Sierra 2.9 12V 92a Faric

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 27 Juun 2016, 22:15

Käigukast mootorile otsa tõstetud ja esimene käivitus edukalt sooritatud
https://youtu.be/VieAhY0tweM

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 28 Juun 2016, 21:45

Co suht paigast, tagant jookseb suht must suits välja, võimalik, et pihustid annavad palju peale, üldse huvitav oli see, et bens kanku ja pumbaga kapotiall ja võtsin pumbalt voolu maha ja käis senikaua kuni kanku tühjaks ilma pumbata imes, tuleb vist teised pihustid peale installeerida.

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 17 Juul 2016, 00:58

Kerele sai vähe värskemat plekki lisatud

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
tommu1
aktivist
Postitusi: 289
Liitunud: 26 Jaan 2013, 20:11

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas tommu1 » 17 Juul 2016, 18:08

See raud läheb küll kähku seal rooste ära.

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 17 Juul 2016, 22:00

Eks ta kindlasti võtab mingihetk kuskilt ussitama, käiasin maha palju sain, läks roostesurmaga üle, samuti plekid 0.8mm mis asemele panin, peale praega krunt kuna ei saa autot siseruumis hoida.
Põhirooste on seal kus plekk topelt, karbid olid sellepärast, et ühel oli otsakork puudu ja karbiots ääreni muda täis ja teine oli tungrauaga mõlki aetud ja selletõttu mädanema läind.

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 19 Juul 2016, 00:37

Sai veits nokitsetud tagumiste akende kallal.
Pilt
https://youtu.be/OLI-jwMdUOU
Viimati muutis Faric, 04 Juul 2021, 21:54, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Tarmo » 19 Juul 2016, 22:48

pane karpi õli, salongi pool piisavalt palju auke et ligi pääseda mõlemasse kihti

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 20 Juul 2016, 22:16

Kindel see et keeviskohad ja karbid lähevad õlialla. Üsna kindel, et põhja tõmban ka üle,

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 22 Sept 2016, 20:58

Pill 90% komplektne, nipetnäpet on veel jäänud teha. Kellelgi veljekapsleid nendele velgedele leidub, siis võib pakkuda

Pilt

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas siim25 » 27 Sept 2016, 00:59

Kas pilt petab v auto tundub suht kõrge-on nagu rohkem siin ikka häda kuidas teda madalamaks saada :) :) aga mudu ikka edu mässamisel...

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 27 Sept 2016, 08:31

Auto on kõrge, pilt ei peta, tagaosaga lihtne madalaks saada, esiosa keerulisem, aga hetkel plaani pole madalamaks ajada(elukoha tõttu). Eile sai väike prooviring linnas tehtud, alustuseks vaja kokkujooks ära teha, salong kokkupoole, mootoriaju vahetada ikka eec5 vastu, ideaalis võiks olla megasquirt aga mis see maksab, ega escort rs2000 aju ka väga vist ei leia.

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas martinjev » 27 Sept 2016, 08:32

Ei saa mina sellest madalduse -tsenseeritud- aru.... Mida see andma peaks? 180-ga kurvi sõites parem pidamine? Ilusam? Noo ei ole koopasse lõigatud rattad ilusad...

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Tarmo » 27 Sept 2016, 18:44

martinjev kirjutas:Ei saa mina sellest madalduse -tsenseeritud- aru.... Mida see andma peaks? 180-ga kurvi sõites parem pidamine? Ilusam? Noo ei ole koopasse lõigatud rattad ilusad...
180 kurvi minnes peaks parem pidamine küll olema, kuna kere ei kaldu nii palju läbi
Pilt ja siin kas 50gi oli kiiruseks
ja noh kui veidi madalamaks lastud on (imo -20 on kena) siis on ilusam küll (-40 läheb proportsioon väga paigast)

Kasutaja avatar
JanekE
fanaatik
Postitusi: 615
Liitunud: 02 Aug 2016, 04:56
Nimi: Janek
Asukoht: Pärnu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas JanekE » 27 Sept 2016, 19:03

Asjalikumad vedrud-amordid teeksid tõesti kurvis sõitmise paremaks. Suuremad stabikad ka, kui Sierradele üldse pakuti selliseid asju? Eelmisel autol oli mul tehase sportvedrustus koos madaldusega, juba hea oli sõita kurvilistel teedel, muidugi teist marki masin ka. Sierraga sõidan nagu paadiga :D
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric

Postitus Postitas Faric » 27 Sept 2016, 22:13

Sisu sai täna enamvähem kokku ära pandud

Pilt
Viimati muutis Faric, 04 Juul 2021, 21:54, muudetud 1 kord kokku.

Vasta