Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Kasutajate pikendused
Vasta
KevinAro
aktivist
Postitusi: 253
Liitunud: 06 Apr 2014, 16:45
Asukoht: Saaremaa

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas KevinAro » 05 Nov 2015, 21:44

Kui bensiini on ja käima ei lähe ss pane veits karpasse bena ja vaata mis siis teeb.

Kasutaja avatar
sinilinnu
Klubi liige
Postitusi: 296
Liitunud: 31 Mär 2013, 14:23
Asukoht: Tartumaa

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas sinilinnu » 05 Nov 2015, 23:18

Mul oli sama probleem ja üks põhjus oli see, et üks küünlajuhe oli lahti ja üks pütt ei tulnud järgi, ning lisaks sellele oli karpas bensiini sissepritse peadüüs umbes, sai see läbi puhutud, juhtmed üle kontrollitud ja asi timm.

Aga kui asi selles ei seisne, siis ise kahtlustaks ka bensupumpa.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas Dexter » 06 Nov 2015, 01:00

oioioi. Alustagem ikka esimesena vea tuvastamisest edasi saab juba täpsemalt ütelda.
Pole mina veel näinud, et nendel bensiinipumpades miskit jama oleks. Ennem on andnud saba seal vasaku lanseka peal olev rõhuregulaator.
Alustame A'st ja O'st:
punkt 1: Kas säde on ja tekib õigeaegselt?
punkt 2: Kas bensiin jõuab põlemiskambrisse?
punkt 3: Kas õhk jõuab põlemiskambrisse?

Kui need kolm punkti täidetud siis peab see auto käivituma!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas Tarmo » 06 Nov 2015, 09:09

nagu dexter ütles, bensiini mootori tööks on vaja 3 asja, bensiin, õhk, säde, edasi on nende reguleerimine

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas lauren » 06 Nov 2015, 09:35

Mu karpakal jamas ka see rõhuregulaator, suri teine mitu korda kütusepuuduses maha. Lõpuks ühendasin pumba otse karpale ja töötab siiani.

Kasutaja avatar
sinilinnu
Klubi liige
Postitusi: 296
Liitunud: 31 Mär 2013, 14:23
Asukoht: Tartumaa

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas sinilinnu » 06 Nov 2015, 11:04

Dexter kirjutas:oioioi. Alustagem ikka esimesena vea tuvastamisest edasi saab juba täpsemalt ütelda.
Pole mina veel näinud, et nendel bensiinipumpades miskit jama oleks. Ennem on andnud saba seal vasaku lanseka peal olev rõhuregulaator.
Alustame A'st ja O'st:
punkt 1: Kas säde on ja tekib õigeaegselt?
punkt 2: Kas bensiin jõuab põlemiskambrisse?
punkt 3: Kas õhk jõuab põlemiskambrisse?

Kui need kolm punkti täidetud siis peab see auto käivituma!
Tark mees taskus :)
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw

BrigittP
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Aug 2015, 21:17

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas BrigittP » 06 Nov 2015, 16:45

Peale mõnda aega seismist läks auto uuesti tööle :)

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas lauren » 06 Nov 2015, 18:57

Kui kütuse regulaator jamab siis lähebgi peale seismist uuesti käima.

BrigittP
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Aug 2015, 21:17

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas BrigittP » 07 Nov 2015, 23:13

Aga kui kütuse regulaator süsteemist välja jätta siis kas kaasneb ka mingeid riske?

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas lauren » 07 Nov 2015, 23:41

Mul sõidab juba ligi aasta probleemideta.

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas Dexter » 08 Nov 2015, 00:35

BrigittP kirjutas:Aga kui kütuse regulaator süsteemist välja jätta siis kas kaasneb ka mingeid riske?
Esiteks võib tõusta kübeke kütusekulu ja teisalt saab rohkem vatti nõelklapp. Ja kui see klapp alla vannub, siis ujutab üle ning halvemaljuhul võib suksu maha põleda - kui bensiini tase tõuseb kiiresti nii, et hakkab üle ajama ja kokkulangemisel kuuma mootoriga süttida.

Ehk siis: Kui midagi on süsteemi pandud, siis on ta seal põhjusega, mitte niisama!

lauren
aktivist
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Dets 2010, 22:43
Asukoht: Linnuvabriku Garaaž

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas lauren » 08 Nov 2015, 09:47

Maha ta vaevalt põleb, weberil jookseb üle ujutades küte mootorisse, weberi puhul pole ma ühelgi näinud, et nõel ei täidaks oma ülesannet. Küttekulu poolelt ei näinud mitte mingit muutumist. Kui pump liiga kõvasti peaks lööma siis tuleb küttepumpa väljapoole tuua nagu on idanaabrite masinatel.
Kui töötava regulaatori kasutatult peaks leidma siis on hästi, uus maksis mäletamist mööda üle 200 euro.

Alx23
turist
Postitusi: 32
Liitunud: 14 Aug 2013, 17:41
Asukoht: Järvakandi

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas Alx23 » 08 Nov 2015, 17:05

Küttekulu tõusu ei märganud mina küll midagi. Ise sõitsin 2aastat ja arvatavasti eelmine omanik ka mõned aastad otseühendusega ringi sõitnud.Siiamaani auto pole maha põlenud :D

BrigittP
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Aug 2015, 21:17

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas BrigittP » 22 Dets 2015, 00:17

Hei!

Olen ka jõudnud lõpuks aega leida, et tulla pajatama mis vahepeal toimunud on. Nimelt ammu ammu, esimese lume ajal juhtus siis väike äpardus ja lõpetasime veidi võsas.

Pilt

Tagajärjed õnneks hullud ei olnud, vähemalt minu silmis.

Pilt

Mõlgi sai isegi enam-vähem välja. Inimene, kes ei tea et autoga midagi juhtunud on, ei pane seda õnneks ka tähelegi.

Eks ta inetu ole, aga annab mulle palju motivatsiooni juurde võtta ette kevadel auto ilusaks tegemine ( ehk keretööd jne ).

Paar nädalat peale võsas käimist vahetati ära ka piduriklotsid.

Hetkel on olukord selline:

Pilt

Valged suunad on mulle väga harjumatu ja igatsen oranze suundasi, aga ühel ilusal päeval ma tellin endale uuesti ühe oranzi suuna.

Pilt

Kuna auto on kohati nagu ta perenaine, ehk käitub vastavalt oma tujudele. Siis mõni päev töötab ta väga ilusasti ja kohati näitab korralikult iseloom. Mulle isiklikult hakkab tunduma, et ta ei saa väga kütet kätte (aga ma ei taipa ka autodest midagi), kui madalatel pööretel välja sureb siis uuesti käivitades gaasi ka anda läheb vaat et kohe tööle. Täna linnas sees hakkas ka veidi puterdama ja mõtlesin, et mängin gaasiga, gaasi veidi juurde andsin kadus ka puterdamine.. Mine sa tea mis ta tahab. Järgmine katsetud on parandada ära karpa.. Siit ka küsimus, kust leida karpa remondikomplekti? Panen igaksjuhuks selle koodi vms ka siia, mis karpal peal :

85 hf cb
L 3098

Nii palju siis mu sirtsu tegemistest vahepeal.

Ilusaid pühi :)
Brigitt

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP

Postitus Postitas Jesper » 23 Dets 2015, 12:32

BrigittP kirjutas:Siit ka küsimus, kust leida karpa remondikomplekti? Panen igaksjuhuks selle koodi vms ka siia, mis karpal peal :

85 hf cb
L 3098
Sinu karburaatori kaubanduslik nimetus on Weber DFTH 30/34, lihtsustab oluliselt otsinguid. Remondikomplekti saab ilmselt varuosapoest tellida, nagu iga teist juppi, või siis soomlastel on kohe täitsa spetsiaalne pood karpakola jaoks. Pole ise jõudnud veel uurida, aga usun et nad saadavad Eestisse ka kui küsida.

Mina isiklikult hangiks enne karpa laiali lammutamist korraliku juhendi kui pole enne teinud, sest kui pärast kokku panekut seda korralikult ära ei reguleeri, siis saad halvema asja kui enne oli. Midagi rasket seal pole, vaja lihtsalt natuke infot töövõtete kohta. Ma DFTH kohta ei tea, aga vähe ägedamate Weberite kohta on neid ka netis leida, otsingumootorid abiks.

Vasta