Sierra 2,0i Mannerg #171

Kasutajate pikendused
Vasta
merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 18 Sept 2020, 18:49

Pilt
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:54, muudetud 1 kord kokku.

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas 009-FMC » 19 Sept 2020, 15:11

nagu päris, kui paks kaanetihend läks?
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 24 Sept 2020, 17:55

Mootor koos ja peale tagasi tõstetud. Käis täna vaikselt natuke sisse, homme äkki anname pööret ka :)
Pilt
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:55, muudetud 1 kord kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 25 Sept 2020, 08:27

Ette lähevad alla uued sussid, vaja on vahetada veel tagumised piduriklotsid ja käigukasti õli
Pilt
Pilt
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:56, muudetud 2 korda kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 25 Sept 2020, 19:48

Koos, mootor käib ilusti ühtlaselt, natuke peaks veel sisse sõitma, äkki võiks väikese trenni teha enne 8h sõitu :lol:
Pilt
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:57, muudetud 1 kord kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 29 Sept 2020, 22:04

Lisatulede kronstein külge keevitatud ja juhtmestik vana kere pealt ringi tõstetud. Kui värv ära kuivab, saab fonaarikud ette kruvida :)
Pilt
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:58, muudetud 2 korda kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 29 Sept 2020, 22:10

Kas keegi tunneb piltide pealt need stanged ära? Klaasriide ja vaiguga kokku kleebitud, olid ostes sellel autol küljes. Kus selliseid võidi toota, kust otsida? Kui rajal midagi juhtuma peaks, on keeruline asendust leida, aga need paistavad aerodünaamilises mõttes päris head. Lisaks on tglt veel küljekarpide katted ka samast klaasplastist tehtuna, tundub nagu mingi bodykit?
Pilt
Pilt
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:00, muudetud 1 kord kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 02 Okt 2020, 19:19

009-FMC kirjutas:
19 Sept 2020, 15:11
nagu päris, kui paks kaanetihend läks?
Läks Elring 027.860 kaanetihend paksusega 1,58mm. Ja ega neid tihendeid enam kuskilt väga võtta polegi, sai laos olnud viimasest kahest mõlemad ära ostetud :mrgreen:
Viimati muutis merchant, 04 Jaan 2021, 14:05, muudetud 2 korda kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 04 Okt 2020, 13:57

Koos ühe projektiostuga kaasa tulnud uued noname hüdrotõukurid osutusid kohe utiiliks - niipea, kui mootor proovisõidul koormust sai, ole kohe õmblusmasina hääl sees :evil: Esimese hooga kahtlustasime kaanelihvist, ploki ülefreesimisest ja õhukesest kaanetihendist tingitud pähekäimist. Samas jäi tiksumine sisse ka tühikäigul. Kaameraga küünlaaugust vaadates vigastusi ei täheldanud. Lasime õlid uuesti kuumaks (üle 90°C) ja siis kk kaas maha: tõukurid täiesti pehmed. Panime vana kaane seest INA tõukurid tagasi ja probleem kadunud :!:
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:01, muudetud 2 korda kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 04 Okt 2020, 14:03

Kiiruga oli vaja pimeda ajaks lisatuled installida, et viimasel tunnil ka näeks, kuhu rada läheb
Pilt
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:02, muudetud 1 kord kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 04 Okt 2020, 14:37

MM24, 03.10.2020, 8h sõit 12:00 - 20:00
Vaatamata sügisesele ajale, pikale kestvusele ja pimedas lõpetamisele tuli kohale rekordarv osalejaid - 54 autot läks rajale ja neist kestis lõpuni päris arvestatav osa :!:
Tulemused: https://www.dropbox.com/s/6c5jqgzq2zh6p ... d.pdf?dl=0
Pildigalerii https://www.flickr.com/photos/190273613 ... 6252110372
Hoolimata pikast sabast juba varajasel hommikul, sai tehniline läbitud kenasti õigeks ajaks ning masin ka stardirivisse paigutatud.
Läbisime 8h jooksul 239 ringi, ehk 765km ja parim ringiaeg oli 1:40,133 RC ennustatav optimal lap 1:38, max kiirus 165km/h
Kuna meie tiimi 3. liige oli eelmine päev haigeks jäänud sõitsime vaheldumisi kahekesi.
Tahvlit oli vaja kogu aeg vaadata, et lubatud limiiti lõhki ei sõidaks. Lihtsam oli vastavalt liiklustihedusele keskenduda mingite rajaosade lihvimisele ja mujal rahulikult võtta. Tase on jõudnud sinnamaale, kus 13 tiimi sai parima ringi kirja ajaga 1:40,xxx Sõidetakse stabiilselt ja kui peale tankimise ajakulu ei tule, siis esimesed kolm tegid 254, 252 ja 250 ringi.
Meil nii hästi ei läinud. Juba ühel varasemal sõidul oli probleemiks salongi soojendusradika voolik, aga ma olin selle ära unustanud. Juhtus sama asi, st plokipoolse ühendusklambri serva tekkis pragu, kust hakkas jahutusvedelikku pritsima, mis tegi süütejuhtmed märjaks ning mootor hakkas vahele jätma. Stuts asub väga ebamugavas kohas ja nii voolikutüki kättesaamise kui ka lühemakslõigatult koos klambriga tagasisurumine võttis veidi aega. Jäime selle parandamisega esimestest 14 ringi maha. 7. ring venis üle 19 minuti pikaks :evil:
Pilt
Hiljem tekkis veel tõrge tankimisega, kus 3. ja 4. tankur ei väljastanud bensiini, pump käis, aga püstolist tilkagi ei tulnud :?: Teiste tankurite juurde tekkis väike järjekord, aga vahepeal rajale minna ka ei saanud, sest kurvis hakkas juba kuivale jääma. Kokku pidime tankima 3x.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:04, muudetud 3 korda kokku.

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 04 Okt 2020, 20:03

Varem sõitsime MT75 kastiga, mille ülekannete rida vs rajakasutuseks muudetud ülekannetega kast, mis viimasel sõidul all oli:
varem praegu
3,89 .. 3,61
2,08 .. 1,93
1,34 .. 1,44
1,00 .. 1,00
0,82 .. 0,83
Kui kiiremad kaks esimest käiku on praeguse peaülekande (3,92) juures väga head, siis 3. käik oli Audru rajale täiesti ebasobiv. 2. käik muutus stardijärgses kurvis täitsa kasutatavaks ja kolmandale vahetus oli ka hea, aga 3->4 vahe läks nüüd liiga pikaks. Kui 3. piirajas 4. peale vahetada, kukuvad pöörded nats alla 4000 ja seal enam minekut pole. Lisaks jõuab aeglasema kolmandaga nüüd kolmes kurvis niimoodi piirajasse, et 4.-ndat sekundiks-paariks panna pole mõtet.
Lisaks selgus, et 4. käigu sünkrod pmst puuduvad ja 3. omad on ka väga lõpukorral. Nagunii tuleb see kast nüüd lahti võtta ja panna uued sünkrod ning kiirem 3. käik sinna tagasi.
Viimati muutis merchant, 04 Jaan 2021, 14:09, muudetud 1 kord kokku.

009-FMC
aktivist
Postitusi: 212
Liitunud: 08 Juul 2017, 00:53
Nimi: Rauno

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas 009-FMC » 05 Okt 2020, 08:09

sai isegi eda kihutamist vaatamas käidud ja päris asjakohane sirt on, üleliigne välja rapitud nii nagu peab. tundub et kellgi projektijupid on sinujaoks osutunud vanarauaks, terve päeva lihvinud seda ringi siis viimase tunni oleks võinud küll juba pimesilmis lasta ju. mina poleks suutnud nii pikalt sõita seda rada. ulme ikka.
se kast jah rohkem krossi jaoks sobivam, kindel et se sünkro teema õlist ei tule?? mul ei olnud nagu vahetamis probleeme. sa valasid sinna 75/140 tundub kui teemat lugeda,
kui kolmanda asendad nüüd sinna kasti 8v omaga saad 1.24 se vist liiga kaugel juba teisest, pane originaal alla tagasi vast :) aga ma võin selle kasti tagasi võtta kui arvad et se sulle ei sobi
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 05 Okt 2020, 11:38

Pimesi sõidust niipalju, et olin ühes jorus 4. auto ja kui esimene murule lasi, käisime kõik kolmekesi tema tulede sabas sama trajektoori läbi :mrgreen:
Ehk isegi päris heade tuledega on pidurdus- ja sissekeeramispunktide leidmisega keeruline, sest vahel jäävad need natuke profiili taha varju. Nii hea see lihasmälu veel ei ole, et mõnest teisest kurvist ja peeglitest sähvivate vihkude käes alati apexile õigesse kohta ja õige kiirusega pihta saaks.
Oleme enne sama õliga kahe erineva kastiga sõitnud: ühel ei esinenud mingeid lülitumisprobleeme ja teisel kõrises ainult 2. käik, seega ei usu, et probleem on õlis. Ma olen muidu ATF-i nõudvatesse BMW kastidesse sama õli pannud, ei probleeme ja muide kogu bemmicup sõidab selle õliga. Diffrites sama ja isegi see õli kipub kestvussõitudel peaülekandes keema minema.
Nagu ma kirjutasin, 1. 2. käik on väga OK, aga 3. peab tagasi panema 8V -dohc- oma, mis on 1,34 ülekandega. Sellelt 4.-le vahetus oli ühtlasem, praegu toob 4. pöörded liiga alla. Variant on veel kasutada diisli 3. käiku, mis peaks olema 1,36

merchant
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Aug 2019, 13:48

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171

Postitus Postitas merchant » 07 Okt 2020, 20:58

Kasutame oma Sierral Bosch tänavaklotse. Eestis laos ei hoita, aga on tellitavad 2-3 tööpäeva jooksul. Peavad vastu väga hästi, kuigi grip pole Ferodo DS2500-ga samaväärne. Aga meie kerge auto all on pidamist küllaga. Ei ole tavalistest palju kallimad ka: esimeste komplekt 25€, tagumistel 18€. Esimesed kestavad 8h sõidu ka kuivaga vabalt ära, tagumised käivad vähemalt 2 sõitu, põlema ei lähe. Ferodo DS2500 esikomplekt maksis 130€ ja kestis 6 sõitu.
Peale viimast 8h sõitu on esiklotsidest alles üle poole
Pilt
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:08, muudetud 2 korda kokku.

Vasta