1990 Ford P100, Tets

Kasutajate pikendused
Vasta
tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 06 Dets 2016, 07:22

Tarmo kirjutas:sul välisküljed korralikud? mulle tundub et sinna saab kasutada vanu uksi, et õige kujuga plekk oleks
Välisküljed on enamvähem. Kõrvalistuja pool on üks pudelikorgi suurune auk, selle täidan ära.
Muidu see ukse mõte on huvitav.

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets

Postitus Postitas tets » 06 Dets 2016, 07:26

MrBungle kirjutas:
tets kirjutas:Kas temperatuuri seier peabki seisva mootoriga nii olema?
Selle probleemi vastu aitab kui radiaatorisse valada natuke sildenafiili. Üle ei tohi pingutada, siis hakkab seier näitama keemist ka külma mootoriga.

no offence, just kidding:)
Kas Kamagral on sama toimeaine? Kas tablett ikka lahustub ära või on mingid tilgad ka olemas? :roll:

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets

Postitus Postitas MrBungle » 06 Dets 2016, 23:14

tets kirjutas:
MrBungle kirjutas:
tets kirjutas:Kas temperatuuri seier peabki seisva mootoriga nii olema?
Selle probleemi vastu aitab kui radiaatorisse valada natuke sildenafiili. Üle ei tohi pingutada, siis hakkab seier näitama keemist ka külma mootoriga.

no offence, just kidding:)
Kas Kamagral on sama toimeaine? Kas tablett ikka lahustub ära või on mingid tilgad ka olemas? :roll:
:lol:

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 12 Dets 2016, 15:06

Temperatuuri saaga on nüüd lõppenud, anduri vahetus aitas.
Sai natuke pudinaid tellitud, keskluku värk, tagurdamiseks tuled. Algul olid oli mõte need taha kasti serva alla panna, kuid täna vaatasin, et passivad kabiini taha ka, saab kasti ka valgeks. Eks vaatab veel. Temperatuuri kella sain ka (koos anduriga, mis sobib Sierrale) aga sellega pole enam midagi teha.
Pilt

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas martinjev » 12 Dets 2016, 18:12

Kas lisakaugtulesid ei vaja?ostsin oma kastikale katusele panekuks aga jäid panemata. Kokku 4 lampi (ring) 30 euri

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 12 Dets 2016, 20:19

martinjev kirjutas:Kas lisakaugtulesid ei vaja?ostsin oma kastikale katusele panekuks aga jäid panemata. Kokku 4 lampi (ring) 30 euri
Tänud pakkumast, aga ei.
Ma rohkem led'i usku.

kajarmees
kasutaja
Postitusi: 169
Liitunud: 12 Jaan 2013, 14:49
Asukoht: järvamaa

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas kajarmees » 14 Dets 2016, 21:58

nägin täna ka ise oma silmaga üle ja korralik töö on tehtud kiidan töö tegijat

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 23 Dets 2016, 19:54

Sai jälle kastipõhja keevitatud. Üks selline veel...
Pilt
Kuna jääb niikuinii kummimati alla see lapp, ei hakanud peenutsema. Kerehermeetikuga sai kõvasti mõlemalt poolt kinni mögitatud.
Sierragurudele üks küsimus ka, palju 1.8 diislil neid mootoripöördeid 90-100 sõites olema peaks, mul praegu mingi 3000. See normaalne?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas Tarmo » 31 Dets 2016, 19:31

p100'l? p100 taga ülekanne on nii ränk, et ma pakuks et sul on gps 90 kuskil 3400rpm

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 03 Jaan 2017, 18:46

Hakkab juba looma, kast sai peale. Samuti sai kasti alumised servad kivikaitsega üle tõmmatud, kaugelt vaadates jäi täitsa viisakas. Kabiini alumise servaga peab veel tööd tegema, nimelt tagumised nurgad tahavad veel natukene keevitust saada. Samuti sai lisatud voltmeeter, olin laisk, panin ta maki ahelasse, töötab ainult siis kui makk käib.
Tagatuledega mässates avastasin, et tagurdamise tuled ei põle. Tuledesse minevaid juhtmeid ka ei leidnud, võib olla on kuskil ääre taga peidus, esimese hooga ei leidnud, peab natuke lähemalt uurima asja.
Veel peab tagumistesse koobastesse logarid meisterdama, sain sellist head plastikut, ca millimeeter paks, kuumapüstoliga töödeldav. Esimesed ostan vast poest, kataloogis olid olemas (erinevalt tagumistest) ca 10 euri paar.
Lisaks panen kastile ka nn sidemarker tuled, eks natuke mängib jälle laiskus rolli, kuna kasti ühel küljel on roosteauk, selle keevitan ära aga värvida ma ei viisti (loe tooni paika ajada) selle tulega katab selle ilusasti ära. Kokku tuleb neid neli tükki, ette ja taha. Ränk virtuaaltuuning.
PiltPilt

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas Tarmo » 05 Jaan 2017, 20:49

tagumisi logareid ei pakuta kuna polnud tehasestki
paagi juures side markeri paneksin pigem esistange sisse

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 05 Jaan 2017, 21:12

Tarmo kirjutas:paagi juures side markeri paneksin pigem esistange sisse
Vot täpselt seal see auguke ongi.

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas martinjev » 06 Jaan 2017, 11:42

Kui sa juba nii põhjalikult kasti keevitanud oled siis ma arvan et mõistlik oleks see paagi juures olev auk ka normaalselt ära lappida... A muidu on hea töö, vaatan roostekohti ja need täpselt samad mis minuomalgi olid :)
Logarid tegin ma ise ka plastikust .

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 06 Jaan 2017, 12:51

martinjev kirjutas: mõistlik oleks see paagi juures olev auk ka normaalselt ära lappida..
Ära keevitan selle augu niikuinii, sinna peale oli plaanis see tuluke panna.

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: 1990 Ford P100, Tets

Postitus Postitas tets » 07 Veebr 2017, 21:46

Pole nüüd peaaegu kuu aega siia mitte kui midagi kirjutanud. Ega midagi väga tarka polegi kribada. Kasti küljel sai auk kinni tiristatud.
Siis tekkis kergemapoolne motivatsiooni puudus, ühe raskema hoo ajal panin ta isegi müüki. Jumal tänatud, et huvilisi vähe on.
Ühesõnaga kast on enam-vähem. natuke värvimist veel siis oleks hea.
Kabiin, täpsemalt esitiibade uksepoolsed alumised otsad mädad, karbid tundusid kõvad olema. Karbi ots vajab natuke tohterdamist.
Seda tiiva keevitamist kardan ma lausa paaniliselt, seega mõtlen selle töö kuskilt teenusena sisse võtta. Sai see kast nagu sai, tiib on juba kaugelt kõigile näha.
Mootor, lähipäevil üritan oma teise Sierra pealt mootori maha kakkuda, ei ole see diisel õige asi. Samuti teha tollele kerge värskendus, kui ta juba laua peal on. Saab ehk käigukasti vahetusega mootoripöörded maha. Tagasild jääb küll vana.
Küsimus seoses mootori vahetusega. Mootor tuleks mk1 massina pealt, kas on oodata mingite detailide mittesobivust?

Vasta