Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 18 Nov 2013, 19:16

No nüüd sain aru, pole seda junni tõesti :D

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 23 Nov 2013, 15:23

Tervist!
Küsimus siis selline, kui ma paneksin 8mm vaheseibi/flantsi http://www.tyrelia.com/spacer-8mm-4-x-9 ... 13583.html kas siis mutrid ei ulatus enam poltideni ? Ise arvan, et mitte :D Või on mingi hea lahendus?

Tänud

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas Tarmo » 23 Nov 2013, 17:34

mul vist on 7mm, ja isegi hoidsid kinni, muidugi täis mutri jagu keeret enam ei olnud kinni, 3 ringi või nii jäi puudu

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 23 Nov 2013, 17:58

Okey. Ilmselt 8mm enam ei toidaks, siis jääks mingi 5-6 ringi puudu
Viimati muutis airborne, 19 Apr 2014, 11:09, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 23 Nov 2013, 18:05

Ahh mida ma ajan!? :D Tegelikult peaks vaatama 7mm vaheseibe, siis pole väga hullu midagi, kui paar keerdu puudu jääb

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas Tarmo » 23 Nov 2013, 19:56

no ma usun et see on umbes mm sammuga keere, seega jääb kaheksa puhul 1 keerd rohkem puudu. võimalik on veel väiksema et'ga veljed või pikemad poldid rummudele, või mingid mutrid millel pikem kael

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 27 Nov 2013, 23:34

Täna sai iluvõret tuunitud ( varsti pildid) ning sumps andis otsad, vajab natuke keevitamist :D

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 12 Dets 2013, 18:25

Tere
Huvitatud oleks sellest siis, et kuidas käigukangi nupp ära käib. Tegemist on mt75, tagurpidikäigu sisse lükkamiseks on vaja üles tõmmata veel mingit jula :D eks asjatundjad teavad, millest juttu on.

Panen siis ühe pildi ka, ehk on lihtsam seletada:

Pilt

Tänud

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 17 Dets 2013, 00:33

Tere

Äkki keegi oskaks aidata : Millist õli panna kemppidifferisse ?

Tänud

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas Tarmo » 17 Dets 2013, 01:34

sama õli mis lahtisessegi

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas alar64 » 17 Dets 2013, 02:01

Et kui nii öelda see differ sul nagunii peetis juba siis pane kõige odavam trans õli sisse .

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 17 Dets 2013, 15:32

Selge :D Tänud

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 25 Dets 2013, 22:51

Nonii , sai paar klõpsu täna teha.

Esimene pilt siis nö. tuunitud iluvõrest .

Pilt

Teine pilt ühest valuveljest, mis on plaanis kevadel alla panna. Kuna velgedel ET42 või oli isegi 43(ei meenu täpselt) , siis see eeldab vaheseibe/flantse (umbes 6-8mm.)

Pilt

Pilt

Pilt ka roolist, vajab veidike värvi , peale värvimist on ilmselt noobel asi.

Pilt

Pilt

Sai veel soetatud kummid, mis lähevad tagavedrude vahele vähendamaks tagarataste lääpasust. Kummid laius on 25mm.

Pilt

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 25 Dets 2013, 22:57

Ahjaa , selline probleem on hetkel, et kundepoolne ukse lukusüsteem jampsib ja sellepärast on rüpest väljas terve kesklukusüsteem. Põhimõtteliselt väljast ust lahti teha ei saa. Seest tuleb linki üleva hoides põrutada laks uksele , et see avaneks. Ehk keegi oskab aimata, milles võiks viga olla?

Tänud!

Kasutaja avatar
airborne
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 15 Apr 2013, 21:03

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne

Postitus Postitas airborne » 01 Mär 2014, 18:35

Pilt

üle pika aja tagant pilt , kus enam-vähem auto läigib :D

Vasta