Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Kasutajate pikendused
Vasta
JaanusK
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 08 Okt 2009, 21:04

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas JaanusK » 05 Apr 2016, 14:02

Jään nüüd oma sümboolset vaevatasu ootama! :)

VahurM
kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 02 Dets 2010, 11:35

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas VahurM » 06 Apr 2016, 10:09

https://www.dropbox.com/sh/ivga9mjoemsa ... IqNPa?dl=0 Mõned päikesepaistelised fotojäädvustused järeltulevatele põlvedele!

scarles
kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 25 Veebr 2015, 08:31
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas scarles » 06 Apr 2016, 17:53

Karjub mõni cm madalduse järgi (minu arvamus ainult). Muidu ülikena auto ;)

VahurM
kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 02 Dets 2010, 11:35

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas VahurM » 10 Apr 2016, 17:42

https://www.dropbox.com/sh/uqsjvvkkzuvd ... qwdBa?dl=0 Nädalavahetuse progress. Ühesõnaga konstruktiivne kriitika ei ole üldse paha, madaldus oli must have! :)

scarles
kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 25 Veebr 2015, 08:31
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas scarles » 10 Apr 2016, 20:10

Perfektne

VahurM
kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 02 Dets 2010, 11:35

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas VahurM » 29 Mai 2016, 20:57

Mõtlesin, et kirjutan oma põnevast agooniast ka siia juturaamatusse mõne rea. Kõik algas ühel ilusal päikesepaistelisel päeval aastal 2011, foorumisse ilmus järgmine kuulutus - http://sierraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=8863 Lugedes kuulutust, samal ajal ilastades mööda läpaka ekraani, tundus kui match made in heaven, sai siis sendid kokku loetud ja Saku poole kihutatud, et jumala eest keegi jaole ei saa - mootor + käigukast. (Jutu käigus sai kohapeal kaubeldud endale ka esimene- ja tagumine stange, pauguraud) Kogu komplekti hinnaks kujunes miskit 100-120.- eurot, tol ajal oli selge, et eesseisev nädalavahetus tuleb kuiv, õlle jaoks raha ei jätkunud aga raisk kus hing oli äriga rahul. Kujutasin juba ette ennast kupee roolis päikeseloojangusse kihutamas, sakslased (loe:BMW ja Mercedes-Benz rullnokad) tagatulesid imetlemas kuid mingil imelikul põhjusel olid saatusel omad vingerpussid ja mootor + käigukast jäid garaaži seisma, olemasolevale kupeele igal-juhul peale ei jõudnud. Kusjuures sama kupee on endiselt alles ja ootab oma aega aga see selleks.
Niisiis sai siin nädal-kolm tagasi vorstikest praetud ja õlle kõrvale sõbraga (JaanusK) arutatud, et kurat, tõstaks peale, saaks imelise raketi hallikarva sedaanikesest, mõeldud-tehtud. Järgmine ndvahetus võtsime ette, poole ööni koinimist ja peal ta oligi, esimesed elumärgid tekitasime hommikul selga ja värske peaga. Kõik tip-top ja jällegi klemm tonnis, et kurat kus nüüd saab sõõrikuid joonistada ja launch-control´i otsima / paigaldama hakata. Ise veel pelgasin, et meie teedeehituse kvaliteedi juures tirin veel külavahel viimasegi asfalti ülesse aga kogu selle eufooria ja tekkinud tuhhi juures suri see mõte kiirelt üksindusse. Esimesed kilomeetrid näitasid mõningasi sünnitraumasid ja sai isegi köie otsas riputud (jagaja rootor arvas, et ei ole vaja paigal püsida) kuid lõppkokkuvõtteks hakkas iseseivalt hingama ja liigutama. Peale ca. 100km sissesõitu ja mahlade kontrollimist tekkis seistes kuklasse kerge kihelus, et kas nüüd tõesti ongi käes see hetk kus saab külamemmed näost siniseks ajada ja ennast ajalooürikutesse Sierraga sisse kirjutada ja päikeseloojangusse kihutada või mitte, käes oli aeg esimeseks katseks. Lõpuks andsin kihelusele järgi ja süstisin kohalt, parempoolne pedaal oli juba peaaegu, et läbi tulemüüri mootoriruumis, esimene käik ja kõik tip-top, lsd tegi mis pidi ja tagumised papud koorisid asfalti, sidur alla ja teine käik sisse, silmad odomeetrile (ootusärevuses nagu oleks just teiskordselt insenerieksamit sooritanud) ja.... ja..... ja.... ei midagi... üürgas ja möirgas aga 7 sekundist sajale sai kuidagimoodi 10 või isegi 11. Vot siis tõdemust, et põrasast kotis ei osteta. Näpud jäid sahtlite vahele kerge 5 aastase viitega. Iseendalgi oli naljakas ja mõttes mõlkus, et kuradi kahju, et õlled tookord ostamata jäid. Ega tegelikult 7 sekundi pilli ei oodanudki ja selge see, et sedaanilt seda ei tasugi oodata aga vähekene erksam oleks võinud ikka olla, tegelikult oli originaaliga ka erksam. :D
Mõni foto ka mälestuseks - https://www.dropbox.com/sh/221hf1fxmhej ... cDxNa?dl=0

Igal-juhul tänud JaanusK abi ja aja eest, ehk järgmine kord õnnestub :D

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas Tarmo » 30 Mai 2016, 07:32

peto kirjutas:kolvid kepsud kergeks ja tasakaalu,surveaste 16 ati peale ,mootor võetut pulkadeks ja kõik ära tehtud ,saaled ,rõngad,õlipump,klapivedrud jne..

7 sek.läks sajani...
surveaste 16 ati :lol:
selle peale oleks võinud juba kellad lööma hakata.
ja selle vähesega 10 seki pealt 7 seki peale....noh :lol:

VahurM
kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 02 Dets 2010, 11:35

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas VahurM » 30 Mai 2016, 12:21

Mõtlesin, et kaua läheb, polnudki kaua vaja oodata - Jumal on rääkinud :idea: :D

JaanusK
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 08 Okt 2009, 21:04

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas JaanusK » 30 Mai 2016, 13:30

VahurM kirjutas:Mõtlesin, et kaua läheb, polnudki kaua vaja oodata - Jumal on rääkinud :idea: :D
No mis sa teed ,kui üks sort on selliseid :D


Aga enivei , tundub et tuleb karule kõhtu piiluda siis saab pildi ilmselt ette , mis sellega tehtud/tegmata on.

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas Dexter » 30 Mai 2016, 14:12

Tarmo kirjutas: surveaste 16 ati :lol:
Arvatavasti oli see mõõdetud tulemus mitte arvutuslik.
Ja sellise arvutusliku astmega sa kindlasti ei sõida tava bensiiniga vaid pead sõitma bioetanoliga.

VahurM
kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 02 Dets 2010, 11:35

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas VahurM » 30 Mai 2016, 15:20

Dexter kirjutas:
Tarmo kirjutas: surveaste 16 ati :lol:
Arvatavasti oli see mõõdetud tulemus mitte arvutuslik.
Ja sellise arvutusliku astmega sa kindlasti ei sõida tava bensiiniga vaid pead sõitma bioetanoliga.
Suuresti ta nii oligi aga tegemist siin mõnele kõrgemat pilotaaži nõudva analüüsiga :D

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas Tarmo » 30 Mai 2016, 16:55

surveaste mis määrab kütuse, on ainult ja kordan ainult arvutuslik. see on silindri mahtuvus alumine surnudseis jagatud üleminesurnud seis. see 16 atti ei ole surveaste, see on kompressioon, see näitab kui tihe on mootor, ka 76'ga sõitev mootor võib olla 16 atti kompressiooniga.

selliste hulgas on kerge olla jumal :lol:

JaanusK
kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 08 Okt 2009, 21:04

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas JaanusK » 30 Mai 2016, 17:05

Tarmo kirjutas:surveaste mis määrab kütuse, on ainult ja kordan ainult arvutuslik. see on silindri mahtuvus alumine surnudseis jagatud üleminesurnud seis. see 16 atti ei ole surveaste, see on kompressioon, see näitab kui tihe on mootor, ka 76'ga sõitev mootor võib olla 16 atti kompressiooniga.

selliste hulgas on kerge olla jumal :lol:
Jäägu sulle su jumala staatus!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas Tarmo » 30 Mai 2016, 17:18

ise panite, mina olen rahul ;)

VahurM
kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 02 Dets 2010, 11:35

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.

Postitus Postitas VahurM » 30 Mai 2016, 17:29

Kuule kõrgem pilotaaž ehk teisisõnu jumal, kas Su terav mõistus ei loginud välja koheselt, et ilmselgelt on seal algusest peale kompressiooni mõeldud? :D Naljatilk ausõna

Vasta