Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Kasutajate pikendused
Vasta
oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 03 Juun 2014, 23:33

Tervist,

sai hangitud 88kw dohc sierra. Üv hetkel puudub. Kere on aastate kohta üsna heas seisus aga enne ülevaatuse tegemist peab juhipoolsele karbile vast lapi panema. Auto sai soetatud kuna teise auto projekt jäänud pikalt venima aga on tarvis tööl käia.

Äratoomise käigus andis järgi roolivõimendi rihmaratas ja pani koos rihmaga ajama. Rihma leidsin üles rullik on siiani kadunud. Mootori temp on normis, üle ei kuumenenud. Edasi käib päris hästi võrreldes hetkel kasutatud igapäevaliikuriga millel on väänet 180N*m ja võimsust 77kW.

Vead:
Katalüsaator on puutu ja resonaatoris on rusika suurune auk, lärmab hirmsast ja tühikäik paigast,
Rooliotsad on läbi, (tellitud, Vahetusse lähevad kogu esisilla jupid)
Juhipoolne karp hakkab minema,
Roolivõimu rihmaratas, (korras)
Juhipoolne tagumine suunatuli ei tööta, el. kala, (korras)

Ei sega üv-d:
Differ kergelt lekib,
Klapikambrikaane tihend kergelt lekib,
Salongikella toide on armatuuri kadunud (Leitud, parandatud)
Luuk lekib kergelt, (likvideeritud)
Ukse lahti keeramisel, kaassõitja poolt võtmega, läheb kesklukk lolliks ja juhipoolt ei keera võti üldse,
Praegused veljed roostes (Puhastatud ja värvitud)
Tagumised ovaalid on puudu.

Tulevikuplaanid:
Eelnevad vead eemaldada,
Makk sisse panna ja audio kohendada kuulatavuse piirile, (Makk sees, vaja uusi kõlareid)
Originaalist pisut lärmakam lõpupütt,
Laiendatud plekkveljed,
Kere üle käia, nii rooste kui värviparanduste suhtes.


Pilt

Pilt


Mart
Viimati muutis oopisteinepoiss, 14 Juun 2014, 18:29, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas BlueQ » 04 Juun 2014, 22:28

See, et kesklukk lolliks läheb, tavaliselt selle põhjuseks ära oksodeerunud ukselüliti. Ei ole raske kontrollida 4 kruvi keerad kinni lahti ja ongi kontrollitud.

Jõudu!
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas Tarmo » 04 Juun 2014, 23:51

on olnud ka juhuseid kui kõlari kruvi on keeratud keskluku juhtmetesse ja siis on lolliks läinud

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 05 Juun 2014, 22:58

Keskluku kontrollimise jätan kõige viimaseks. Kõigepealt on tarvis summuti korda saada ja hankida kusagilt roolivõimendi rihmaratas. Panin asemele escort'i rihmaratta koos pumbaga, aga rihm ei ulatu enam peale. Kui suur on sierra originaal rihmaratta läbimõõt? Escorti oma on 140mm +- mõni mm.
Veljed lasin tööjuures haavlipritsist läbi ja panin hammerite peale. Homme vaja teine pool ära teha ja supportid ära värvida.
Praegult on kõige suurem mure katalüsaatoriga. Passis on sees aga auto all pole haisugi. Kuna ülevaatust veel pole ja see tundub praegult kõige suurema pidurina on see prioriteet.

Sirvisin netist pilte ning sain teada, et panin rihma valesti. Kuna endal on rihmaratta tsentreerimise puks katki läks escorti oma asemele, aga tollel on pealevoolu ava nurga all. Sealt jookseb rihm voolikusse. Homme tööl uurib kas annab miskit sobitada. Piduriklotsid on nagu uued koos esimeste ketastega. Taga on mõlemil pool üks klots kulunud aga vahetama kohe ei torma, kuigi klotsid sai päeval kätte. Homme lasen tööl esimesed supportid ja tagarummud haavlipritsiga puhtaks. Peale värvin punase hammerite kui leian. Mul on jäme hammastus ja madal link, kuigi salongitule ja luugilingi katteplast on selline, et peab olema kokkuvolditav link. Praegult sobiv link ei mahu lingiavas keerama.

Seni kuni ootan summutile mõistlike pakkumisi saab suuna el. kala ära lahendada ja veljed ära värvida koos rehvi paigaldamisega.

Haavliprits:
Pilt

Hammerite:
Pilt
Viimati muutis oopisteinepoiss, 06 Juun 2014, 23:21, muudetud 1 kord kokku.

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 06 Juun 2014, 23:18

Enne:
Pilt

Vahepeal:
Pilt

Lõpuks:
Pilt
Pilt

Escorti roolivõimendit ei hakka peale panema, lihtsam on tööjuures manus flants treida.
Olen kuulnud, et katalüsaatori puudumisel läheb lambda läbi ja vastupidi. Kui tõsi see on? Kas lambdat ei anna asendada takistiga, et hoiaks ühtlast segu?

Kasutaja avatar
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas BlueQ » 07 Juun 2014, 11:23

See lambda jutt ei vasta tõele. Kui on kasvõi otsetoru all ilma pütiteta ei juhtu midagi ja hoiab segu ikkagi kenasti paigas.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 09 Juun 2014, 01:12

Katuseluugil on jäme hammastus, millega sobib madal link, kuigi salongitule ja luugilingi katteplast on selline, et peab olema kokku volditav link, millel on hammastuse osa välja ulatuv. Kahjuks on struktuuri poolest sobival lingil ka vale hammastus. Kas katuseluugi trossisüsteemi annab vahetada või on mõlemil lingil mitut sorti sisehammastust?

Pilt

Struktuuri poolest sobib ülemine link aga paigaldada annab alumist.

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 11 Juun 2014, 00:33

Roolivõimendi on uuesti peal ja suunatule kala on likvideeritud. Kuna autos olid vanad kõlarid sees, sai kapi otsast tolmu kogunud makk sisse pandud. Homme mõõdan lambdaanduri üle ja hakkan otsast summutit tegema. Reedel saab vast ülevaatusele. Ahjaa, eilsest on auto minu nimel.

kalle211
kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 08 Dets 2013, 01:10

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas kalle211 » 11 Juun 2014, 08:51

Tegelikult ära pabla nende tagapiduriklotside pärast kummagil pool ongi üks klots teisest õhem, nimelt see kuhu külge kässari tross läheb.

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 12 Juun 2014, 22:12

Tundub, et lambda vahetus... https://www.youtube.com/watch?v=yeDTbIPKycM . NB: Hääl on valju, keerake kõlarit ennem avamist maha.

Tegin korda vent.nupu valgustuse ja jootsin juhtmed otse digitaalse kella jalgade külge ja ühendasin ära. Tegin korra katuseluugi lahti ja puhastasin ära. Nüüd peab vett. Homme või esmasp tulevad ära esimesed stabika puksid, roolivardad, summuti tihendid ja klambrid.

Ülevaatuseks on ilmselt tarvis uus lambda andur hankida, kindlasti summuti ära keevitada ning karbil auk kinni katta. Tuleks uued karbid ja tagumised tiivakaared osta, eks näis kuidas pärast teise auto keretöid jõuab. Kui mazdal keretööd valmis tuleb ehk sierra kord..

Kasutaja avatar
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas BlueQ » 13 Juun 2014, 00:16

Selle multimeetriga sa lambdaandurit ei diagnoosi. Miks sa üldse arvad, et lambda läbi? Tühikäik kõigub ja kütusekulu laes?
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 14 Juun 2014, 13:31

Tühikäik on pisut ebastabiilne ja kui lambda andur järelt ära ühendada ei muutu just kui midagi. Olen kuulnud, et peaks saama multimeetriga ka mõõta ja proovisin. Kuigi jah, ilmselgelt on mõõtesagedus väike. Mõõtmise põhjus on selles, et korduvülevaatust ei saaks. Eks läheb mõõdab enne ülevaatust paranduses co ära ja on pilt selge.

Kasutaja avatar
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas BlueQ » 15 Juun 2014, 23:38

Kui lambda anduri ära võtad, siis aju võtab asendusarvu. Multimeetriga ei saa mõõta kuna tavaline multimeeter liiga aeglane.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas Dexter » 16 Juun 2014, 11:47

BlueQ kirjutas:Kui lambda anduri ära võtad, siis aju võtab asendusarvu. Multimeetriga ei saa mõõta kuna tavaline multimeeter liiga aeglane.
Kõik õige, aga on näha, et gaasi andes läheb segu rikkamaks ( suundub 1 v poole) ja gaasi maha lastes läheb lahjemaks (Suundub 0v poole) seega lambda võiks sellise mõõtmise juures olla korras. Muidugi õige tulemi saaks kas analoog multimeetriga või ossi all.

Ps. Kuulmise järgi oleks nagu tühikäigu pöörded üle 1k rpm'i, see natsa palju.

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas Six-Fo » 16 Juun 2014, 11:52

Dexter kirjutas: Ps. Kuulmise järgi oleks nagu tühikäigu pöörded üle 1k rpm'i, see natsa palju.
Kui asi nii on siis tasuks gaasiasendiandur ja tempiandur ära mõõta. Need keeravad ka heitegaasid tuksi ja huiavad tühikäiguga.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta