Sirtsu südamega mosse R384n3 Müüdud!

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
r384n3
turist
Postitusi: 23
Liitunud: 16 Juul 2013, 23:39
Asukoht: Haapsalu, Tallinn, Pärnu

Sirtsu südamega mosse R384n3 Müüdud!

Postitus Postitas r384n3 » 21 Juul 2013, 00:43

Ma ei tea, kas see siia rubriiki sobib(Kui ei, tõstke mujale või kustutage ära), kuid mõtlesin, et teistel ka huvitav lugeda :)

Masinaks siis Moskvich 412, millele hiljuti vahele istutatud kaheliitrine sierra pinto mootor. Midagi radikaalselt ümber ehitama ei pidanud, kogu engine swap võttis aega keskeltläbi 20 töötundi vaikselt nokitsedes ja aretades. Masin on sõiduvõimeline, kuid kardaan vajab veel tasakaalu ajamist. Paar pilti ka siia siis:

Pilt

Pilt
Liikuvat pilti ka esimesest käivitusest :D
http://www.youtube.com/watch?v=QIIqJw6U ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Viimati muutis r384n3, 17 Aug 2013, 18:22, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
r384n3
turist
Postitusi: 23
Liitunud: 16 Juul 2013, 23:39
Asukoht: Haapsalu, Tallinn, Pärnu

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas r384n3 » 21 Juul 2013, 01:19

Masina varasema ajaloo leiab siit.

To-do list:
Kardaan tasakaalu
EL vent installida ning automaatseks aretada
Mootori jõuetus ja puterdamine madalatel pööretel likvideerida
Diagnoosida, miks masin võtmest seisma ei jää, süütelukk ise korras.
Salong komplekteerida
Taguripdikäigu tuli ühendada
Uus näidikuteplokk koostada
Differentsiaali lõtkudega tegeleda
Esisillas õõtsapuksid vahetada
Käsipidur korda teha
Karterikaitse alla tagasi
Katus värvida
Taha uued rehvid
Kui eelarve lubab, uued amordid nii ette kui taha
Kindlasti leiab midagi veel mis praegu meelde ei tulnud :)

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas Faric » 25 Juul 2013, 23:37

Geneka ergutuses on probleem, et seisma ei jää, süütevool ja geneka ergutus peaks nö lahus olema aga mosse süütelukk seda ei võimalda

Kasutaja avatar
r384n3
turist
Postitusi: 23
Liitunud: 16 Juul 2013, 23:39
Asukoht: Haapsalu, Tallinn, Pärnu

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas r384n3 » 27 Juul 2013, 00:11

Faric kirjutas:Geneka ergutuses on probleem, et seisma ei jää, süütevool ja geneka ergutus peaks nö lahus olema aga mosse süütelukk seda ei võimalda
Ja selle vastu aitaks relee geneka ergutusvoolu vahele? :) Ja releed lülitama süütevoolu?

Kasutaja avatar
r384n3
turist
Postitusi: 23
Liitunud: 16 Juul 2013, 23:39
Asukoht: Haapsalu, Tallinn, Pärnu

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas r384n3 » 02 Aug 2013, 21:19

Sain siis täna oma kauaoodatud kardaani kätte, kuid sellega on väike probleem.
Pilt

Kardaani teine pool on nagu ikka mossele kohane, ei mingeid muutusi.
Pilt

Probleem nimelt järgmine, et see kummimuhv murdub ühe poldi koha pealt ära, ja seda juba väga väikestel kiirutel. Kohapeal, 1 ratas õhus ei ole häda midagi. Kardaan on tsentreeritud ning ei viska. Minu mõistus on otsas :(

Edit: Neid kummimuhve läks 2tk järjest.

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas Faric » 02 Aug 2013, 23:00

Arvan et sul vaja nö vahepukk paigaldada. Kuna kummipuhvriga kardaan tahab otse olemist peale kasti.

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas legendaarne666 » 04 Aug 2013, 01:27

Faric kirjutas:Arvan et sul vaja nö vahepukk paigaldada. Kuna kummipuhvriga kardaan tahab otse olemist peale kasti.
Jah mossel ju vahepukk üldse puudub ja kardaan läheb otse kasti nuudi otsa mis tekitab ka väga s.ta kliirensi. Ja kui ma õigesti mäletan siis tal see tagasillatala ja reduktor kah sellise nurga all et vahepukiga kardaan jääks kehvasti sinna alla.Ilmselt päästaks see kui viskaksid minema selle kummi sealt ja teeksid jäiga ühenduse nagu mossel originaalis on.

Kasutaja avatar
r384n3
turist
Postitusi: 23
Liitunud: 16 Juul 2013, 23:39
Asukoht: Haapsalu, Tallinn, Pärnu

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas r384n3 » 04 Aug 2013, 11:56

legendaarne666 kirjutas:
Faric kirjutas:Arvan et sul vaja nö vahepukk paigaldada. Kuna kummipuhvriga kardaan tahab otse olemist peale kasti.
Jah mossel ju vahepukk üldse puudub ja kardaan läheb otse kasti nuudi otsa mis tekitab ka väga s.ta kliirensi. Ja kui ma õigesti mäletan siis tal see tagasillatala ja reduktor kah sellise nurga all et vahepukiga kardaan jääks kehvasti sinna alla.Ilmselt päästaks see kui viskaksid minema selle kummi sealt ja teeksid jäiga ühenduse nagu mossel originaalis on.
Tänud info eest :) Vaatan, mis teha annab.

RautamK
kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 08 Jaan 2010, 20:24
Asukoht: KEILA

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas RautamK » 04 Aug 2013, 13:37

Tundub vägagi huvitav projekt. Mäletan,et kunagi oli vennal bmw rullika mootoriga mosse 402. päris hästi käis edasi ja värki.
kindlasti tee teema ka mosseklubisse.
Aga edu sulle,jään teemat jälgima :)
Ford sierra 1,8d 92a varuosadeks
Ford sierra 88a

Kasutaja avatar
r384n3
turist
Postitusi: 23
Liitunud: 16 Juul 2013, 23:39
Asukoht: Haapsalu, Tallinn, Pärnu

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas r384n3 » 07 Aug 2013, 21:28

Mosseklubis sellest masinast teema üle aasta olnud juba :)

Kasutaja avatar
r384n3
turist
Postitusi: 23
Liitunud: 16 Juul 2013, 23:39
Asukoht: Haapsalu, Tallinn, Pärnu

Re: Sirtsu südamega mosse R384n3

Postitus Postitas r384n3 » 09 Aug 2013, 12:55

Väike update: Kardaani kummimuhvi enam pole, kogu süsteem on jäik, nagu mossele omane. Kardaan vajab küll uuesti tasakaalustamist, aga laiali ta ei lagunenud, burnoudi pidas vastu :) Praegu otsin inimest, kes tahaks selle roolis tln sõita haapsalust. Ajutiselt liiklesin laenatud audiga, mis tuleb tlna tagasi viia, aga ei taha bussiga ise tagasi tulla ja tln olles ka autot vaja, millega liigelda. Kui keegi tasuta tln tahab, ss 59077987, seda eeldusel, et load on olemas. Tagasisõidu võin ka kompenseerida.

Vasta