1990 Ford P100, Tets

Kasutajate pikendused
Vasta
Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets

Postitus Postitas Jaanus » 13 Nov 2016, 21:37

Temp andurit näidikule müüakse ka ühele mootorile erinevaid. Andureid eristab klemmi ümber oleva rõnga värvi järgi(must/roheline/valge/pruun jne). Milline andur mis näidikule läheb on müstika :D aga seda värvi on vaja teada kui uut andurit ostma lähed(eeldades et pole spidoplokki vahetatud)
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets

Postitus Postitas tets » 15 Nov 2016, 13:37

Kas temperatuuri seier peabki seisva mootoriga nii olema?
Pilt

Kasutaja avatar
JanekE
fanaatik
Postitusi: 613
Liitunud: 02 Aug 2016, 04:56
Nimi: Janek
Asukoht: Pärnu

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets

Postitus Postitas JanekE » 15 Nov 2016, 14:51

Mul on ka :mrgreen: ideaalis peaks tegelt seal all valge kastikese peal olema.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets

Postitus Postitas Tarmo » 16 Nov 2016, 00:24

nii madalal ei peaks olema jah

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets

Postitus Postitas tets » 22 Nov 2016, 21:13

Siin nüüd paar päeva ringi sõidetud ning häirima on hakanud üks asi. Esiots on maru madal, eriti just see sillatala. Rehvidega saaks jah natuke mängida, aga kas vedrude-amortitega või jumal teab millega veel saaks natuke kergitada. Ega palju ei tahaks, saaks kasvõi 5 cm juurde.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas Tarmo » 22 Nov 2016, 23:34

ees on kere tõsteks tehasest ühed puksid vahel, vbl on sul need puudu

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 23 Nov 2016, 17:08

Täna sai siis jälle töökojas käidud, mõtlesin küll, et tegelen mõne mõtetu asjaga, a'la juhtmete sättimine aga kus sa sellega.
Sai hoopis relakas kasti sisse löödud.
ennem
Pilt
pärast
Pilt
Toorikud
Pilt
Keevitada täna ei jõudnud, ehk ülehomme.
Tegemist tahavad mõlemad eespoolsed kastinurgad, sealt natuke põhja ja siis porikoopad. Altpoolt tuleb vahetada üks tugitala (esialgu) ja poritiibade kinntused tuleb ka üle vaadata. Esmapilgul midagi kontimurdvat ei ole.

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas rekkamees » 23 Nov 2016, 23:37

Irw, toorikud täpselt nagu katuseplekist. Aga kui Fordi insenerid on sellise profiili välja mõelnud, siis tuleb sellega leppida :) Jõudu tööle!
esivedu tähendab tõmbamist

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 24 Nov 2016, 18:51

Sai kaks esimest lappi ära pandud. Sellist plekitööd teen esimest korda elus.
Pilt
Lõikasin ühe keerulisema koha ka lahti veel.
Pilt
Siin peab natuke nuputama mis ja kuidas.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas Tarmo » 24 Nov 2016, 19:00

kust sa selle volditud pleki said?

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 24 Nov 2016, 19:06

Tarmo kirjutas:kust sa selle volditud pleki said?
Lõikasin vana tüki küljest ära ja viisin selle näpuotsas kohaliku plekksepa juurde kes vana järgi uue valmis painutas.

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 25 Nov 2016, 20:35

See nurk peaaegu koos, mõni täpp veel täis keevitada ja lihvida.
Pilt
Tore on see, et teine nurk tahab sama tööd saada.

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 05 Dets 2016, 16:50

teine külg ka poole peal.
Pilt Pilt
Kasti nurk tuleb veel üles ehitada, siis saab põhja kallale asuda.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas Tarmo » 05 Dets 2016, 23:00

sul välisküljed korralikud? mulle tundub et sinna saab kasutada vanu uksi, et õige kujuga plekk oleks

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets

Postitus Postitas MrBungle » 05 Dets 2016, 23:07

tets kirjutas:Kas temperatuuri seier peabki seisva mootoriga nii olema?
Pilt
Selle probleemi vastu aitab kui radiaatorisse valada natuke sildenafiili. Üle ei tohi pingutada, siis hakkab seier näitama keemist ka külma mootoriga.

no offence, just kidding:)

Vasta