Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Omanud nüüdseks Sierrat pea-aegu pool aastat, seega pidasin ennast pädevaks, et teema valmis meisterdada.
Autoks Ford Sierra, tehasest väljunud 1990 aasta detsembris.
Varustust üsna heldelt kaasa jagatud: ees el. aknad, vändatav katuseluuk, esimesed udukad, taga pea- ja käetoed, esiklaasi soendus (klaas vahetatud mitte soojendatava vastu), pesuridüüside soendus, lugemis-lambid ees ja taga.
Mootor oli siis 2.0 DOHC 88kW, manuaal käigukastiga, tagavedu.
Hiljem paigaldatud signa, mingi audio-porr ja lisa pidurituli.
Eestis esmane registreerimine 1996. aasta alguses. Seega meie maal 20 aastat rännanud.
Enamuse ajast vist kuskil Võru kandis mõne vanema inimese käes. Täpselt ennem mind pealinna tänavail ja jäärajal.
Sellest ka need imelised udutuled.
Mina ta ostsin selle aasta veebruaris. Olin küll BMW jahil, aga ükski bemm ei erutanud mind tollel nädalavahetusel rohkem, kui see Sierra. Roostet praktiliselt ei esinenud, sillad olid vaiksed, salong oli rahuldav, mootor toimetas kenasti.
Selline ta siis oli:
Möödus natuke aega ja kätte jõudis märts! See tähendas, et suvise hooaja rehvid võis alla lükata.
Autoga sain küllgi kaasa 14'' suvekad, aga ilusama mulje jaoks sai 15'' softspoke-id külge poogitud.
Möödus veel üks kuu ja oli selge, et DOHC on oma elu ikkagi ära elanud (Õli leke, õli põletamine, klõbin). Kahjuks samal kuul pidanuks toimuma ka ÜV.
Selleks hetkeks oli ka roolilatt rõvedalt lekkima hakanud.
Aprilli alguses andis veel survelaager kaa haledalt otsad, sai todagi vahetatud, et sõita seni kuni ülevaatus kehtib.
See viimane tegu sai karistatud ÜV eelviimasel päeval, mil esiratas kohtus äärekiviga. Tulemuseks kõver õõtshoob ja pooldunud amort.
Mis seal muud, kui, et võtsin ühe Scorpio doonoriks ja hakkasin ehitama...
Alguses:
Hiljem:
Seega Scorpiolt sain 2.9 liitrise 110kW Cologne V6 ja LSD-ga tagasilla. Muud pudi-padi kaa
Mootor sai lahti võetud ja uute tihenditega kokku pandud. Kahjuks polnud mootor just parim toorik, mõned õlivahetused olid ära jäetud, sellest natuke suur kulumus.
Alguses:
Pärast pikka ja kulukat küürimist:
Vana välja:
Uus katseks sisse:
Uus lõplikult sees:
Kogu mootori vahetamise protsess võttis umbes kaks kuud aega. Suur osa läks juppid puhastamisele, teine sama palju aega kulus käigukasti ja tihendite sebimisele. Selle aja jooksul sai ka roolilatt, esimesed õõtsad ja amordid välja vahetatud.
Tsipakene läks juhtmestike välja raalimisele ja ühildamisele.
Lisaks, et kõik silindrid tööle hakkaksid, tuli ärida tutikas jagajakaas, rootor ja küünla juhtmed.
Siis edasi oli juba lihtne: alustuseks Maanteeametist läbi, mootori vahetus ametlikuks ja edasi ülevaatusele.
Seal läks kõik ladusalt.
Otseloomulikult oli aga autole suure hurraaga paigaldatud käigukast totaalselt peetis. 1. ja 4. käigu sünkroniseerimine puudus täielikult. Kast undas ja kuumenes üle... teist sama-sugust (MT75 rwd v6) pole tänaseni pakutud, seega tuli kahest üks töötav valmis teha.
Õnneks MT75-tel sisud oma-vahel ilusasti ümber lapatavad ja nii läkski diisel mootori küljes olnud kastile V6 esimene ots külge ja nüüd töötab ladusalt ja boonusena on ka 5. käik 0.75 ülekandega, mitte 0.86.
Auto eilse seisuga on väljast selline:
Järgmine suurem ehitus saab ilmselt olema taha ketaspidurite ja LSD-ga silla aretamine.
Uuendusteni.
Autoks Ford Sierra, tehasest väljunud 1990 aasta detsembris.
Varustust üsna heldelt kaasa jagatud: ees el. aknad, vändatav katuseluuk, esimesed udukad, taga pea- ja käetoed, esiklaasi soendus (klaas vahetatud mitte soojendatava vastu), pesuridüüside soendus, lugemis-lambid ees ja taga.
Mootor oli siis 2.0 DOHC 88kW, manuaal käigukastiga, tagavedu.
Hiljem paigaldatud signa, mingi audio-porr ja lisa pidurituli.
Eestis esmane registreerimine 1996. aasta alguses. Seega meie maal 20 aastat rännanud.
Enamuse ajast vist kuskil Võru kandis mõne vanema inimese käes. Täpselt ennem mind pealinna tänavail ja jäärajal.
Sellest ka need imelised udutuled.
Mina ta ostsin selle aasta veebruaris. Olin küll BMW jahil, aga ükski bemm ei erutanud mind tollel nädalavahetusel rohkem, kui see Sierra. Roostet praktiliselt ei esinenud, sillad olid vaiksed, salong oli rahuldav, mootor toimetas kenasti.
Selline ta siis oli:
Möödus natuke aega ja kätte jõudis märts! See tähendas, et suvise hooaja rehvid võis alla lükata.
Autoga sain küllgi kaasa 14'' suvekad, aga ilusama mulje jaoks sai 15'' softspoke-id külge poogitud.
Möödus veel üks kuu ja oli selge, et DOHC on oma elu ikkagi ära elanud (Õli leke, õli põletamine, klõbin). Kahjuks samal kuul pidanuks toimuma ka ÜV.
Selleks hetkeks oli ka roolilatt rõvedalt lekkima hakanud.
Aprilli alguses andis veel survelaager kaa haledalt otsad, sai todagi vahetatud, et sõita seni kuni ülevaatus kehtib.
See viimane tegu sai karistatud ÜV eelviimasel päeval, mil esiratas kohtus äärekiviga. Tulemuseks kõver õõtshoob ja pooldunud amort.
Mis seal muud, kui, et võtsin ühe Scorpio doonoriks ja hakkasin ehitama...
Alguses:
Hiljem:
Seega Scorpiolt sain 2.9 liitrise 110kW Cologne V6 ja LSD-ga tagasilla. Muud pudi-padi kaa
Mootor sai lahti võetud ja uute tihenditega kokku pandud. Kahjuks polnud mootor just parim toorik, mõned õlivahetused olid ära jäetud, sellest natuke suur kulumus.
Alguses:
Pärast pikka ja kulukat küürimist:
Vana välja:
Uus katseks sisse:
Uus lõplikult sees:
Kogu mootori vahetamise protsess võttis umbes kaks kuud aega. Suur osa läks juppid puhastamisele, teine sama palju aega kulus käigukasti ja tihendite sebimisele. Selle aja jooksul sai ka roolilatt, esimesed õõtsad ja amordid välja vahetatud.
Tsipakene läks juhtmestike välja raalimisele ja ühildamisele.
Lisaks, et kõik silindrid tööle hakkaksid, tuli ärida tutikas jagajakaas, rootor ja küünla juhtmed.
Siis edasi oli juba lihtne: alustuseks Maanteeametist läbi, mootori vahetus ametlikuks ja edasi ülevaatusele.
Seal läks kõik ladusalt.
Otseloomulikult oli aga autole suure hurraaga paigaldatud käigukast totaalselt peetis. 1. ja 4. käigu sünkroniseerimine puudus täielikult. Kast undas ja kuumenes üle... teist sama-sugust (MT75 rwd v6) pole tänaseni pakutud, seega tuli kahest üks töötav valmis teha.
Õnneks MT75-tel sisud oma-vahel ilusasti ümber lapatavad ja nii läkski diisel mootori küljes olnud kastile V6 esimene ots külge ja nüüd töötab ladusalt ja boonusena on ka 5. käik 0.75 ülekandega, mitte 0.86.
Auto eilse seisuga on väljast selline:
Järgmine suurem ehitus saab ilmselt olema taha ketaspidurite ja LSD-ga silla aretamine.
Uuendusteni.
Viimati muutis TUUR, 03 Jaan 2022, 22:10, muudetud 4 korda kokku.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR
ees alles dohc vedrud?
päris rõve vaatepilt oli kkkaane all
lahe et v6't kah on, viitsiks enda omale kah v6 tagasi panna
päris rõve vaatepilt oli kkkaane all
lahe et v6't kah on, viitsiks enda omale kah v6 tagasi panna
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR
Ees on teadmatta ajalooga Makita madaldus. Ostsin koos amortidega, ei viitsinud teisi vedrusid peale kruvida, kunas suviseks ajaks tahtsin nagunii madalamaks saada. Kuid sellega piirdusingi, taga ikka veel originaal pikkusega.
Sellisel viisil saab rahvast auto täis toppida ja koopasse kumbki ots ei käi
Talveks jälle kõrgeks tagasi (Jah, kavatsen ka talvel sõita, kuigi kerele see ilmselgelt üldse ei meeldi.).
Karteri põhjas oli sama pilt ja vedelal kujul õli, hea, kui 2l tuli mootorist välja. Aga kokku polnud ime kombel jooksnud veel.
Muidu V6-ga üsna rahul. Vist ei võta isegi 20 sajale kütust.
Kas ta just DOHCist palju paremini autot edasi veab... Samas pole väga vajadust üle poole gaasi anda enamuse ajast.
Teine 2.9 sai veel varutud, et, kui see oleks liiga läbi juhtunud olema.
Tolle peaks kaa lähiajal lahti võtma ja uute tihenditega kokku laduma.
Sellisel viisil saab rahvast auto täis toppida ja koopasse kumbki ots ei käi
Talveks jälle kõrgeks tagasi (Jah, kavatsen ka talvel sõita, kuigi kerele see ilmselgelt üldse ei meeldi.).
Karteri põhjas oli sama pilt ja vedelal kujul õli, hea, kui 2l tuli mootorist välja. Aga kokku polnud ime kombel jooksnud veel.
Muidu V6-ga üsna rahul. Vist ei võta isegi 20 sajale kütust.
Kas ta just DOHCist palju paremini autot edasi veab... Samas pole väga vajadust üle poole gaasi anda enamuse ajast.
Teine 2.9 sai veel varutud, et, kui see oleks liiga läbi juhtunud olema.
Tolle peaks kaa lähiajal lahti võtma ja uute tihenditega kokku laduma.
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR
Kuidas uutmoodi kaalujaotusega sõita on? Mõtlen just, et nina läks Sul nüüd omajagu raskemaks.
esivedu tähendab tõmbamist
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR
suvel pole muud vahet kui et nn driftides on tsenseeritud nagu kerge (nina raske + lisandunud pöördemoment). talvel sai sõidetud küll, polnud häda miskit, kuid jäärajal on kerge ohc parim. kütusekulu kui ma õieti mäletan oli mul umbes 8l/100 maanteel.
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR
Muidugi autoga paar kuud sõita ei saanud kahe mootori vahel, seega võibolla on väär mälestus DOHCist.
Kuid tundub nagu soodustaks kiiremat kurvi võtmist präegune vedrustuse ja mootori combo. Alajuhitavuse ja ülejuhitavuse suhet saab gaasipedaaliga nüüd paremini reguleerida...
Kuid tundub nagu soodustaks kiiremat kurvi võtmist präegune vedrustuse ja mootori combo. Alajuhitavuse ja ülejuhitavuse suhet saab gaasipedaaliga nüüd paremini reguleerida...
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR
Väike uuendus...
Mingi aeg käis antud auto ühe seriaali võtetel, mängis olulist rolli. Ilmselt jookseb kunagi telest läbi.
Siis tegin paar uut pilti ilu pärast.
No ilus ikka küll...
Ja siis künti tagant sisse, läheb mahakandmisele. Tagumised uksed enam normaalselt ei käi, paagi lõi lõhki jne.
Kui kellelgi midagi olulist lisada pole, siis võib ilmselt teema lukku ära panna.
Ning kui juhtub, et kindlustus annab auto tagasi, siis läheb müüki varuosadeks.
Mingi aeg käis antud auto ühe seriaali võtetel, mängis olulist rolli. Ilmselt jookseb kunagi telest läbi.
Siis tegin paar uut pilti ilu pärast.
No ilus ikka küll...
Ja siis künti tagant sisse, läheb mahakandmisele. Tagumised uksed enam normaalselt ei käi, paagi lõi lõhki jne.
Kui kellelgi midagi olulist lisada pole, siis võib ilmselt teema lukku ära panna.
Ning kui juhtub, et kindlustus annab auto tagasi, siis läheb müüki varuosadeks.
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR [TOTALED]
No krt, lausa vägisi kaovad korralikud sierrad ära
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR [TOTALED]
Endal kaa mega kahju, poleks ukse-aukudeni kõik ära deformeerunud, oleksin ilmselt uue pepu külge kleepinud ja sõit oleks jätkunud.
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR [TOTALED]
Minu omale künti ka tagant sisse, aga õnneks nii hullusti ei läinud
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR [TOTALED]
Ai sa nuga
Mul läks niihästi, et tagastangel ainult väike 2 sõrme jämedune kild väljas ja mõra numbritules, muidu täiesti terve kõik. Kindlustusepartner kalkuleeris remondihinnaks 4xx midagi eurot, saime kompromissi et maksti mulle 300 eurot ja arvelt maha ei võetud . Kaubikul jäi ristmikul olles käik sisse ja veeres tühikäigul mulle tagant sisse.
Niiet kui kellegi teise süül mõni stangenurk sierradel katki tehakse siis soovitan väga soojalt kindlustuspaberid täita Antud teema omanikule sellest infost muidugi väga palju kasu pole, antud sõiduk liikumiskõlbulik enam pole.
Mul läks niihästi, et tagastangel ainult väike 2 sõrme jämedune kild väljas ja mõra numbritules, muidu täiesti terve kõik. Kindlustusepartner kalkuleeris remondihinnaks 4xx midagi eurot, saime kompromissi et maksti mulle 300 eurot ja arvelt maha ei võetud . Kaubikul jäi ristmikul olles käik sisse ja veeres tühikäigul mulle tagant sisse.
Niiet kui kellegi teise süül mõni stangenurk sierradel katki tehakse siis soovitan väga soojalt kindlustuspaberid täita Antud teema omanikule sellest infost muidugi väga palju kasu pole, antud sõiduk liikumiskõlbulik enam pole.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR [TOTALED]
huvitav palju kindlustus 2,9 sierra hinnaks ütleb
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR [TOTALED]
Tahaks ise kaa juba teada. Selles mõttes on hea, et aastaga pole Sierrade hind just langenud...
Eks kui täpseimaid numbreid loopida on, siis teavitan.
Eks kui täpseimaid numbreid loopida on, siis teavitan.
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR [TOTALED]
kui mahakandmisele, tegelt on majanduslikult hävinenud ning Eestis müügis pole, siis kiikavad saksamaale seal on hinnad juba päris toored, sedaan 2.9 ghia maksab 6,5k. euri. Kindlasti tasub enda eest seista, muidu sõidavad kindlustusseltsid lihtsalt üle.Tarmo kirjutas:huvitav palju kindlustus 2,9 sierra hinnaks ütleb
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.9i 110kW Ghia 90a. - TUUR [TOTALED]
noh selle kiikamisega on kah nii nagu on. sõbral peugot 206 rc võimsama versiooniga ei tahtnud nad seda hinda maksta mis saksas ja sõber pidi neile otsingu lingi saatma tõendamaks hinda mitte nemad ei otsinudHenn kirjutas:kui mahakandmisele, tegelt on majanduslikult hävinenud ning Eestis müügis pole, siis kiikavad saksamaale seal on hinnad juba päris toored, sedaan 2.9 ghia maksab 6,5k. euri. Kindlasti tasub enda eest seista, muidu sõidavad kindlustusseltsid lihtsalt üle.Tarmo kirjutas:huvitav palju kindlustus 2,9 sierra hinnaks ütleb