1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder [MÜÜDUD]

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
workitharder
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 07 Okt 2013, 11:29

1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder [MÜÜDUD]

Postitus Postitas workitharder » 22 Okt 2013, 10:21

Üks kuu või kaks olen nüüd olnud õnnelik Sierraomanik, eks elu on juba näidanud, et üks asi ajab vanadel autodel teist taga ja siin on hea kodanikelt nõu küsida.

Tegemist on siis 1991 aasta autoga, mis mind hetkel teenib töölkäimise autona.
Ära retsida teda plaanis ei ole, pigem hoiaks auto kergelt originaalsust, seetõttu on asendatud mõlemad esivedrud uutega ja värvitud stanged üle, üldpildis roostet väga ei ole ja ehk jõuab ka karbid korrastada ning vasaku esitiiva ära vahetada, mattvärvi ega muid tuuningelemente see auto esialgu ei näe.

Nüüd siis aga küsimustiku juurde, nimelt vaevavad mind paar probleemi, laadimisega on probleemid ja enne kui terve generaatori ostan siis ehk on kellegil juba kindlasti kogemusi:
Laadimist alustab auto siis kui "tuure" lasta enne sõidu alustamist ja süttib akutuli, auto muidu käib ilusti, sõidab ja käivitub omal jõul aga akutuli õrnalt hõõgub ja vahepeal ka lausa põleb, peale selle jama algust on koostöölepingu lõpetanud ka tahhomeeter ja tagatuled teevad diskot.
Auto käivitamisel ei sütti aga ükski tuluke.

Teine suurem probleem on siis juhiuksega mis ükshetk otsustas, et ta enam ei taha autoküljes kinni püsida, nimelt see "junn" mis peaks kinniti lukustama, ei taha omal jõul enam alla tulla, kas seal kannatab miskit remontida või on lihtsam uus/kasutatud varuosa leida?

Lisaks kuidas sierral pidurite õhutamise protsess õieti välja näeks? sai vahetatud tagumised piduri peasilindrid ja kuna teostasin tööd üksi siis plaanin mõnel sõbral kratist kinni võtta ja appi sundida.


PiltPilt
Viimati muutis workitharder, 01 Nov 2013, 09:14, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder

Postitus Postitas Tarmo » 22 Okt 2013, 10:49

pidurite õhutamine käib samamoodi nagu teistel autodelgi, tagatulede disko on tingitud kehvast massist, puhasta tulede pistik, kui ei aita siis vea lisa mass

Kasutaja avatar
workitharder
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 07 Okt 2013, 11:29

Re: 1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder

Postitus Postitas workitharder » 22 Okt 2013, 10:51

Ma ütlen ausalt, kuna see on pere nö teine sõiduk ja eelnevad saavad kõik hooldust teenindustest siis Sierra saigi ostetud eesmärgil kätt harjutada.
Ehk siis tagumine vasak, tagumine parem, esimene vasak ja esimene parem?

Lasen tagant nipli lahti, lasen pedaali sõtkuda seni kuni õli tuleb ilma õhuta välja ning nippel kinni?
Või mida peaks veel tööde teostamisel jälgima?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder

Postitus Postitas Tarmo » 22 Okt 2013, 11:25

pumpad natuke piduri pedaali ja siis hoiad all, sõber keerab nipli lahti, sinu jalg vajub põrandani, kuid jalga ennem üles ei tõsta kui sõber hüüab kinni (muidu tõmbab õhu sisse). kordad tegevust kuni õhku enam ei tule.
minu teada alustati kaugemast nurgast lähdamale, ehk siis parem tagumine kuni vasak esimene

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: 1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder

Postitus Postitas Tanel » 22 Okt 2013, 11:27

tegelikult see järjekord ei ole nii oluline, tavaliselt alustanud juhipoolsest tagumisest ja siis teine pool, lõpuks siis eest. Õhk tuleb ilusti välja ja pidurid normaalsed.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: 1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder

Postitus Postitas BlueQ » 22 Okt 2013, 18:46

Vahet tõesti ei ole, sest esimesed ja tagumised pidurid eri harude all.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC

Kasutaja avatar
workitharder
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 07 Okt 2013, 11:29

Re: 1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder

Postitus Postitas workitharder » 23 Okt 2013, 10:11

Eile sai siis juhiuks korda tehtud, tagatulede pistikud on täiesti läbi omadega, sinna tuleb miskine süsteem välja mõelda, või teab keegi kust selliseid klemme saaks mis sinna sobivad ?
Täna hommikul hakkasid tööle ka tahhomeeter ning kõik muud viled ja tuled, seega probleemid on suuresti kadunud.
Täna siis õhutamine ja talverehvide allasobitamine sest suverehvid on juba läinud omateed, vahetan ära ka generaatori harjad.

Kasutaja avatar
Heiti
aktivist
Postitusi: 275
Liitunud: 15 Okt 2007, 22:08
Asukoht: Läänemaa

Re: 1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder

Postitus Postitas Heiti » 23 Okt 2013, 20:54

Tagatuledel oleks üks varajant selline, et kui tule endapoolsel pistikul klemmid veel mäda pole,
et siis lõikad juhtmete otsast selle originaal pistiku ära ja paned igale juhtmele eraldi sellised
juhtmeotsad otsa ja torkad tule külge.
Pilt
Ford Sierra 2.0i DOHC 89a. 3D. Müüdud
Ford Focus 2.0 107kw 05a. 3D.

Kasutaja avatar
workitharder
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 07 Okt 2013, 11:29

Re: 1991 Sierra 2.0 OCH, workitharder

Postitus Postitas workitharder » 24 Okt 2013, 13:29

Täpselt nii saigi täna vanakooli meistrite õpetuse järgi tehtud, juhmed külje, soojarüü ümber ja kõik töötab ideaalselt.
Eile sai välja võetud ka generaatori harjad, need oli sellise pasakihi all, et ime pole, et ei töödanud.
Igatahes praegu on kõik elektripoolt kõik timm ja enam ei pea häbenedes pimeda autoga mööda linna sõitma.

Suletud