Ford Sierra XR4 1984

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Ford Sierra XR4 1984

Postitus Postitas Tanel » 22 Mai 2010, 03:43

Tehase poolt on ka sellega arvestatud et see "kummitiib" võtab ajapikku kilosid juurde(kui väljas seisab)see mis see tiib kaalub kui ta vihma endasse tõmmand on ikka päris meeletu :)
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Ford Sierra XR4 1984

Postitus Postitas MartinP » 13 Sept 2010, 18:46

Homme lähevad siis alla uued amordid Bilstein B4 + amortide tolmukaitse, esirattalaagrid, amorditugipadjad ja amorditugilaagrid.
Pilt

Kasutaja avatar
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Ford Sierra XR4 1984

Postitus Postitas MartinP » 03 Jaan 2011, 01:14

Et teema päris seisma ei jääks siis vahepeal kirjutan lisa.
Sai ostetud uus sidurikomplekt(LUK) fixusest. See on plaanis talvejooksul ära vahetada(sidurikorv, siduriketas ja komplekti kuuluv survelaager).
Pilt
Garaazis seistes on millegi pärast aku tühjaks läinud(aku on suvel ostetud Bosch toode 74aH), praegu otsin seda viga.
Lisaks tuleb üle vaadata kardaani ja diffri loksud, seda siis siduri vahetuse ajal.
Lisaks sai hangitud 2.4 v6 Scorpio poolteljed ,et neid siis tulevikus xr4ja omadega ristata, saaks lõpuks LSD ka alla.
Aga Lsd alla aretamise ajal on plaanis kogu tagasild renoveerida(liivaprits, uued puksid) ja samal ajal vajavad keevitus poolraamid, ehk see on vähe suurem ettevõtmine ,mida oma garaazis teha ei kannata ja võtab aega veel.

Kasutaja avatar
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Ford Sierra XR4 1984

Postitus Postitas MartinP » 21 Sept 2012, 16:49

Auto on pikalt seisnud ja seisab edasi.
Aga, et ta päris niisama ei seisaks, sai alla pandud 7.5 tolline LSD differ 3.64 ülekandega ja
tehtud poolteljed(ühest otsast lükatav, teisest polditav)
Tagumisi pidureid sai ka väheke korrastatud.
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: Ford Sierra XR4 1984

Postitus Postitas Silver » 21 Sept 2012, 18:08

Uhke piduriplekk on.
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ford Sierra XR4 1984

Postitus Postitas xr4 » 21 Sept 2012, 22:20

FinePix kirjutas: tehtud poolteljed(ühest otsast lükatav, teisest polditav)
Tagumisi pidureid sai ka väheke korrastatud.
Pilt

Ole meheks ja räägi sellest lähemalt.
XR4iPilt

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: Ford Sierra XR4 1984

Postitus Postitas Silver » 22 Sept 2012, 09:32

See pooltelg oli vist niimoodi, et lihtsalt läks teine pooltelje ots asemele. Pidi ilusti sobima ja pooltelje pikkusgi tuli õige.
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Ford Sierra XR4 1984

Postitus Postitas MartinP » 24 Sept 2012, 17:22

Pole päris kursis nende erinevate pooltelgede mõõtmetega, aga ma tegin nii nagu kunagi ühes teemas arutatud sai, Tarmo pani sinna tookord ka lingi selle kohta.
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... 0&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise kasutasin Xr4i pooltelgi, millest jäi alles võll ja välimine ots koos porikaitsekummiga, sisemised otsad lammutasin küljes ära.
Võlli mõlemal otsal oli 25 nuuti ja stopper mis kinni otsa hoidis oli selline:
Pilt

Nüüd polditavad. Need sai kunagi ostetud scorpio foorumist ja pidavat mõlemad 2.4 v6 scorpio alt pärit olema, kõik 4 otsa olid neil identsed, võllid olid väikeste erinevustega.
Ei kujuta ette kas see erinevus tuleb aasta või mootori erinevusest.
Ühel võllil (mõlemal otstel) olid kaks stopperit, üks piiras, et ots sügavamale ei läheks ja teine et välja ei tuleks:
Pilt
Teisel oli sarnaselt lükatava pooltelje võllile ainult üks stopper mis hoidis, et ots välja ei tuleks, sügavale minemist piiras võll ise:
Pilt
Erinevus oli veel stopperites, kahjuks unustasin selle võlli
stopperist pilti teha, aga oli ta natukene kitsamate servadega ja ilma "kõrvadeta", midagi selle sarnast nagu antud lingil:
http://img.tootoo.com/mytootoo/upload/4 ... 2bc5b9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

See võllide erinevus ei sega, kuna otsad on neil kõik samasugused. Nii palju veel oli, et seda "kõrvadega" stopperit pärast kasutada enam ei saanud kuna jäi liiga lai aga õnneks vedas
sellega kuna sobisid ideaalselt need väheke kitsamad polditava pooltelje küljest tulnud stopperid.
Ühesõnaga jah, lühidalt õeldes tuleb lihtsalt sisemine ots koos porikaitsekummiga ära vahetada ja leida sobiv stopper otsa jaoks.

Vasta