Vahepeal on tehtud:
Ussitanud piduritorud asendatud vasktoruga,
Esimesed Õõtshoovad vahetatud,
Uued rooliotsad - sisemised ja välimised,
Õõtshoovapuksid vahetatud,
Katki läinud summutitoru kohendatud,
Kapoti alune suuremast õlist ja tolmust puhtaks pestud,
Pidurivedelik vahetatud,
Käsipidur reguleeritud,
Avastatud:
Plokikaas kõver, üsna tõenäoliselt, Jahutusvedelik kaob ära.
Tiffrist kõik õli välja visanud (Terve diffri ümbrus on igatahes õliga koos),
Ülekandesüsteemis on käigu vahetamisel lõtkud ja kolinad,
Tarvis:
Supporti õhutamise nippel x2,
Supporti õhutamise kummiotsik x4,
Jahutusradiaatori ventilaator (üks väikene),
Tulede alune liist ette,
Täna tegin proovisõidu ja gaasi põhja vajutamisel tegi masin sellist häält nagu oleks üks või mitu pütti järelt ära. Neljanda käiguga gaas põhjas ei jaksanud üle 3.5k-4k rpm'i venitada. Imelik oli selle asja juures see, et kui gaasi natukene vajutada jäi plörtsumine järele ja auto hakkas kiirendama. Kui gaasi põhja vajutasin hakkas plödisema (vahele jätma). Korra jäi kohapeal plodisema aga küünaldelt juhtmeid maha tõmmates hakkas iga piibu, kordamööda, eemaldamisel mootor turtsuma. Gaasianduri järelt ühendamisel kohapeal käimine läks paremaks aga tühikäigul suri välja. Multimeetriga mõõtes sain takistuseks 5.38kOhm siiber suletult ja 0.0-midagi Ohm siiber avatult, jämedalt 0. Pikema sõidu teen homme.
Teine asi: Tühikäigult gaasi vajutades poob korraks mootori kinni, sureb pea-aegu välja, ja siis hakkab revvima. Iga kord sama häda. Kui pöörlemissagedus alla langeb, siis käib kusagil 300 rev juures korraks ära ja tõuseb 500-800 rpm. Kohal käies võrdlemisi ebastabiilne.
Silindrite rõhud radiaatori poolt mootori tagumise osa poole: Sil1-10.5 atm, Sil2-9.5 atm, Sil3-9 atm, Sil4-8.5 atm.
Siin video miks arvan, et kaas kõver:
https://www.youtube.com/watch?v=l0GP1wOM5iQ
Too viimane suur mull on ilmselt sellest, et ei survestanud pudelikaela vastu paisupaagi korgiranti.