega tala & panin poltidega sinna mootoritalade küljes olevate "poltide" külge. Lehtmaterjaliks sai 3mm paks metall, See sai lõigatud giljotiini all õigesse mõõtu. Puurpingis augud sisse ja tagumiste poldiaukude külge sai treitud & keevitatud kaks flantsi mis lähevad sillatala sisse ja välistavad põhjakaitsme edasi tagasi liikumise. Tagumised poldid tegin keermelatist, ühte otsa keevitasin mutri kinni ja teise otsa läks tavaline mutter. Panin selle metallilehe alla ja keevitasin puntidega esimese tala lehtmaterjali külge kinni , Sinna lisasin veel paar tugevdust & lisaks panin ka metallilehe keskele ühe tugevduse karprauast. Sai suht segane ja pikk jutt , Loodan,et on arusaadav . Lisan ka paar pilti:
Tagant sai väike tükk ära ka lõigatud selleks,et kui sinna jää või midagi tekib siis karteripõhja lõhkuma ei hakkaks.
Homme on esimene võistlus, loodan,et kõik läheb hästi.
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Võistlustel käidud, Noorteklassi viimane koht. Hommik ei saanud muidugi jamadeta alata. Võtsin garaažist auto ja tundsin kohe,et kahtlane bensiini hais salongis. Bensukas tegin kapoti lahti ja kapotialune benssu täis, aju, jne talad tilkusid põhimõtteliselt. Bensuvoolik oli vana ja murenenud, Võtsin uue benakast installisin külge ja korras. Sõiduga võib enamvähem rahule jääda, Spinne sõiduaeg ei teinud, hullult vallis ka ei käinud. Ei julge jääl väga gaasi anda kurvides, kardan,et teeb spinni. Taga on need sitemad rehvid ja ees uued, Peab taha ka millalgi uued vaatama. Üks pilt ka sõidust:
Peale võistlust sai muidugi niisama ka rajale minna, Parajalt pimedaks kiskus ja lasin julgemalt. Sõitsin ees stangel ühe külje ära, Alguses ei saanud aru,et ära kadus alles koju jõudes nägin.
Peale võistlust sai muidugi niisama ka rajale minna, Parajalt pimedaks kiskus ja lasin julgemalt. Sõitsin ees stangel ühe külje ära, Alguses ei saanud aru,et ära kadus alles koju jõudes nägin.
Re: Ford sierra 2.0 88`- madisRS
Eile sai simunas käidud kätt harjutamas, Auto toimib ilusti. Ühes tagasipöörde kurvis viskab ilge siduri kärsaka üles, Ainult ühes tagasi pöördes. Ilmselt sidur libiseb. Nüüd plaanis salongist ebavajalikud asjad välja visata ja taha veidi raskust lisada. Amorte oleks ka vaja hädasti jäigemaid, rajal ikka hüppab jõhkralt. Käigukang on ka nagu tallesaba, Kuskilt Kersti autoteemast lugesin,et sellejaoks tuleb mingi pisike detail äravahetada kuskil hoovastikus vms, Neti kataloogidest midagi sellist nagu ei leidnud. Oskab keegi aidata kuidas käigukangi konkreetsemaks saada?