Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
Tervist!
Auto sai soetatud selle aasta Aprilli alguses ning garaazhi jõudis ta nööri otsas kuna mootor ei töötanud. Mootori suutsime tööle saada juba ostupäeva õhtul ning veaks oli see, et vool ei jõudnud bensupumpa sai see, siis tagatuledest ajutiselt võetud. Järgmisel päeval sain ka õige vooluahela tööle kaitsmekarpi puhastades, viga oli bensupumba kaitsmes mis ei andnud ühendust. Vahetada tuli veel roolilatt mis lekkis ja tagumised kettad koos klotsidega, sai palju naerda kui ühte ketast nägin ja see kaheks jupiks oli. Edasi oli aeg keretööde kallale asuda, istmekinnitused olid mõlemalt poolt täiesti mädad ning kõrvalistuja poolne karp pm täies pikkuses läbi, juhipoolega polnud niipalju tegemist kuna seal oli vaja keevitada istmekinnitus ja karbi tagumine ots umbes 30 cm. Nii nüüd jõuan välimuse poolele, ostsin kasutaja AndrisK käest rs esistange lisa koos stange ja rs küljelaienditega ja tiib sai romulast toodud mingi mitsu pealt. Nüüd mõnipäev tagasi sai need ka värvi alla pandud ja tulemus jäi super. Tänan väga kasutajat mikktyrkson, kes värvis ja on alati head nõu andnud kui enam endal pea ei võta
Elektri lisadest:
Soendusega esiklaas
Elektri peeglid
Elektri aknad
Pildid:
Tehtud töödest pildid
Auto sai soetatud selle aasta Aprilli alguses ning garaazhi jõudis ta nööri otsas kuna mootor ei töötanud. Mootori suutsime tööle saada juba ostupäeva õhtul ning veaks oli see, et vool ei jõudnud bensupumpa sai see, siis tagatuledest ajutiselt võetud. Järgmisel päeval sain ka õige vooluahela tööle kaitsmekarpi puhastades, viga oli bensupumba kaitsmes mis ei andnud ühendust. Vahetada tuli veel roolilatt mis lekkis ja tagumised kettad koos klotsidega, sai palju naerda kui ühte ketast nägin ja see kaheks jupiks oli. Edasi oli aeg keretööde kallale asuda, istmekinnitused olid mõlemalt poolt täiesti mädad ning kõrvalistuja poolne karp pm täies pikkuses läbi, juhipoolega polnud niipalju tegemist kuna seal oli vaja keevitada istmekinnitus ja karbi tagumine ots umbes 30 cm. Nii nüüd jõuan välimuse poolele, ostsin kasutaja AndrisK käest rs esistange lisa koos stange ja rs küljelaienditega ja tiib sai romulast toodud mingi mitsu pealt. Nüüd mõnipäev tagasi sai need ka värvi alla pandud ja tulemus jäi super. Tänan väga kasutajat mikktyrkson, kes värvis ja on alati head nõu andnud kui enam endal pea ei võta
Elektri lisadest:
Soendusega esiklaas
Elektri peeglid
Elektri aknad
Pildid:
Tehtud töödest pildid
Viimati muutis machine, 20 Sept 2014, 22:42, muudetud 7 korda kokku.
- Ken Pallav
- aktivist
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Dets 2011, 06:16
- Asukoht: Harjumaa
Re: Ford sierra Ghia -DOCH- Machine
Suht naiss näeb välja, vajaks veel RS tagastange laiendit ka. Muidu mulle meeldib tulemus. Ees numbrita teine asi kohe.
1995 Lexus LS400
1986 Ford Sierra iS mk1
1986 Ford Sierra iS mk1
Re: Ford sierra Ghia -DOCH- Machine
Käisin just arkis ka ja võtsin uued numbrid, saab need vanad kulunud käkid välja vahetada
Re: Ford sierra Ghia -DOCH- Machine
Vahepeal on auto saanud toonklaasi ja uue esimese parempoolse õõtsa. Vahetasin ka tagumised kõlarid audi originaal blaupunktide vastu, nüüd juba täitsa kuulatav. Esimeste kõlaritega peab ka lähipäevil midagi ette võtma.
Re: Ford sierra Ghia -DOCH- Machine
Tulekustutist saab väga hea lõpupüti
Sai ka vähekene madalamaks tehtud
Re: Ford sierra Ghia -DOCH- Machine
Täna panin ustesse uued 6,5" kõlarid ning armatuuri peale twiiterid koos filtritega.
Re: Ford sierra Ghia -DOCH- Machine
Sai soetatud kasutaja -Eero- käest recarod eile, juhi istme nurk on kulunud kuid yldine seisukord päris hea, pole ära vajunud padjad jne. Kaasa sain riiet, et saaks ära parandada nurga. Ise olen ostuga väga rahul, sierra nüüd tükimaad mugavam
Sellised nad on:
Enne:
Pärast:
Sellised nad on:
Enne:
Pärast:
Re: Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
Sain vahepeal kokku auto algse omanikuga, kelle käes sain autole veel 3 lisavõtit ning mõned pildid Teostas ta ka plokikaane remondi, näha viimasel pildil.
Re: Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
Kustotsast nees kivikõvad recarod mugavamad on kui ghia istmed?
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
Recarodel vähemalt hea külgtugi ja ega nad nüüd nii kivikõvad ka poleSix-Fo kirjutas:Kustotsast nees kivikõvad recarod mugavamad on kui ghia istmed?
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
mul on olnud mitmeid recarosi ja ükski neist pole olnud kivikõva. kui on valida kas "ghia" ehk tavaline mk2 II/III fl iste või "sierra" recaro, valiks viimase iga kord. kui ghia istmeks pead seda väikeste lisapadjakestega istet ehk siis gt, xr jne istet siis ikkagi võtaks recaro.
Re: Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
Eero ja Onkelmatsi sierra kõrvalistmel põrutasin küll pe**ekondi ära
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
Endal pole kyll midagi sellist veel juhtunudSix-Fo kirjutas:Eero ja Onkelmatsi sierra kõrvalistmel põrutasin küll pe**ekondi ära
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
mul juhi iste pandud veel kõvem kui sierra recaro ja pole ka veel tsenseeritud konti ära põrutanudSix-Fo kirjutas:Eero ja Onkelmatsi sierra kõrvalistmel põrutasin küll pe**ekondi ära
Re: Ford Sierra 91 Ghia 2.0 -DOHC- Machine
Kõigil pole nii vedanud kui sul Tarmo.
http://youtu.be/AHKiGl02NmU
http://youtu.be/AHKiGl02NmU
Viimati muutis rinu, 05 Okt 2014, 17:12, muudetud 1 kord kokku.