1988 Ford Sierra 2.0 OHC 74kw carb.

Kasutajate pikendused
Vasta
Eesel123
turist
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Apr 2017, 16:17
Nimi: Kristjan
Asukoht: Tallinn

1988 Ford Sierra 2.0 OHC 74kw carb.

Postitus Postitas Eesel123 » 06 Juun 2017, 22:37

Tere,

Siin on teema minu suvisest soetusest. Tegemist on 1988.a. karburaatormootor isendiga, mis on väidetavalt pealinna toodud eelmine aasta Narvast. Jutt tundub tõene, sest keegi eelmisest omanikest on armatuurile kinnitanud õigeuskliku ikooni. Eemaldada viimast ei kavatse, annab autole omapära.

Autol kere oma vanuse kohta heas korras. Koopad plekkideta ning põhi kõva. Karpidel natuke pruuni peal ning eesmise uste välimised nurgad tahavad uut plekki. Kavatsen ka tegeleda tuuleklaasi äärtega mis kobrutavad.
Auto uhkustab ketaspiduritega tagasillal ning soojendusega tuuleklaasil (viimane muidugi ei tööta)

Pilt

Vaikselt täienev pildialbum siin lingil

Siiani vahetatud/tehtud:
Klapikambrikaane tihend
Süüteküünlad
Süütejuhtmed
Mootoriõli/filter
Õhufilter
Eesmised kõlarid
Summuti keskmine jupp loodud uus

Hetkel taastamiseks lahti võetud karburaator, mille ülemise otsa kinnitamiseks mõeldud 6'st poldi august on keegi tehnik edukalt üle keeranud 5.

Konkreetset plaani veel paigas ei ole, kuid kui rahast liiga kahju ei hakka, läheb tellimisse Burtonpowerist uus nukkvõll.
'88 MKII 74kw carb.

Eesel123
turist
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Apr 2017, 16:17
Nimi: Kristjan
Asukoht: Tallinn

Re: 1988 Ford Sierra 2.0 OHC 74kw carb.

Postitus Postitas Eesel123 » 01 Mai 2018, 15:22

Tänu kasutaja Tuninparts'i abile on hakanud see punane suksu ka vaikselt ägedaks muutuma. Nimelt sai auto endale MK3 pealt tumedad tagatuled, tagumised kõlarid ning mõned salongi taskud.

Pilt

Kindalaeka kohal oli algselt siis autol kinnine kate, kuhu oli plaan torgata tasku. Sealt leidsime aga ABS'i aju. Sai torgatud sügavamale armatuuri sisse ning nüüd autol korralik armatuur ka.
Hetkel sai sõidukil ÜV läbi ning tuleb kiiremas korras kogu piduriring ära taastada.

Suvel ootab autot eest väikestviisi kere taastamine, nimelt tuuleklaasi ümbrus, eesmised uksed ning kundepoolne küljekarp.

Kapotialused plaanid on liikunud edasi sedasi, et ühe 1985a. Suzuki GSX 1100 karburaatorid loodan külge haakida. GTAW/TIG keevitus selgeks õppida ja vaja sisselase ehitada roostevabast uus. Ehk keegi teab soovitada kes oskab juba ja ära teeks kopika eest :roll:

Pilt
'88 MKII 74kw carb.

Vasta