Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas Tuninparts » 23 Mär 2019, 09:01

See sierra jääb nüüd seisma oma rikkaliku originaal varustusega
Huvi kadunud pikemataega juba masina edasi arendamisest sest pole siin eestis saada kahte asja.
Vb tulevikus kunagi saab kah aga hetkel pole näha kuskil kahjuks.

1. Ketas tagasild mis oleks koheselt valmis veerema
2. Neliku komplekt mis oleks terve

Hetkel on pill arvelt maas ja arvele vist enam ei panegi seda.
Pilt ka mälestuseks.

Pilt
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
keegi334
aktivist
Postitusi: 225
Liitunud: 18 Nov 2014, 08:59
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas keegi334 » 23 Mär 2019, 13:08

Mis jutt see on? Tartus on koheselt võtta ketassild ja sõbral on nelik sierra müügis, mis ainult osadeks kõlbab.
Defka oleks vb mingi 2.0 turbo mootor mitte ketas tagasild mida on veel lademetes :D

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas Tuninparts » 03 Apr 2019, 23:14

Minu sierra defka on 2.9 BOB aga järgmine kuu viin suvilasse minema selle sest ei kannata ehitada...
Ulme hindu küsitakse... realsed hinnad inglismaalt vaadates on nii et kannatab töötuna isegi osta kui tööl ei käi aga sinna ei hakka järgi minema.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas Tuninparts » 03 Apr 2019, 23:17

keegi334 kirjutas:
23 Mär 2019, 13:08
Mis jutt see on? Tartus on koheselt võtta ketassild ja sõbral on nelik sierra müügis, mis ainult osadeks kõlbab.
Defka oleks vb mingi 2.0 turbo mootor mitte ketas tagasild mida on veel lademetes :D
Siin oli jah keegi kellel 4x4 oli... sai mitu korda küsitud aga vastus ei olegi saanud
Kompleti oli vaja

Õlivann difri ja vahegardaaniga, käigukast, esisild täis komplektis koos õõtsade ja muu jamaga, esimesed püstakud koos ketaste ja piduritega
keegi334 kirjutas:
23 Mär 2019, 13:08
Defka oleks vb mingi 2.0 turbo mootor mitte ketas tagasild mida on veel lademetes :D
Ketassild on 100% vajalik sest sellel on ABS
Kuna mul pillil on ABS puudu ainsatest lisadest siis on see vajalik
Ja noh trummel ikka BOBi kinni ei hoia ja lahtise diffri laseb kohe ribadeks.
Polditav LSD vajalik ja seda on originaalis ainult ketassillal
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

harleyh
kasutaja
Postitusi: 132
Liitunud: 15 Mär 2015, 20:55
Asukoht: Viljandi

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas harleyh » 03 Apr 2019, 23:36

Ära nüüd selle bobi võimekust üle ka hinda, kindlasti ei ole probleeme trummelpiduritega, kui tänavasõidu auto, ja enne laguneb see lsd ära, kui lahtine differ, pooltelg ise võiks muidugi polditav olla.
Kui nii väga absi vaja siis hangi mk2 scorpa sild ja asi lahendatud või areta ise mingi absi võru ümber veovõlli.

OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas OnkelMats » 03 Apr 2019, 23:38

Differentsiaal hoiab vabalt. Ennem saab kast otsa.

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas Jaanus » 04 Apr 2019, 05:51

Tuninparts kirjutas:
03 Apr 2019, 23:14
Minu sierra defka on 2.9 BOB
Kõik mis tehasest tulnud ei ole on defka siis.
Merkur boaga on eriti defka, või bobiga või mis iganes Bungle-l sinna vahele läheb :D
OnkelMats kirjutas:
03 Apr 2019, 23:38
Differentsiaal hoiab vabalt. Ennem saab kast otsa.
Sõdurpoisil oli bob nelik, ei kestnud väga kaua see nelik :D
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas OnkelMats » 04 Apr 2019, 07:42

Aa, vabandust. Nelik jah on õbluke.

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas MrBungle » 05 Apr 2019, 09:58

Jaanus kirjutas:
04 Apr 2019, 05:51

Kõik mis tehasest tulnud ei ole on defka siis.
Merkur boaga on eriti defka, või bobiga või mis iganes Bungle-l sinna vahele läheb :D
Haigutav tühjus kapoti all on kõige defkam asi ever #minu merkur 😀

Tuningparts, BOB-isid ikka aeg-ajalt liigub. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida igasugu streetracedes jms kohtades. Kui kiirelt tahad, siis muidugi maksad lolliks, aga kui on aasta v poolteist kannatust, siis kindlasti jääb midagi näppu. Selle aja jooksul siis korja raha esimese otsa remondi jaoks. Mootor ise on odav, ketid/tallad/pingutid/hammakad on kirved ja vahel ka raskesti leitavad.

Kasutaja avatar
keegi334
aktivist
Postitusi: 225
Liitunud: 18 Nov 2014, 08:59
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra RS GHIA (History)

Postitus Postitas keegi334 » 07 Apr 2019, 22:49

Tegelikult milleks seda absi vaja on Sierrale? Talvel sellise autoga nagunii ei sõideta (pean silmas just tuninpartsi isendit) ja suvel ongi parem kui kiiremini pidama saab, ÜVl ka vähem probleeme. Suured pidurid saab niisama ka külge kruvida

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)

Postitus Postitas Tuninparts » 25 Apr 2019, 05:28

Vahepeal siis sai jälle tegema hakatud.
Suvi läbi aga kuna juppe pole saada sain alles nüüd 16v mootori.

Suure tõenäosusega see auto seeaasta ei sõida.
Põhjus väga lihtne - kahe kuu jooksul pole saanud võimuga latti ja MT75 kasti.
Tundub et sierrad suht otsas

Mootor sai lihtsalt vahele tõstetud eile ja kui kunagi need 2 asja ka saan siis saab edasi teha.
Sooviks väga võimuga latti ja MT75 kasti kui kellegil on.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)

Postitus Postitas Tuninparts » 21 Sept 2019, 06:24

Vahepeal siis edusammudest...

Kuna kõik teavad et Scorpio juhtmestikud on üsna rabedad lammutasin kogu juhtmestiku laiali. Ja mis mulle vastu vaatas oli jube. Imestan et see Scorpio millepealt ka 16v mootor sai võetud veel töötas. Pihusti juhtmesik välisl vaatlusel täiesti viisakas nagu uus. Kui kõik teibid jne sai eemaldatud... pooled juhtmed lühises. Nimelt juhtme ümber olev kõik ära mädanenud ja traadid omavahel koos. Niisis saigi skeem joonistatud ja kõik lahti kistud. Pihusti juhtmestik on mingil põhjusel teistmoodi tehtud väliselt kui sierral aga Dohlaka oma pistikutega istub kenasti. Kuna pistikud olid ka mädanenud ja õnneks varusi oli siis saab Sierra Dohc mootori pihusti juhtmestiku ümberehitusega uue.

Sama jama oli ka mootori juhtmestikuga. Seal küll kõik pistikud polnud otsas mädad aga siiski 90% ulatuses tuli asi nullist teha. Jällegi kuna juhtmete varusi sierradelt kilomeetrites ei olnud see probleem.

MOOTORIST KA NATUKE

Mootoriks on siis 2.0 16v 100KW N3A mootor (DOHC 2000).
Mootor ise õnneks täiesti korras ja klõbinavaba.
Läbisõit oli alla 190.000.
Aastaks siis 1996

Teatavasti on sellel mootoril IMMO. Küll mitte mootoril aga ikka juhtmestikul.
Sai ka PINOUT Diagram manuaal lahti võetud.

Väike saladus seda aju saab kahtemoodi kasutada ;)
Immoga ja ilma Immota
Diagrammis on selgelt välja toodud Pinnid With PATS ja Without PATS.
Sai siis manuaal faili välja kirjutatud mis millisesse pinni läheb.

Kui kedagi huvitab kuidas seda mootorit tööle sierral saada ja otsib juhtmestiku diagrammi siis lootusetu seda ei leia nii.
Kõigelihtsam on seda mootorit tööle ajada nii et jätta välja mõned asjad mis sellel ajul on olemas aga sierrapuhul ei ole neid vaja

PIN 13 - Data
PIN 15 - Data
PIN 16 - Data
PIN 14 - Esiklaasisoendus
PIN 30 - Oct. kodeering
PIN 31 - Roolivõimu andur
PIN 58 - Kiiruse andur kkastis
PIN 64 - Neutraal käik

Sammuti on ajus veel pinne mida ei ole ültse vaja sierral mootori käima ajamiseks.
Sammuti jäävad välja ka OBD / Remote Control ploki juhtmed ja ka eraldi jooksvad kütuse juhtmed sest sierral asuvad nad juba pistikus kus juhtmestik liidetakse.

Praeguseks on juhtmestik niikaugel et lõpuni saab teha kui kkasti ja roolilati külge saan ja gardaani ühendatud.
Kuna see mootor jagab sädet EDIS4 mooduliga ning 2 kondekat mootoriplokis saab ideaalselt kasutada 1,6 CVH juhtmestikust väljapookides juhtme osa. Scorpa EDIS4 juhtmestiku pistik kuhu moodul otsa käib oli täiesti katastroof sest seal olid ka traadid omavahel külgepidi koos.

Kast ja roolilatt jõuavad nüüd Esmaspäeval ning Teisipäeval plaan hakata Juhtmestikku paigaldama.
Esialgu küll lihtsalt kapotiall juhtmed kokku ja testimine kas käima läheb ning peale seda korralik juhtmestik teha juba sierrale.

Küsimusi on siis antke tuld ja kes endale sierrale sobivat Scorpa 2.0 / 2.3 16v juhtmestikku tahab siis anda varem teada saan teha tublikaadi kellel soovi. JUST IN CASE never know who wants ;)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)

Postitus Postitas 009-FMC » 21 Sept 2019, 07:50

v6 sai 2.0 :shock:
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)

Postitus Postitas Tuninparts » 21 Sept 2019, 11:16

009-FMC kirjutas:
21 Sept 2019, 07:50
v6 sai 2.0 :shock:
V6 on minevik.
V6 Gologne 2,8 mis mul oli kaalus palju jakilovatte oli ainult 108
V6 Cossu on pointless sest ei kannata piinata kuna juppe ple saada

Praegu on siis nii et parim otsus oli 96a Punnsilm osta ja panna tolle 2.0 100KW 16v mootor peale.
Edasine on juba lihtne ja ette teada mis plaanid on.

Kui raha piisavalt olemas siis uued nukad, uus vänt, uued klapid, uued rõngad, uus plakokaanetihend, MegaSquirt aju, Turbo kolle jne.
Hetkeseisuga läheb sierra tänavale küll sõitma aga seniks kuni lumi maha tuleb.

Kevadeks loodan aegumisi talvejooksul kõik kokku osta et ennem järgmiseaasta suve algust juba Turbo verioonina ta tänavale ullama ajada :)
Hooajalõpetamisest pole veel kuulda seega loodan kohale seilata seeaasta veel :)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)

Postitus Postitas Tuninparts » 22 Sept 2019, 03:58

Nii nüüdseks sai siis Blank juhtmestik valmis tehtud.
BLANK all mõtlen seda et hetkel on juhtmestikust TEST versioonina välja jäetud kõik mis ei takista mootori käivitamist.
Välja jäid Tembid, lamda, ventikas, EGR, solenoidid, Canister ehk siis see must karp mis ka dohlakal on ja jumala mõtetu jubin ja veel nipetnäpet.

Juhtmestikku kuulub hetkel : pihustid, nukaandur, vändaandur, gaasiklapp, tühikäiguklapp, EDIS4.
Plaeguseks on 2 juppi siis : Edis4 on eraldi vahepistikuga kus ühed panevad otse ajusse ja süütesse ja teine jupp mis siis on pistikuga ühenduses ja jaguneb ajusse ning süütesse.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Vasta