Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas Tuninparts » 19 Dets 2018, 15:20

jt73 kirjutas:
19 Dets 2018, 11:16
tere kas scorpa v6 mootorikäpad sobivad , need leiaks võibolla ka mootoripadjad .
asjad tallinnas .
Peaksid sobima küll sest scorpa ja sierra peaks üks ja sama olema :)
Kirjuta mulle priva :)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
keegi334
aktivist
Postitusi: 225
Liitunud: 18 Nov 2014, 08:59
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas keegi334 » 19 Dets 2018, 21:17

Küünlajuhtmed soovitan uued osta, maksavad ca 15euri ringis. Aga Scorpa käpad sobivad ilusti

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas Tuninparts » 19 Dets 2018, 22:36

Vahepeal siis pilti ka teile.
Sai natuke korrastatud juhtmestikku ja tehtud see nii et loogiline oleks mitte nii nagu Fordi tehase purjus elektrikud selle teinud on :D
Lihtne.... 3-4 otsa sierra juhtmestikku, 2 juhet otse aku massi ja 2 juhet kerekülge mis ka massi võtavad.

Pilt

Nii AGA kõvad tuunija vennad nüüd on teie etteaste...
See 83a V6 2,8 mis mul nüüd on... see on ilma ajuta.
Teadagi ilma ajuta mootorit on parem kaasa aidata kui ajuga kone.

Kes mida soovitab mul terve talv aega :D

Mis te arvate iseseisvast Diisel turbost mis koguaeg taga?
Ja paigaldada need nii nagu maaliini ja linnabussidel on (Summuti ja väljalaseke vahel) nii et heitgaas lendab läbi turbo.
Lihtsalt uurin kas see on võimalik.
Mazda 2,0 66KW DiTD töötab umbes samamoodi.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas OnkelMats » 20 Dets 2018, 08:46

Alati ei pruugi nii olla, nagu sa väidad. Tihtipeale ilma ajudeta mootorid ongi just need, mis esimesena laiali lendavad. Täpisseadistusega programmeeritava ajuga isend kestab.

Tavaliselt turbod käivadki väljalaskekollektori ja väljalaskesüsteemi vahele nii, et heitgaas liigub pidevalt läbi turbo.

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas Tuninparts » 21 Dets 2018, 19:08

Kas keegi oskab mulle anda manuali linki kus on näha sisselaske jne poltide kinnikeeramise infot.
Sisselasketihend ja kambrikaante tihend tuleb uus.

Peale jõule läheb mootor peale ning teen ka video sellest (FirstStartup ning First Drive)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas Henn » 22 Dets 2018, 13:42

soovitan bloweri õhufiltri ja karpa vahele visata hoopis,töötab rihmaga ja toodlikus vastavalt mootori pöörlemis kiirusele, parem effekt kui mingi diisli turbo.

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas Tuninparts » 22 Dets 2018, 23:59

Henn kirjutas:
22 Dets 2018, 13:42
soovitan bloweri õhufiltri ja karpa vahele visata hoopis,töötab rihmaga ja toodlikus vastavalt mootori pöörlemis kiirusele, parem effekt kui mingi diisli turbo.
See pole ju karpaga vaid sellel tavaline alumiinium õhuvõtu koda

Pilt
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas OnkelMats » 23 Dets 2018, 00:27

Kui see pidi nali olema, siis okei. Aga kompressor e. blower käib siiski sisselaskekollektori ja karburaatori vahele. Ning, kompressor röövib mootorilt jõudu, et rohkem jõudu teha. Turbo töötab mootori jääkprodukti arvelt.

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas rekkamees » 25 Dets 2018, 17:03

OnkelMats kirjutas:
23 Dets 2018, 00:27
Kui see pidi nali olema, siis okei. Aga kompressor e. blower käib siiski sisselaskekollektori ja karburaatori vahele. Ning, kompressor röövib mootorilt jõudu, et rohkem jõudu teha. Turbo töötab mootori jääkprodukti arvelt.
Eks turbo vist ka natuke pidurdab mootorit, kuna väljalaskes enne turbot on ju paras rõhk ning mootori töötamine hoiab seda üleval. Aga arvata võib, et turbo peale kulub vähem jõudu, kui kompressori.
esivedu tähendab tõmbamist

Kasutaja avatar
keegi334
aktivist
Postitusi: 225
Liitunud: 18 Nov 2014, 08:59
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas keegi334 » 25 Dets 2018, 18:11

Turbotamiseks kõlbab 2.9 pigem, muidugi eeldab see ka programmeeritavat juhtaju

OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas OnkelMats » 26 Dets 2018, 10:54

See jõukadu, mis turbotamiseks kulub on nii väike, et seda ei arvestata suht. Muidugi kui endale teeksin siis kompressoriga, olgugi, et jõudu röövib, undamine on lahe :)

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas Tuninparts » 26 Dets 2018, 22:05

Vahepeal siis niipalju et mootor koos ja valmis aga manuaali oleks vaja kütusevoolikute juhtimiseks.
Nimelt ei tea mis järjekorras nad peale panna.

2.8 puhul on mingi naljakas teema see et viienda püti survevoolik ei jookse kütusejagajasse vaid teiselepoole mootorit ning eespoolt lisa jookseb viiendasse... täiesti arusaamatu minujaoks et miks? Sellel pole ju aju saaks ka otse aga eiiii ikka ringiga. Kuradi purjus Fordi tehase insenerid ma ütlen. Panen siia pildi ka mida mõtlen kütuse jagaja all.

Pilt

Anyway oleks tore kui 2.8 V6 vennad kellel ei ole mitte karpaga see vaid on nii nagu alloleval pildil aitaksid mind natuke selles vallas et miks ja mismoodi. Eriti tore oleks kui tallinnas oleks keegi kellel on selline mootor peal ning saaks läbi astuda.

Pilt
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas Kristjan » 27 Dets 2018, 11:51

Kas. Kytuse pump on hetkel tavaline dohc oma?

Nimelt sul see uus kone ju meh.pritsega. sel tööpõhimõte natuke teine.
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas Tuninparts » 27 Dets 2018, 22:41

Ma ei tea mis seeni omalajal söödi Fordi tehases et nii haigelt originaal juhtmestik tehtud on aga kui vaadata seda mis pildil ning teha juhtmestik ka nagu pildil siis on asi ilus. Üks asi mida pildil ei ole on süütemoodul... jumal küll milleks seda jama sinna vahele vaja on... aga kui selle manuali järgi testides asi käima läheb on asi korras.

Pilt

On ka süütemooduliga manual mis sama lihtne (Ilma ajuta versioonile)
Pilt
Viimati muutis Tuninparts, 01 Jaan 2019, 11:46, muudetud 1 kord kokku.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Ford Sierra RS GHIA (Uuendus V6 2,8)

Postitus Postitas OnkelMats » 28 Dets 2018, 09:08

See on nagu laste pildiraamat võrreldes nt Toyota Century ja muude seesuguste loomade elektriskeemidega :)

Vasta