Jõudu Sierra kogukonnale!
Aega läks, aga peale kahte kuud omanikupõlve otsustasin, et autot kõigi pilkude eest ära peitma ei hakka, kuna Tarmo selle auto kohta suutis 35lk järjejuttu kokku kirjutada, siis proovin omalt poolt edaspidi kroonikaga jätkata. Ei tea kas küll sama intensiivselt, aga eks mõned korrad aastas saab ikka üldine elanikkond aimu, kas auto ja omanik vastu peavad.
Aprillikuus sai peale mõningast otsimist ja mõttetööd soetatud endale Sierraklubi liikme Tarmo kunagine V6 konega aparaat. Tollel hetkel oli aga käsil laigulise vormi kandmine, mis leidis lõpu alles nädalakese tagasi, tänu sellele pole veel autoga midagi suurt jõudnud ette võtta.
Kätte saades polnud auto seisukord just midagi fenomenaalselt head (mitte, et seisukord ka praegu eriti parem oleks ), kuna auto viimased kaks aastat sisuliselt seisnud oli, ainsad sõidud olid peaasjalikult ainult talvel. Kere on Sirtsul selline harju keskmine, pole midagi erilist, kuid läbi põhja kukkumiseni on veel kõvasti aega, põhiline murekoht on hetkel kunde poolne tagumine uks ja tagatiiva serv, samuti tahaks ka värv saada mõningaid parandusi. Tehnika, mis sinna auto külge ise aastate jooksul on külge poogitud ja aretatud sai peamiseks ostu põhjuseks. Tarmo enda mälestus auto seisukorrast oli samuti veidi parem, kui tegelikkuses, tänu sellele sai konstruktiivses läbirääkimisprotsessis ka hinna üle veidi diskuteeritud.
Kojusõit kulges probleemideta, aga üsna kiirelt tuli selgeks tõsiasi, et kaks niisket talve on selle auto elektroonikale üsna hästi külge hakanud. Peamiselt paistis asi välja erinevates kaitsmete ja pistikute klemmides. Elektroonilised gemüsed kulmineerusid olukorraga, kus ARKi ümberehitust vormistama minnes kadus autolt ära pea kogu vool, jäädes seisma tanklas 100m enne ARKi, selgus tõsiasi et vabast tahtest enam auto käima minna ei taha. Kuna aga tegemist on kerge sportautoga , sai Sirts lükatud eemale ja nii ma siis hakkasin ükshaaval neid kaitsmeid tanklas puhtaks nühkima. Peale seda hakkasid tuled armatuuris põlema nagu tutikal fooril Tallinna linnas ja nii ma ARKis käidud saingi.
Rohkem suurt midagi autoga veel tehtud polegi, kuna kaitseväe kõrvalt eriti vaba aega polnud, siis enamus vabadest hetkedest kuluski lihtsalt tallamisele ja klassiku sõidumõnude nautimisele, vahetatud sai veel salongiventilaator, kuna eelmine ei töötanud ja tänu sellele läksid autoklaasid sama kiiresti uduseks nagu ühissauna klaasuks. Nüüd tuleb lähiajal ette võtta õlivahetus, vaadata üle sillad ja panna alla uued rehvid, kuna tänavalegaalsetest slikkidest on saanud nõnda siledad slikid, et võiks segamini ajada suurte kummipuksidega.
Omanikupõlve teeb esimese hooga kergemaks ka fakt, et mul seisab üle veel üks originaal IS Sierra, kust saab juppe, kuna selle kere on parem kui uuel autol ja viis aastat tagasi jäi ta seisma sõitvana, kõik muu on hea, murekoht on autos elavad hiired, kes ilmselt on enamusest elektroonikast jagu saanud. Kui kellegil mingite juppide vastu huvi, võib kirjutada, ehk saame kokkuleppele, samuti otsin ka uut kundepoolset tagaust, kuni ei leia sileda kerega sierrat millele praegune tehnika ümber visata.
Sissejuhatuseks ehk aitab , kõik ettepanekud ja arvamused igati oodatud.
Kuna meeldib ka pildistada, siis saab aeg-ajalt ka normaalset pildimaterjali teile näidata. National Geographicu fotograafi välja ei anna, aga silmadel ehk valus ka ei hakka.
Esimene õhtu uues kodus
Uhke omanik
Interior shots
Üks on aegumatu auto Saksamaa teedel, teine on Porsche
Ford sierra 2.0 IS Karl
Ford sierra 2.0 IS Karl
Viimati muutis karlhans, 07 Juun 2017, 23:15, muudetud 2 korda kokku.
- MetalBender
- aktivist
- Postitusi: 263
- Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
- Asukoht: Tallinn
Re: Ford sierra 2.0 IS Karl
Nice, jõudu ja jaksu.
Re: Ford sierra 2.0 IS Karl
Türil paar korda isegi näinud seda sierrat, täitsa sile pill Muidu jah jõudu!
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford sierra 2.0 IS Karl
arvestades viimaseid mälestusi kui ma autot nägin (siis kui sa vaatama tulid) oled sa küll ng fotograaf
jõudu sulle selle auto ehitamisel, endal sai huvi seoses talve puudumistega otsa, pealegi pole enam aega kah niipaljude autode tarvis.
jõudu sulle selle auto ehitamisel, endal sai huvi seoses talve puudumistega otsa, pealegi pole enam aega kah niipaljude autode tarvis.
-
- turist
- Postitusi: 5
- Liitunud: 11 Nov 2016, 12:41
- Nimi: Karl
Re: Ford sierra 2.0 IS Karl
Tere Karl,
mind huvitaks IS mootori jagaja. Loodan, et hiired sellest jagu pole saanud.
Terv,
Karl
mind huvitaks IS mootori jagaja. Loodan, et hiired sellest jagu pole saanud.
Terv,
Karl
Re: Ford sierra 2.0 IS Karl
is´st võid mõne pildi panna. äkki oleks ka huvi mõne asja vastu.
sierra mk I 5d
Re: Ford sierra 2.0 IS Karl
4 kuud on möödas, viimane aeg on jälle midagi kirjutama hakata.
Lühidalt mainides peavad auto ja omanik veel vastu, mõlemad üsna põikpäised ja järgi ei anna.
Kuni augustini sai autoga üsna aktiivselt sõidetud, praeguseks on ülevaatus läbi. Samas seisma pole auto jäänud, iga nädal on saanud ikka käima panna ja natukene liigutada. Viimane pikem sõit (üle 5m) sai tehtud paar nädalat tagasi avalikuse silme eest eemal. Praegu on eelkõige vajalik piduritele hooldus ära teha (kuigi tegemist on kiiruse surmaga), samuti tuleks alla panna uued rehvid, sest kevadel Tarmo käest saadud rehvid olid juba slikid ja suvega on nähtud kõvasti vaeva et neid veel siledamaks sõita. Mõningane halb õnn on kaasas käinud vasaku esimese rehviga, mis on kahel korral puruks läinud, esimesel korral oli tegemist neljast kõige korralikuma rehviga, teisel korral oli rahkumisjälgi vaadates teada, et tegemist on pigem küsimusega millal, mitte kas.
Suve jooksul sai autosse soetatud uus makk. Esimesel momendil sai ajendiks põhjus, et CD lugeja sülitas plaati välja nagu laps kes ei taha tabletti neelata. Tuttava käest sai ostetud korralik makk nii CD kui USB sisendiga, et õhtuti aken lahti sõites kuuleks kogu linnarahavas Sierrast mängimas tõelist Eesti muusika hittpala Dolce & Gabbana. Peale vahetust sai ka selgeks, et uue makiga saabus ka kõlaritesse uus elu. Vana makiga oli bass sama lame kui surnud inimese EKG, uue maki puhul toimivad kõlarid nagu noore inimese süda ergutavade droogide all.
Suveperioodil sai Sirtsule leitud ka uued kasutatud rehvid, mustrit peaks saama juurde lõigata ja siis peaks ilmselt saama järgmise hooaja sõidetud, kuna tegemist on tasuta saadud rehvidega, siis üheks hooajaks täiesti piisab. Ainus probleem nende rehvidega on ilmselt fakt, et soojaks sõites kleebivad need auto liiga hästi maakera külge.
Plaanid edasi ehitamiseks jäävad ilmselt talvesse. Prooviks leida mingil hetkel hea diiliga korraliku kere, millele tehnika ümber visata, sest ei tundu kuskilt mõistlik seda keret lappima hakata.
Panen lõppu ka mõned pildid uuest tehnikast, Sirtsust endast ja ka punasest IS Sierrast mille vastu rahval huvi tekkis, kui millegi vastu huvi, kirjutage PMi, vastan kindlasti. Punase Sierra kere on tegelikuses parem kui praegu sõitval Sirtsul, seismisega on lihtsalt sammal peale tekkinud.
PS! Kui kellegil peaks olema üle sierrale kerevärvi tagastanget, oleks asjast huvitatud, sest praegusel on kruusateede läbimisega tekkinud mõningad kahjustused
Uus makk
Uued rehvid
Punane IS
Sõitev sportauto
Lühidalt mainides peavad auto ja omanik veel vastu, mõlemad üsna põikpäised ja järgi ei anna.
Kuni augustini sai autoga üsna aktiivselt sõidetud, praeguseks on ülevaatus läbi. Samas seisma pole auto jäänud, iga nädal on saanud ikka käima panna ja natukene liigutada. Viimane pikem sõit (üle 5m) sai tehtud paar nädalat tagasi avalikuse silme eest eemal. Praegu on eelkõige vajalik piduritele hooldus ära teha (kuigi tegemist on kiiruse surmaga), samuti tuleks alla panna uued rehvid, sest kevadel Tarmo käest saadud rehvid olid juba slikid ja suvega on nähtud kõvasti vaeva et neid veel siledamaks sõita. Mõningane halb õnn on kaasas käinud vasaku esimese rehviga, mis on kahel korral puruks läinud, esimesel korral oli tegemist neljast kõige korralikuma rehviga, teisel korral oli rahkumisjälgi vaadates teada, et tegemist on pigem küsimusega millal, mitte kas.
Suve jooksul sai autosse soetatud uus makk. Esimesel momendil sai ajendiks põhjus, et CD lugeja sülitas plaati välja nagu laps kes ei taha tabletti neelata. Tuttava käest sai ostetud korralik makk nii CD kui USB sisendiga, et õhtuti aken lahti sõites kuuleks kogu linnarahavas Sierrast mängimas tõelist Eesti muusika hittpala Dolce & Gabbana. Peale vahetust sai ka selgeks, et uue makiga saabus ka kõlaritesse uus elu. Vana makiga oli bass sama lame kui surnud inimese EKG, uue maki puhul toimivad kõlarid nagu noore inimese süda ergutavade droogide all.
Suveperioodil sai Sirtsule leitud ka uued kasutatud rehvid, mustrit peaks saama juurde lõigata ja siis peaks ilmselt saama järgmise hooaja sõidetud, kuna tegemist on tasuta saadud rehvidega, siis üheks hooajaks täiesti piisab. Ainus probleem nende rehvidega on ilmselt fakt, et soojaks sõites kleebivad need auto liiga hästi maakera külge.
Plaanid edasi ehitamiseks jäävad ilmselt talvesse. Prooviks leida mingil hetkel hea diiliga korraliku kere, millele tehnika ümber visata, sest ei tundu kuskilt mõistlik seda keret lappima hakata.
Panen lõppu ka mõned pildid uuest tehnikast, Sirtsust endast ja ka punasest IS Sierrast mille vastu rahval huvi tekkis, kui millegi vastu huvi, kirjutage PMi, vastan kindlasti. Punase Sierra kere on tegelikuses parem kui praegu sõitval Sirtsul, seismisega on lihtsalt sammal peale tekkinud.
PS! Kui kellegil peaks olema üle sierrale kerevärvi tagastanget, oleks asjast huvitatud, sest praegusel on kruusateede läbimisega tekkinud mõningad kahjustused
Uus makk
Uued rehvid
Punane IS
Sõitev sportauto