Sierra 2,0i Mannerg #171
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
In action
Pildi autor: Grete-Anelle Hall
Kogu galerii on nähtav https://www.dropbox.com/sh/mevu7xdvcr7a ... hW7aa?dl=0
Pildi autor: Grete-Anelle Hall
Kogu galerii on nähtav https://www.dropbox.com/sh/mevu7xdvcr7a ... hW7aa?dl=0
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Enne järgmist sõitu autot üle kontrollides leidsin, et jahutusvedelikku on vähe ja mootoril külg märg.
Süüdlaseks osutus veepump. Ei tea, kas ta oli juba viimase sõidu ajal lekkima hakanud või seistes, aga õnneks oli üks värskema väljanägemisega varuosa riiulist võtta ning vahetusse ta läks. Eks homme ole näha, kas igalt poolt peab ka.
Süüdlaseks osutus veepump. Ei tea, kas ta oli juba viimase sõidu ajal lekkima hakanud või seistes, aga õnneks oli üks värskema väljanägemisega varuosa riiulist võtta ning vahetusse ta läks. Eks homme ole näha, kas igalt poolt peab ka.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Mis siis veel vahepeal on toimunud?
Mingi hetk tuli müüki üks tagasild, millel käib ka stabikas õõtsade vahele. Juba kenasti puhastatud ja pulbervärvitud. Komplektis uued aftermarket veovõllid ja kaasa sain hunniku igasugu muid Sierra pudinaid, nagu diffri korpuse ja 3,92 ülekande ning muud kasutatud kola.
Siia peab veel lisaks hankima poly sillapadjad ja uued rattalaagrid.
Mingi hetk tuli müüki üks tagasild, millel käib ka stabikas õõtsade vahele. Juba kenasti puhastatud ja pulbervärvitud. Komplektis uued aftermarket veovõllid ja kaasa sain hunniku igasugu muid Sierra pudinaid, nagu diffri korpuse ja 3,92 ülekande ning muud kasutatud kola.
Siia peab veel lisaks hankima poly sillapadjad ja uued rattalaagrid.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:22, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Küsimus targematele: kuidas lahendada ülekande aeglasemaks tegemine?
Meil on praegu all 7'' Lobro LSD 3,92 ülekandega, aga 3. käik on liiga kiire, ei jõua stardijärgses kurvis hästi vedada. Kas otsida mõni Scorpio 4,09 või 4,27 differ? Need on üsna haruldased ja leiaks võib-olla 7,5'' korpuses, millele on kohe vaja ka LSD sisu juurde sebida.
Või proovida käikude ülekandeid ühtlasemaks teha? 2. käik natuke aeglasemaks, 5. käik viia 1,0 lähedasele ülekandele ja 3. ning 4. käik jaotada sinna vahele ära. Kas neid MT-75 kaste keegi lähikonnas ringi ehitab? Bollverk?
Meil on praegu all 7'' Lobro LSD 3,92 ülekandega, aga 3. käik on liiga kiire, ei jõua stardijärgses kurvis hästi vedada. Kas otsida mõni Scorpio 4,09 või 4,27 differ? Need on üsna haruldased ja leiaks võib-olla 7,5'' korpuses, millele on kohe vaja ka LSD sisu juurde sebida.
Või proovida käikude ülekandeid ühtlasemaks teha? 2. käik natuke aeglasemaks, 5. käik viia 1,0 lähedasele ülekandele ja 3. ning 4. käik jaotada sinna vahele ära. Kas neid MT-75 kaste keegi lähikonnas ringi ehitab? Bollverk?
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Teine teema on esisilla rattakalded.
Sierra esisilla ehitus ei võimalda lihtsate vahenditega negatiivset camberit juurde saada. Kas selleks on mingeid järeleproovitud lahendusi, kuidas ees rööbet suurendada ja suurem negatiivne kalle saavutada? Näiteks Scorpio stabikas/õõtsad või sillatalasse õõtsakinnitustele uute aukude puurimine natuke väljapoole?
Praegu on külgkalded taga -2,5° mis on suht OK
ja ees -1° mida on liiga vähe, vaja oleks vähemalt -4...5°
Sierra esisilla ehitus ei võimalda lihtsate vahenditega negatiivset camberit juurde saada. Kas selleks on mingeid järeleproovitud lahendusi, kuidas ees rööbet suurendada ja suurem negatiivne kalle saavutada? Näiteks Scorpio stabikas/õõtsad või sillatalasse õõtsakinnitustele uute aukude puurimine natuke väljapoole?
Praegu on külgkalded taga -2,5° mis on suht OK
ja ees -1° mida on liiga vähe, vaja oleks vähemalt -4...5°
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Siis saabus pakkumine ühe seismajäänud projekti juppide müügiks, saime kaubale, et viin garaazi Fordi kolast tühjaks.
Seal oli 2 -dohc- mootorit, üks plokk pealt lihvitud, kontrollitud kaas, mis lihvpingist läbi käinud, vändad-kolvid jne.
Lisaks uued valmishangitud jupid: saaled, rõngad, hüdrotõukurid, ketid, poldid, veepump ja tihendid.
Samas leidus üks 7'' LSD differ 3,62 ülekandega, mis müüja sõnul eelnevalt Jaanuse poolt üle käidud.
Seal oli 2 -dohc- mootorit, üks plokk pealt lihvitud, kontrollitud kaas, mis lihvpingist läbi käinud, vändad-kolvid jne.
Lisaks uued valmishangitud jupid: saaled, rõngad, hüdrotõukurid, ketid, poldid, veepump ja tihendid.
Samas leidus üks 7'' LSD differ 3,62 ülekandega, mis müüja sõnul eelnevalt Jaanuse poolt üle käidud.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:26, muudetud 4 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
aeglasema ülekande saad jah 95 edasi scorpa 16klapiselt, 4.27 se 7.5tolli, lsd paned ise sisse tagakaane vahetad mk1 vastu, sillal keevitad vasakpoolse diffri kõrva 15mm väljapoole, (kui on 7”sild) poolteljed peaks samad olema polditavatel.
esisillas vahetad sierra õõtsad ja sisemised rooliotsad scorpa jagude vastu, sillatalas puurid õõtsa poldiaugu 12mm peale ja coiloverid alla, rinkal oli päris hea selline kooslus.
käigukastiga selline lugu et kasulikum hankida rally seadega käigurida, proovisin ükekandeid muuta aga 3 4 käik jäävad ikka sama kohapeale, esimesi kahte saab liigutada ja viiendat kah, siis mängida kannatab reduktoriga, mul teemas natuke pikem jutt miltidega, kui viitsid süveneda
esisillas vahetad sierra õõtsad ja sisemised rooliotsad scorpa jagude vastu, sillatalas puurid õõtsa poldiaugu 12mm peale ja coiloverid alla, rinkal oli päris hea selline kooslus.
käigukastiga selline lugu et kasulikum hankida rally seadega käigurida, proovisin ükekandeid muuta aga 3 4 käik jäävad ikka sama kohapeale, esimesi kahte saab liigutada ja viiendat kah, siis mängida kannatab reduktoriga, mul teemas natuke pikem jutt miltidega, kui viitsid süveneda
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
To: 009-FMC
Väga palju sealt teemast ei leidnud, siiski mõned vihjed Scorpa sillajuppide kasutatavuse kohta.
Hea küsimus on see, kust neid 4,27 ülekandeid, 7,5'' diffri LSD elementi ja Scorpa jämedamat esistabikat praegu võtta oleks?
Väga palju sealt teemast ei leidnud, siiski mõned vihjed Scorpa sillajuppide kasutatavuse kohta.
Hea küsimus on see, kust neid 4,27 ülekandeid, 7,5'' diffri LSD elementi ja Scorpa jämedamat esistabikat praegu võtta oleks?
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
MM23, 02.08.2020.
Tehniline läks libedalt, päev tõotas väga head ilma - mitte palav, aga kuiv - seega oli oodata häid ringiaegu, ehk sõites ei tohi valvsust kaotada.
Stardirivis
Pildi autor: Grete-Anelle Hall
Kogu galerii on siin https://www.dropbox.com/sh/iqrzmzto3g3l ... C9tza?dl=0
Tehniline läks libedalt, päev tõotas väga head ilma - mitte palav, aga kuiv - seega oli oodata häid ringiaegu, ehk sõites ei tohi valvsust kaotada.
Stardirivis
Pildi autor: Grete-Anelle Hall
Kogu galerii on siin https://www.dropbox.com/sh/iqrzmzto3g3l ... C9tza?dl=0
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:28, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Täpselt nii läkski, piisas ühest korrast, kus ei jälginud jooksvat ringi ja oligi ajalimiit lõhki ning kutse karistusboxi käes.
Ava õlle Passat tegi 1:39,116 ja meil 1:39,356
Hiljem leidus veel terve rida tiime, kes alla limiidi sõitsid, ka 1:38 aegu.
Ava õlle Passat tegi 1:39,116 ja meil 1:39,356
Hiljem leidus veel terve rida tiime, kes alla limiidi sõitsid, ka 1:38 aegu.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:29, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Peale seda hakkas asi allamäge minema: pärast tankimist käivitamisel viskas tagant suitsupahvaku välja. Enne ei olnud see mootor üldse õli tarbinud. Ka oli parem esirehv kannatada saanud, tuli boxi ära sõita. Rattavahetuse käigus selgus, et klotsi on keskmiselt kõvemini kulunud ja need kolme tundi enam vastu ei peaks. Seega läks ühekorraga ka kohe uus jooks esiklotse alla.
Paisupaagi juurest oli kapotialune veidi märg, otsisime leket, aga ei leidnud. Mootor oli remondipausi ajal jahtunud ja sai veidi jahutusvedelikku juurde valatud.
Paisupaagi juurest oli kapotialune veidi märg, otsisime leket, aga ei leidnud. Mootor oli remondipausi ajal jahtunud ja sai veidi jahutusvedelikku juurde valatud.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:31, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Paar ringi hiljem hakkas jahutusvedeliku temp punase poole kiskuma ja põhjuseks ilmselt plokikaanetihendi läbipõlemine, mis lasi surve jahutussärki. Nii see vedelik paisupaagi korgi klapi vahelt siis välja pihustuma hakkaski ja valge aurupilv oli ka juba taga. Selleks korraks tuli end kokku pakkida ja puterdava mootoriga masin treila peale ajada.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Seekordse 6 tunni sõidu jookul tegime 118 ringi, parimaks ajaks jäi 1:39,356
RC pakkus optimal lap time 1:38
Lõpptulemused olid sellised:
RC pakkus optimal lap time 1:38
Lõpptulemused olid sellised:
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
4.27 saab 16klappi punni alt, mina sain 100 vatti 2.0 alt ja 7.5” lsd ikka liigub kus fordi varuosadega hangeldatakse, jämedam stabikas pesks v6-te alt leiduma. stabika äkki leiaks isegi.
ma arvasin et kribasin sinna teemasse rohkem infot koos piltidega
Se 2.0 8 klappi suht õnnetu mootor ralliks, linnaliikluses töökondlam. Isiklikult soovitaks escu rs2000 16v mootorit, stokina isegi täitsa nobe, kannatab pähe kah ikka anda. ringi aeg alla 1.40 päris hea sellise mootori kohta, ma ise sain 1.43 parmaks ajaks 16klapisega, ma muidugi kurvides natuke ark kah.
ma arvasin et kribasin sinna teemasse rohkem infot koos piltidega
Se 2.0 8 klappi suht õnnetu mootor ralliks, linnaliikluses töökondlam. Isiklikult soovitaks escu rs2000 16v mootorit, stokina isegi täitsa nobe, kannatab pähe kah ikka anda. ringi aeg alla 1.40 päris hea sellise mootori kohta, ma ise sain 1.43 parmaks ajaks 16klapisega, ma muidugi kurvides natuke ark kah.
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Lihtsam oleks, ehk tellida Racelinest 4.1 või 4.4 ülekandega 7" diffri tigu ja taldrik ning need talvel alla visata. Jääb silla juppide vahetamine ära.
https://www.raceline.co.uk/products/par ... ctionID=86
https://www.raceline.co.uk/products/par ... ctionID=86