Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 07 Veebr 2017, 19:11

The Lawbreaker kirjutas:Alumiinum käpad on tehtud just sellised sellejaoks et avariis järgi annaks.
Vot see on hea vastus.
Pole ise sellepeale tulnudki :P
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas MrBungle » 07 Veebr 2017, 23:19

Tuninparts kirjutas:
rekkamees kirjutas:Kui teema ametnikele huvi peaks pakkuma, siis tahavad nad sel juhul peale töö kvaliteedi veel garantiid selle kohta, et käppade materjal ja disain tagaksid nende vajaliku tugevuse. Aga kuskil euronõuete hulgas peaks olemas olema täitsa nimekiri juppidest, mida iseehitamise või ümberehitamise käigus ise ei tohi valmistada. Kui Maanteeameti tehnoosakonda helistada, äkki sealsed spetsialistid oskavad öelda, kas käppasid tohib ise teha.

Mina aru ei saa sellest käppade poliitikast.
Sierral on originaalis ALUMIINIUM käppad (W*F)
Nüüd kui laseksin rauast käpad teha siis peaks garantii olema ?

Minuarust peaks elukindlustus taskus olema pigem alumiinium originaal käppade kohapealt :D
Inimesed, kes väljendavad sellist ignorantsust nii materjali- kui tugevusõpetuse vastu, ei tohiks küll mingeid kandvaid konstruktsioone kusagil muutma hakata.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas IvoK » 11 Veebr 2017, 22:06

Pole ka ühegi sellise autoga kokkupuudet olnud millel mootori käpad oleks mingist teisest metallist kui alumiinium. Lammutasin kunagi ühd dohc sierrat millel külje pauk ja millel ka mootor paigast ära, nimelt oli mootori käpp terve aga malm plokki küljest koos malmist poldiaukudega eemaldunud.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 14 Veebr 2017, 01:52

Vahepeal siis sai kokku pandud armatuur nii et kõik oleks vinkvonks ja valgustus toimiks.
Igavusest tegin korda ka sierra salongi juhtmestiku täismahus.
See oli üpris huvitav töö ja kes tahab siis võin appi tulla :D

Sierra juhtmestiku mahasaamine ei olnudki nii kerge aga peale korrastamist saab peale tagasi 2x kiiremini ja lihdsamalt.
Midagi keerulist ma ei avastanud kuid signa juhtmestikuga mässasin tükkaega.

Pilti ka siis teile.
Tekstid panin juurde selleks et ehk kedagi huvitab mis ja kuidas jne.

https://www.upload.ee/image/6690204/SIERRA_EL.jpg


Selle töö käigus avastasin et sierral on muide kahte eritüüpi EL akna mootorite pistikuid.
MK2 omad on emased salongi juhtmestikus aga MK3 on isased ja MK2 juhtmestikus EL peeglite juhtmestiku osa puudu kuid MK3 omas olid juba olemas.

Mina ehitasin siis MK2 juhtmestiku ümber.
Lisasin sisse EL peeglite juhtmestiku ja istmesoenduse juhtmestiku.
MK2 juhtmestikus oli EL akente juhtme osa olemas kohe alguses 4x ehk siis igal uksel.
Üllatuseks aga MK3 omal ainult esimesed EL akna omad juhtmestikus.

Kuna mul endal on nüüd hoog sees ja tahaks aga juhtmetega mässata siis homme kisun ka teise sierrapealt kõik juhtmestiku maha sest see vaja nagunii sõbrale samamoodi korda teha ja kokku komplekteerida kuid ainukese vahega et tema ei soovi sinna juhtme komplekti istmesoendust ja EL peegleid.

Nii et uus hobi on iseloomust välja löönud :D
Juhtme --piiks-- ja sõnad ei jää pähe :lol:
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 23 Veebr 2017, 02:49

Nonii mootor varasemalt juba koos.
Käppasi ja vanni pole veel pakutud ja seisab põrandal.
Zetec enda juhtmestikuga sai proovitud (Teine aju, teine rõngas ja teine võti) Funkas.


Juhtmestikust nüüd endast.

Ladusin endale ette siis:
1. Dohc 2,0 rootor jagajaga juhtmestiku
2. CVH 1,6 EL jagajaga juhtmestiku
3. Panin ka kõrvale Zetec juhtmestiku.

Kõik ilus ja tore AGA...
Hmm mida asja nagu!!!

Teate et see PLUSS juhe mis sierral ajupistikus on punane...
Escort juhtmestikus on see oranz musta triibuga.

Kaks pistikut mis sierral on vaja ära ühendada et mootori juhtmestikus elekter kenasti möllama hakkaks on sierra mootori juhtmestikus emased pistikud aga escort juhtmestikus üks neist on isane ja emasele jookseb sisse vaid kaks juhet kaheksast... sierral aga 8/8.

Muud pistikud ja asjad said paika lükatud ja ulatavad nüüdseks sierra kapotiall igalepoole kus peab.
Hetkel ajan liini -dohc- ja zetec ajupistikus sest see süütejuhe mis jookseb sierral ajupistikust otse kapotialla on escort juhtmestikus topelt.

Teisisõnu escortil jookseb süütejuhe läbi relee (immo) ja sealt korra tagasi rõngasse...
Nüüd kui sina paned süüte sisse ja võti on vale siis relee järgi ei hakka sest signaal ei tulnud tagasi.

Olen enam kui kindel et see immo ei ole ajus sees (Hallis karbis mis salongis)
sest 1 juhe jookseb otse kapotialla ja teine immorõngast samasse kohta (Must rohelise-triibuga)

Rõngast ajusse annavad signaali kolm juhet.
1. Valge rohelise-triibuga
2. Kollane rohelise-triibuga
3. Hall oranzi triibuga

Olen uurinud ka Fordi esindusest.
Seal elektrik ütles otse et rasket pole midagi seal on 3 juhet ja nendest 2 lähevad lühisesse ja töötab.
Seega hetkel pean kindlaks tegema milline pin saab pistikus ACCEPTED signaali.

Ok nüüd ei tea kas panen mööda ja ajan lolli juttu AGA see Must rohelise-triibuga tuleks selljuhul lühistada pin-iga mis saab JAH vastuse ehk signaali ning relee tuleb ära sillata olekski korras.

See iseenesest ei ole immo eemaldamine kui ajus oleks immo aga asi töötaks ka siis kui ajus oleks immo sest ajul jääb mulje nagu kõik oleks korras.

Kritiseeriga ja õpetage mind nüüd.
Elan kõik üle :shock: :lol:
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

harleyh
kasutaja
Postitusi: 132
Liitunud: 15 Mär 2015, 20:55
Asukoht: Viljandi

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas harleyh » 23 Veebr 2017, 18:40

Immo oli ajusisene kuni 1993 äkki. Enne seda olid välised ja peale seda oli mingisugune immo plokk + ajusisene. Ühenda ära õieti asi siis kohe näha kas säde on v mitte. Kui ajusisene immo siis ei aita mingite releede sildamine, on vaja võtit ja rõngast.

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 26 Veebr 2017, 01:52

harleyh kirjutas:Immo oli ajusisene kuni 1993 äkki. Enne seda olid välised ja peale seda oli mingisugune immo plokk + ajusisene. Ühenda ära õieti asi siis kohe näha kas säde on v mitte. Kui ajusisene immo siis ei aita mingite releede sildamine, on vaja võtit ja rõngast.

See mootor ja juhtmestik on 1998.
Seda kas või kuidas Escul on ma eraldi plokki ei näe ehk siis ei ole aga relee on küll... roheline ja mitte katsmekarbis vaid see juhtmestikus endas.
Igatahes fordi esindus ütles mulle (Otse elektrikuga rääkisin) et keerulist ple midagi ja vaja lühistada kaks kontakti.

Kuipalju see tõele vastab saab teada siis kui auto koos.
Hetkel keevitusega ühelpool mõnepäevapärast ja siis vaja veel eeltöö värvitöökoja jaoks teha ning mootor testiks vahele panna.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 01 Mär 2017, 15:45

Täna siis kookisin maha järgmise doonori pealt salongi juhtmestikku.

NB! Pole nii originaalset juhtmestikku ja salongi osa näinud.
oli kaks asja mida pole mina kordagi kohanud.

1. Armatuuritaga juhipool uuu tähe kujuga metall toru mis peaks avariikorral laskma roolil vähem väänduda ettepoole.
2. Avariiandur juhi jalgade juures.

Pole varem kohanud et sierral on 2 avariiandurit.
Toimis see siis umpes nii... andsin litaka siis hüppas see vabaks.

Kuna doonorist jääb palju asju üle siis kel soovi pange oma lemmik varuosade nimekiri mulle PS ja teen hinnapakkumise ;)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tamm85 » 01 Mär 2017, 19:47

Tuninparts kirjutas: 1. Armatuuritaga juhipool uuu tähe kujuga metall toru mis peaks avariikorral laskma roolil vähem väänduda ettepoole.
2. Avariiandur juhi jalgade juures.

Pole varem kohanud et sierral on 2 avariiandurit.
Toimis see siis umpes nii... andsin litaka siis hüppas see vabaks.
Kõigil 92a ja 93a sierradel on need
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 01 Mär 2017, 20:04

Tamm85 kirjutas:
Tuninparts kirjutas: 1. Armatuuritaga juhipool uuu tähe kujuga metall toru mis peaks avariikorral laskma roolil vähem väänduda ettepoole.
2. Avariiandur juhi jalgade juures.

Pole varem kohanud et sierral on 2 avariiandurit.
Toimis see siis umpes nii... andsin litaka siis hüppas see vabaks.
Kõigil 92a ja 93a sierradel on need
See doonor sierra oli 91a algus... pole varem kohanud.
Minu 91a omal ka näiteks polnud ja punasel 91 aasta omal sammuti mitte.

Ehk siis minujaoks uus avastus :D
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tarmo » 03 Mär 2017, 07:44

91 aasta 1. jaanuar? ehk vin koodi järgi 91 aasta teine pool? ehk mk2 III fl?

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 03 Mär 2017, 21:58

Tarmo kirjutas:91 aasta 1. jaanuar? ehk vin koodi järgi 91 aasta teine pool? ehk mk2 III fl?
Hmm... pole ise vaadanud mnt lehelt kunagi
Väidetavalt oli 1991

Praegu oma üllatuseks avastasin et... 05.04.1993 :D
Kumb jutt nüüd tõsi on ei tea aga kui mnt ei ole näpukat teinud siis ikkagist 93.

üllatus missugune (Minuviga)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tarmo » 05 Mär 2017, 19:40

viimase otsa omadel oli jah see lüliti jala juures ja rooli lisa kinnitus et avariiga sul pead otsast ei lööks

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 02 Apr 2017, 22:21

Nonii nüüd uues kohas ja süda rahul.
Tegeleb mees kes tunneb sierrasi :D

Pilt
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)

Postitus Postitas Tuninparts » 15 Apr 2017, 10:07

Hakkabki lõpule jõudma
Üle võõbata, kokku panna ja siis vaikselt tallinnapoole :)

Pilt
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Vasta