Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Kasutajate pikendused
Vasta
oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 16 Juun 2014, 21:20

Tükid vaikselt kogunevad.
Pilt

Esisillas tuleb ära vahetada sisemiseda ja välimised rooliotsad ja õõtsa puksid. Lahtivõtmise käigus saab ka selgeks kas on tarvis sarniirid hankida. Üv'ga tuleb oodata kuni saab tagumise summuti püti. Võtsin vana alt ära sest too kolises hirmsasti. Lahti tehes selgus:
Pilt

Aga vanast teeme uue:
Pilt

Tuleb paika keevitada, hankida peenet teras- või vaskvõrku ning tulekindlat riiet ja sisse mässida.
Dexter kirjutas:Ps. Kuulmise järgi oleks nagu tühikäigu pöörded üle 1k rpm'i, see natsa palju.
Tahho järgi on pöörded videos 1k. Sooja mootori puhul pikemalt seistes on tühikäik pisut alla aga kui gaasi anda ja rpm alla vajub, siis mingiks ajaks jääb 1k peale pidama, siis vajub uuesti alla 800 peale.

Kas keegi teab rääkida kuidas on küljekarpide saadavusega? On võrdlemisi defitsiit või liigub mõistliku summa eest? Sama lugu tagumiste tiivakaartega.

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas Six-Fo » 16 Juun 2014, 22:16

Enda karbid ostsin Alvadist. Pole väga kallid. Tiivaääri ka sealt saada.
http://alvadi.ee/varuosad/ford/sierra-g ... -bng-1987/
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 19 Juun 2014, 00:02

Võtsin kogu esisilla alt, et hinnata pukside seisukorda enne kokku ladumist. Selgus,et makita tuuningust siin ei pääse, kui kellelgi esivedrusid üle ei ole. Esisilla tala on ilmselt madala nina tõttu pauku ka saanud ja esimene äär on kohati krussi keerdunud. Funktsionaalsust see ei mõjuta. Sarniirid on tarvis samuti vahetada. Tuttava-tuttav olevat sellele spetsialiseerunud.

Pilt

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 21 Juun 2014, 23:22

Summuti sain kokku ja alla pandud. Flantsühendust ei saanud veel pidama aga sõber lubas head tihendi materjali jagada, mis lahendab probleemi. Panen mingi aeg karbi roostest ka pildi.
Alustasin kompressori ehitust.

Pilt

kalle211
kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 08 Dets 2013, 01:10

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas kalle211 » 25 Juun 2014, 16:38

See kompressori lahendus on väga hea, olen ise ka täpselt samasuguse lahenduse teinud ainult et mul oli suurem paak. Kuidas sa kompressori õlituse kavatsed teha. Auto peal on tal surveõlitus. Mina puurisin kepsude alumistesse kaantesse augud ja panin sinna viltuste otstega torujupid. Torujuppide otsad hakkavad läbi õli käima ja sealt õli saalede vahele lükkama. Õli tasapind peab õige saama et kepsud ja väntvõll ei ulatuks õli sisse, ainult torukeste otsad ulatuvad. Külje peale õli tasapinna kontroll ava puurida ja karterile peab jääma ka tuulutus auguke et ülerõhku sinna ei tekiks.Kui tahad kasutada seda kompressorit pidevalt on sinna lihtne tekitada vesijahutus.

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 29 Juun 2014, 23:22

Summuti on jonksus:
Pilt

Sain esisilla tükid ka kätte ja vedrud jäävad kuni palgapäevani metabo tuuninguna. Nüüd tuleb vaid auto kokku laduda, kui ilm laseb.

Pagassi on kerge segadus tekkinud:
Pilt

Kas pükste kinni keeramiseks tuleb hankida eritöödeldud poldid või piisab 12.9 kõvadusega, et hiljem need uuesti kätte saaks? Panen Würthi CU 800 vahele, väidetavalt töötab see kuni +1200 c. Aga kuidas nende poltidega ikkagi on?

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 01 Juul 2014, 23:28

Six-Fo kirjutas:
Dexter kirjutas: Ps. Kuulmise järgi oleks nagu tühikäigu pöörded üle 1k rpm'i, see natsa palju.
Kui asi nii on siis tasuks gaasiasendiandur ja tempiandur ära mõõta. Need keeravad ka heitegaasid tuksi ja huiavad tühikäiguga.
Gaasiandur peab olema 0-5V vastavalt asendist ja temp. andur (kus see üldse asub)?

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 03 Juul 2014, 23:19

Pidin täna ülevaatusele minema, aga kõik jõud pressisid vastu. Lõpuks sain auto kokku. Summuti tagumine pütt ei seisa veel ainult küljes.
Kuna tegemist on esimese tagaveolise autoga elus, käitub ta kruusateel väga harjumatult. Eks harjub, mis muud.

Pilt

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 07 Juul 2014, 23:39

Vahepeal on tehtud:
Ussitanud piduritorud asendatud vasktoruga,
Esimesed Õõtshoovad vahetatud,
Uued rooliotsad - sisemised ja välimised,
Õõtshoovapuksid vahetatud,
Katki läinud summutitoru kohendatud,
Kapoti alune suuremast õlist ja tolmust puhtaks pestud,
Pidurivedelik vahetatud,
Käsipidur reguleeritud,

Avastatud:
Plokikaas kõver, üsna tõenäoliselt, Jahutusvedelik kaob ära.
Tiffrist kõik õli välja visanud (Terve diffri ümbrus on igatahes õliga koos),
Ülekandesüsteemis on käigu vahetamisel lõtkud ja kolinad,

Tarvis:
Supporti õhutamise nippel x2,
Supporti õhutamise kummiotsik x4,
Jahutusradiaatori ventilaator (üks väikene),
Tulede alune liist ette,


Täna tegin proovisõidu ja gaasi põhja vajutamisel tegi masin sellist häält nagu oleks üks või mitu pütti järelt ära. Neljanda käiguga gaas põhjas ei jaksanud üle 3.5k-4k rpm'i venitada. Imelik oli selle asja juures see, et kui gaasi natukene vajutada jäi plörtsumine järele ja auto hakkas kiirendama. Kui gaasi põhja vajutasin hakkas plödisema (vahele jätma). Korra jäi kohapeal plodisema aga küünaldelt juhtmeid maha tõmmates hakkas iga piibu, kordamööda, eemaldamisel mootor turtsuma. Gaasianduri järelt ühendamisel kohapeal käimine läks paremaks aga tühikäigul suri välja. Multimeetriga mõõtes sain takistuseks 5.38kOhm siiber suletult ja 0.0-midagi Ohm siiber avatult, jämedalt 0. Pikema sõidu teen homme.

Teine asi: Tühikäigult gaasi vajutades poob korraks mootori kinni, sureb pea-aegu välja, ja siis hakkab revvima. Iga kord sama häda. Kui pöörlemissagedus alla langeb, siis käib kusagil 300 rev juures korraks ära ja tõuseb 500-800 rpm. Kohal käies võrdlemisi ebastabiilne.

Silindrite rõhud radiaatori poolt mootori tagumise osa poole: Sil1-10.5 atm, Sil2-9.5 atm, Sil3-9 atm, Sil4-8.5 atm.

Siin video miks arvan, et kaas kõver: https://www.youtube.com/watch?v=l0GP1wOM5iQ
Too viimane suur mull on ilmselt sellest, et ei survestanud pudelikaela vastu paisupaagi korgiranti.

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 13 Juul 2014, 15:43

Kas kojamehed peavadki igas asendis seisma jääma, kui kangi välja lülitan ning kus paikneb salongifilter?

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas Jaanus » 13 Juul 2014, 17:17

kojamehed peaks ikka alla jooksma. salongi filtrit sierradel pole
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 24 Juul 2014, 01:54

Mõni hakkajam mees ise ei ole teinud? Endal on see kindlasti ees, sest tööle sõidan kruusateed mööda.

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 27 Juul 2014, 21:56

Vahepeal on tehtud:
Pihustite pesad,
küünlad,
küünlajuhtmed,
radiaator,
jahutusvedelik,
diferentsiaali tihend,
diferentsiaali õli,
tulede alune liist,
karteri tuulutuse vooliku leke

Avastatud:
MAP sensor valetab pisut,
Gaasi asendi sensor valetab pisut,
Kardaani rist koliseb,
kusagilt lekib suuremas koguses õli (Parandatud)

Tarvis, endiselt:
Supporti õhutamise nippel x2,
Supporti õhutamise kummiotsik x4,


Kaas on õnneks sirge ning radiaatori vahetus kaotas kuumenemise probleemi täielikult. Käisin diagnostis ning hetkel on kadunud ka puterdamine. Mõned hädad on veel. Vahetan paar andurit ja kui midagi ei muutu lähen diagnosti tagasi.

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 07 Aug 2014, 01:30

Vahepeal on tehtud:
Ülevaatus tehtud,
Mootori leke peatatud (Õlipumba ketiratta polt tuli läbi vändasimmeri plaadi),
Stabilisaatorvarda pukside fiksaatorplaadid treitud CrMo terasest, 7mm paksud (Koonilised seibid ei pidanud vastu),

Avastatud:
Käsipiduri tross jääb kinni,


Nüüd on tarvis kardaani rist vahetada, käsipiduri tross, mõned andurid, mootori õli, käigukasti õli ja ongi ring peal. Siis saab talve sõidetud ja kevadel vaatab keret.

oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

Re: Ford Sierra 2.0 88kw -90 Oopisteinepoiss

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 24 Okt 2014, 18:20

Tervist,

autoga on nüüdseks juba pikad sõidud tehtud ja teele on jätnud korra, sedagi bensiini lõppemise pärast. Hiljuti käisin Dynos masina rammu katsumas ning tulemuseks tagarattast tuli 76.59 kW ja 153.45 Nm. Arvestades silindrite rõhkusid tundub antud tulemus väga hea!

Graafik: https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hph ... e=54E854F7
Mart

Vasta