1990 Ford P100, Tets

Kasutajate pikendused
Vasta
tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 25 Apr 2017, 18:50

Jaanus kirjutas:
tets kirjutas:Ja see pruun juhe on? Kuskilt rooli alt tuleb, signaal ehk?
peaks olema jah.
Seda ma kartsin. Veel üks erinevus mk1 ja mk2 juhtmestiku vahel siis.

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 26 Apr 2017, 18:28

Salongipool peaaegu koos. Järgmine jama siis kojameeste ja tulede kangiga. Kasutades uuema mudeli kangi pole pooltulesid ning kojamehed töötavad ainult intervalli asendis ja siis pühivad kogu aeg. Algasendisse ei oska ka tagasi minna. Mk1 kangidega on tuled küll olemas, kuid kojamehed on null. Vahetan kojameeste mootori vist ära, olemasolev ei saa uue juhtmestikuga läbi.
Seoses sellega uus probleem, kuidas see klaasipühkijate alune plastik ära käib? Oma lolli aru ja jõuga oskasin igatahes need tüüblipead pekki keerata aga kasu ei miskit.
Soojendusega oli ka jama et ei töödanud uue juhtmestikuga, vahetasin reostaadi jupstüki ära ja asi korras.

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 27 Apr 2017, 20:00

Täna peale pikka pusimist sai lõpuks tule kolvi peale. Ennem seda suutsin loomulikult kollektori tikkpoldi plokki puruks keerata, õnneks keevitusega sai välja.
Selle suure lammutamisega on kaks jubinat kaduma läinud, plastmass vidin mis hoiab gaasitrossi kõri karpa küljes ja spidomeetri trossi stopperrõngas. Viimase saan arvatavasti kohalikust agrovarustuse poest, keegi mõõte oskab öelda?
Selle plastmass vidinaga asi keerulisem, äkki kellegil vedeleb?

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 10 Mai 2017, 20:40

Nii, sai siis tegeletud peenhäälestusega (toreda sõna mõtles Luisa mees ikka välja), ning sai paigaldatud lõpuks spidokatross. Vana suutsin ära kaotada, müstiline. Sai siis värisevate kätega sõitu mindud, et oma kätetööd visuaalselt nautida.
Einoh kõik tore, liiga palju ainult näitab. Noh uhkustamiseks mõnele lihtsamale kõlbab, et näe, sada tuleb nii ruttu ja sadaviiskümmend ka...
Et siis spido järgi sajaga sõites on tegelik kiirus ca 75 km/h. Enda mõte liigub sinnapoole, et maru aeglase ülekandega tagasild ning tema jaoks võõras käigukast...? Proovisin ühte teist spidokat ka, reissing versioon, 240 lausa kella peal, sama asi.
Kunagi lapsepõlves Laz bussil nägin, et spidomeetri klaasile olid kleebitud uued numbrid (need mida VHS kassetidega kaasa sai, kes mäletab, see teab), aga praegu hakkaksid silmad arvatavasti selle peale verd jooksma.
Ühesõnaga, kas oleks lootust verstanäidik õiget asja näitama saada?

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas MrBungle » 10 Mai 2017, 23:27

käigukasti sisse käivaid spido hammakaid on erinevate hammaste arvuga.. Ei mäleta mis kastiga see diisel sul oli ja mis kasti sa praegu kasutad, aga kui joppab, siis saad selle hammaka p100 kastist uude ringi lapata ja numbrid ongi õiged.

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 10 Mai 2017, 23:36

MrBungle kirjutas:käigukasti sisse käivaid spido hammakaid on erinevate hammaste arvuga.. Ei mäleta mis kastiga see diisel sul oli ja mis kasti sa praegu kasutad, aga kui joppab, siis saad selle hammaka p100 kastist uude ringi lapata ja numbrid ongi õiged.
Praegu kasutan tavalist Sierra t9 käimarit. Ennem oli ka t9, aga kas originaal, seda ei tea. Ikkagi neljas või viies mootor ju. Ja pealegi, spido ei töödanud ennem ka, tross oli katki.
Kuidas selle hammaka vahetus välja näeb, saab kasti maha võtmata teha?

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas MrBungle » 10 Mai 2017, 23:47

peaks saama, aga mälu on natuke auklik selle koha peal. Olen ise kasutanud viimasel ajal mt75. Seal mingi naljakas süsteem, et tigu on võlli peal kogu aeg sama, erinevad on ainult need väikesed hammakad, mille otsa tross käib. See hammakas tuli sealt kuidagi suht lihtsalt välja.

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 02 Okt 2017, 20:22

Kaks kuud pole nüüd teema peakangelast puutunud. Mitte, et isu poleks vaid aega pole absoluutselt olnud. Näiteks augustis oli 340 töötundi.
Niipalju tegelt liigutasin, kui muru niitmise ajal ette jäi.
Üritan nüüd ennast kätte võtta ning asjaga tegeleda.
Niipalju sai täna tehtud, et doonor Sierra sai viimsele teekonnale Kuusakoskisse saadetud. Kergelt sain hakkama, töö juurest viidi parasjagu vanarauda minema ning pakkusin emeksivendadele, et visaku Sierra ka koormasse. Mõistlikud mehed, olid nõus, täitsime paberid ja autost sain lahti.

Vasta