Sirtsu südamega mosse R384n3 Müüdud!
Sirtsu südamega mosse R384n3 Müüdud!
Ma ei tea, kas see siia rubriiki sobib(Kui ei, tõstke mujale või kustutage ära), kuid mõtlesin, et teistel ka huvitav lugeda
Masinaks siis Moskvich 412, millele hiljuti vahele istutatud kaheliitrine sierra pinto mootor. Midagi radikaalselt ümber ehitama ei pidanud, kogu engine swap võttis aega keskeltläbi 20 töötundi vaikselt nokitsedes ja aretades. Masin on sõiduvõimeline, kuid kardaan vajab veel tasakaalu ajamist. Paar pilti ka siia siis:
Liikuvat pilti ka esimesest käivitusest
http://www.youtube.com/watch?v=QIIqJw6U ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Masinaks siis Moskvich 412, millele hiljuti vahele istutatud kaheliitrine sierra pinto mootor. Midagi radikaalselt ümber ehitama ei pidanud, kogu engine swap võttis aega keskeltläbi 20 töötundi vaikselt nokitsedes ja aretades. Masin on sõiduvõimeline, kuid kardaan vajab veel tasakaalu ajamist. Paar pilti ka siia siis:
Liikuvat pilti ka esimesest käivitusest
http://www.youtube.com/watch?v=QIIqJw6U ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Viimati muutis r384n3, 17 Aug 2013, 18:22, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Masina varasema ajaloo leiab siit.
To-do list:
Kardaan tasakaalu
EL vent installida ning automaatseks aretada
Mootori jõuetus ja puterdamine madalatel pööretel likvideerida
Diagnoosida, miks masin võtmest seisma ei jää, süütelukk ise korras.
Salong komplekteerida
Taguripdikäigu tuli ühendada
Uus näidikuteplokk koostada
Differentsiaali lõtkudega tegeleda
Esisillas õõtsapuksid vahetada
Käsipidur korda teha
Karterikaitse alla tagasi
Katus värvida
Taha uued rehvid
Kui eelarve lubab, uued amordid nii ette kui taha
Kindlasti leiab midagi veel mis praegu meelde ei tulnud
To-do list:
Kardaan tasakaalu
EL vent installida ning automaatseks aretada
Mootori jõuetus ja puterdamine madalatel pööretel likvideerida
Diagnoosida, miks masin võtmest seisma ei jää, süütelukk ise korras.
Salong komplekteerida
Taguripdikäigu tuli ühendada
Uus näidikuteplokk koostada
Differentsiaali lõtkudega tegeleda
Esisillas õõtsapuksid vahetada
Käsipidur korda teha
Karterikaitse alla tagasi
Katus värvida
Taha uued rehvid
Kui eelarve lubab, uued amordid nii ette kui taha
Kindlasti leiab midagi veel mis praegu meelde ei tulnud
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Geneka ergutuses on probleem, et seisma ei jää, süütevool ja geneka ergutus peaks nö lahus olema aga mosse süütelukk seda ei võimalda
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Ja selle vastu aitaks relee geneka ergutusvoolu vahele? Ja releed lülitama süütevoolu?Faric kirjutas:Geneka ergutuses on probleem, et seisma ei jää, süütevool ja geneka ergutus peaks nö lahus olema aga mosse süütelukk seda ei võimalda
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Sain siis täna oma kauaoodatud kardaani kätte, kuid sellega on väike probleem.
Kardaani teine pool on nagu ikka mossele kohane, ei mingeid muutusi.
Probleem nimelt järgmine, et see kummimuhv murdub ühe poldi koha pealt ära, ja seda juba väga väikestel kiirutel. Kohapeal, 1 ratas õhus ei ole häda midagi. Kardaan on tsentreeritud ning ei viska. Minu mõistus on otsas
Edit: Neid kummimuhve läks 2tk järjest.
Kardaani teine pool on nagu ikka mossele kohane, ei mingeid muutusi.
Probleem nimelt järgmine, et see kummimuhv murdub ühe poldi koha pealt ära, ja seda juba väga väikestel kiirutel. Kohapeal, 1 ratas õhus ei ole häda midagi. Kardaan on tsentreeritud ning ei viska. Minu mõistus on otsas
Edit: Neid kummimuhve läks 2tk järjest.
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Arvan et sul vaja nö vahepukk paigaldada. Kuna kummipuhvriga kardaan tahab otse olemist peale kasti.
- legendaarne666
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Jah mossel ju vahepukk üldse puudub ja kardaan läheb otse kasti nuudi otsa mis tekitab ka väga s.ta kliirensi. Ja kui ma õigesti mäletan siis tal see tagasillatala ja reduktor kah sellise nurga all et vahepukiga kardaan jääks kehvasti sinna alla.Ilmselt päästaks see kui viskaksid minema selle kummi sealt ja teeksid jäiga ühenduse nagu mossel originaalis on.Faric kirjutas:Arvan et sul vaja nö vahepukk paigaldada. Kuna kummipuhvriga kardaan tahab otse olemist peale kasti.
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Tänud info eest Vaatan, mis teha annab.legendaarne666 kirjutas:Jah mossel ju vahepukk üldse puudub ja kardaan läheb otse kasti nuudi otsa mis tekitab ka väga s.ta kliirensi. Ja kui ma õigesti mäletan siis tal see tagasillatala ja reduktor kah sellise nurga all et vahepukiga kardaan jääks kehvasti sinna alla.Ilmselt päästaks see kui viskaksid minema selle kummi sealt ja teeksid jäiga ühenduse nagu mossel originaalis on.Faric kirjutas:Arvan et sul vaja nö vahepukk paigaldada. Kuna kummipuhvriga kardaan tahab otse olemist peale kasti.
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Tundub vägagi huvitav projekt. Mäletan,et kunagi oli vennal bmw rullika mootoriga mosse 402. päris hästi käis edasi ja värki.
kindlasti tee teema ka mosseklubisse.
Aga edu sulle,jään teemat jälgima
kindlasti tee teema ka mosseklubisse.
Aga edu sulle,jään teemat jälgima
Ford sierra 1,8d 92a varuosadeks
Ford sierra 88a
Ford sierra 88a
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Mosseklubis sellest masinast teema üle aasta olnud juba
Re: Sirtsu südamega mosse R384n3
Väike update: Kardaani kummimuhvi enam pole, kogu süsteem on jäik, nagu mossele omane. Kardaan vajab küll uuesti tasakaalustamist, aga laiali ta ei lagunenud, burnoudi pidas vastu Praegu otsin inimest, kes tahaks selle roolis tln sõita haapsalust. Ajutiselt liiklesin laenatud audiga, mis tuleb tlna tagasi viia, aga ei taha bussiga ise tagasi tulla ja tln olles ka autot vaja, millega liigelda. Kui keegi tasuta tln tahab, ss 59077987, seda eeldusel, et load on olemas. Tagasisõidu võin ka kompenseerida.