Sierra 2,0i Mannerg #171
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM35, 30.10.2022, 8h sõit 12:00 - 20:00
Hommik oli sajune, aga päev kuiv ja jahe. Kasutusel oli muudetud uus rajakonfiguratsioon, ilma bumerangita, mille min ajaks määrati 1:25,500
Stardirivis
Tehniline vigu ei tuvastanud, saime kohe masina boksiteele viia. Ette läksid alla viimased olemasolevad uued Kumho Ecsta V720 rehvid ja taga plaanisime ära kasutada varem poolepeale sõidetud rehve. Säästuprojekt, mis teha
Goodride/Westlake RS võib ju driftimeestele sobida, aga rinkale pole ta suurem asi: ühtlaseks kulumiseks peab liiga kõrget rõhku hoidma ja lagunema kipuvad ka. Sellised muutusid konkurentsis püsimiseks liiga libedaks
Hommik oli sajune, aga päev kuiv ja jahe. Kasutusel oli muudetud uus rajakonfiguratsioon, ilma bumerangita, mille min ajaks määrati 1:25,500
Stardirivis
Tehniline vigu ei tuvastanud, saime kohe masina boksiteele viia. Ette läksid alla viimased olemasolevad uued Kumho Ecsta V720 rehvid ja taga plaanisime ära kasutada varem poolepeale sõidetud rehve. Säästuprojekt, mis teha
Goodride/Westlake RS võib ju driftimeestele sobida, aga rinkale pole ta suurem asi: ühtlaseks kulumiseks peab liiga kõrget rõhku hoidma ja lagunema kipuvad ka. Sellised muutusid konkurentsis püsimiseks liiga libedaks
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Auto kestis probleemideta lõpuni, tegime kokku 305 ringi, aga Ringimeistri tiitel jäi kahjuks ikkagi 1 ringi kaugusele. Seekord me kiirust ei ületanud, parim ringiaeg läks kirja 1:25,51 ja viimasel kolmel pimedal tunnil olime sekundi-paar ringi peale aeglasemad. Siiski ei piisanud sellest rattavahetuste ja tankimistega kaotatud ringide tagasivõitmiseks. Kui vaadata parimaid sektoreid ringi lõikes, siis RC pakkus optimal lap ajaks 1:24,14
8h jooksul kulus pool normi õli ja 170L kütust, mis teeb ca 20L tunnis
Uue toitesüsteemiga jõnksutamist enam ei teki, kuid kütuse puudujääk on põhjustaud ilmselt sellest, et etteandepump ei saa mingil hetkel paagist enam seintel rippuvat kütust piisavalt kätte ja see andis tunda jõukaos kurvist väljakiirendamisel.
8h jooksul kulus pool normi õli ja 170L kütust, mis teeb ca 20L tunnis
Uue toitesüsteemiga jõnksutamist enam ei teki, kuid kütuse puudujääk on põhjustaud ilmselt sellest, et etteandepump ei saa mingil hetkel paagist enam seintel rippuvat kütust piisavalt kätte ja see andis tunda jõukaos kurvist väljakiirendamisel.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Audru rada annab esimesele paremamale rehvile märgatavalt rohkem koormust, ühtlasema kulumise heaks oleks pidanud ca 5h järel esirehvid omavahel ära vahetama. Suuremate ketaste puhul kuluvad klotsid üsna ühtlaselt ja nüüd sai Boschi tänavaklotsidega läbi üle 1,5 sõidu, turvaline varu on isegi veel alles.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Doonor
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Erinevatel põhjustel jäid talvised 4h sõidud vahele. Aprillikuise 8h sõidu eel läksid vahetusse piduriklotsid. Taha endiselt Bosch, aga ette mõtlesime proovida Ate Ceramic klotse. Saab näha, kas on oma hinda väärt.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM38, 23.04.2023, 8h sõit 12:00 - 20:00
Ilm oli kena, tehnilise läbisime probleemideta.
Stardi eel
Ilm oli kena, tehnilise läbisime probleemideta.
Stardi eel
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kahjuks ei ole korraldajatel kombeks enam ringiaegade protokolle avaldada, seega peab leppima RaceChrono andmetega. Nende järgi tegime 291 ringi, parim aeg 1:25:68. Seis poolteist tundi enne sõidu lõppu
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Meie ajakadu tuli kulunud tagarehvide vahetusest
Panime alternatiivina alla Accelera 651 Sport semi-slick rehvid 205/50R15. Mingid slikid nad tegelikult pole, aga meie kerge auto all üle ei kuumenenud ja täitsa talutav pidamine oli. Kulumine on ka selle hinna juures rahuldav
Juba poole paagi kütuse juures vaevles auto kurvides kütusepuuduse käes, jõudu napib. Enne, kui masin päris sirgeks saab, nagu poob hinge kinni.
Panime alternatiivina alla Accelera 651 Sport semi-slick rehvid 205/50R15. Mingid slikid nad tegelikult pole, aga meie kerge auto all üle ei kuumenenud ja täitsa talutav pidamine oli. Kulumine on ka selle hinna juures rahuldav
Juba poole paagi kütuse juures vaevles auto kurvides kütusepuuduse käes, jõudu napib. Enne, kui masin päris sirgeks saab, nagu poob hinge kinni.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM39 jäi vahele, sest ei leidnud motivatsiooni Raassilla 1km rajal 8h tiirutada...
Viimati muutis merchant, 23 Okt 2023, 17:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kuna isegi 0,8L vahepaak ka ei aidanud kütusepuuduse vastu, hakkasime asja põhjalikumalt lahkama. Juba mitu originaalpaaki olid roostest puretuna lekkima hakanud, seega sai mõni aeg tagasi hangitud uus B-osa paak. Kõik muidu ilus ja värske värviga, aga selles paagis on kütusevõtturi jaoks selline metallkopsik, milles vaid 2 väikest auku
kuhu bensiin pääseb nende kanalite kaudu. Tänavasõidus see võib olla ongi piisav, aga rajal saab 60L paagitäiest probleemideta ära sõita vast 25L
kuhu bensiin pääseb nende kanalite kaudu. Tänavasõidus see võib olla ongi piisav, aga rajal saab 60L paagitäiest probleemideta ära sõita vast 25L
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Originaalpaagis on hoopis teistsugune labürint
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Lõigati see plekk-kopsik siis koos paagipõhjaga välja ja vanast paagist võetud plastvigur uuel plekil õmmeldi TIG-iga külge tagasi. Ilmselt oli see plekist insenerimõte kahe paagisisese pumba surma põhjuseks ja jättis kuivale isegi vahepaagi. Nüüd saab enne tankimist ära sõita üle 50L kütust.
Lisaks selgus, et ATE Ceramic klotsid siiski pole oma hinda väärt - teist sõitu kuiva rajaga nad vastu poleks pidanud. Proovime sedapuhku, kas EBC YellowStuff on parem valik
Lisaks vajas likvideerimist kaks rattalaagri lõtku - üsna tugev tagumine parem ja see problemaatiline esimene vasak käändmik koos imelikult käituva laagriga. Igaks juhuks vahetasime ka mootoriõli ja kontrollisime taset transmissioonis.
Lisaks selgus, et ATE Ceramic klotsid siiski pole oma hinda väärt - teist sõitu kuiva rajaga nad vastu poleks pidanud. Proovime sedapuhku, kas EBC YellowStuff on parem valik
Lisaks vajas likvideerimist kaks rattalaagri lõtku - üsna tugev tagumine parem ja see problemaatiline esimene vasak käändmik koos imelikult käituva laagriga. Igaks juhuks vahetasime ka mootoriõli ja kontrollisime taset transmissioonis.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM40, 27.08.2023, 8h sõit 12:00 - 20:00
Rajakonf oli jälle Mannergu tavapärane ilma bumerangita, min lubatud ringiaeg 1:27,0
Tehniline sai läbitud tõrgeteta, kui mitte arvestada seda, et nende tõstuki käpad on nii lühikesed, et ei ulatu originaaltõstekohtadeni ja ega nad patju kõrgemaks keerata ka ei viitsi, et saaks muude tugipunktide alt tõsta. Aga olen selle tavapärase nüansiga juba pmst leppinud.
Stardi eel boxiteel
Rajakonf oli jälle Mannergu tavapärane ilma bumerangita, min lubatud ringiaeg 1:27,0
Tehniline sai läbitud tõrgeteta, kui mitte arvestada seda, et nende tõstuki käpad on nii lühikesed, et ei ulatu originaaltõstekohtadeni ja ega nad patju kõrgemaks keerata ka ei viitsi, et saaks muude tugipunktide alt tõsta. Aga olen selle tavapärase nüansiga juba pmst leppinud.
Stardi eel boxiteel
Viimati muutis merchant, 23 Okt 2023, 20:23, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Juhtuma hakkas kohe stardialas. Kuna Telia oli sulgenud oma 3G võrgu, ei leidnud meie eakas tahvel RaceChrono rada üles. Sellele aitas kaasa teine ootamatus - Garmini BT GPS-i aku oli nii ära surnud, et koormas toiteadadapteri maha ja ei hakanudki voolupuuduse tõttu tööle. Tahvli sisemine 1Hz GPS oli ringiaegade jälgimiseks nii aeglane, et piiripeal sõites min ringiaja ületamine oli kerge tulema. Saime sõita 3h ja 2 minutit, kui meid kolme kiiruseületamisega maha võeti ja tuli selleks korraks asjad kokku pakkida. Jõudsime selleks ajaks teha 100 ringi. Protokoll
Kirja läks parima ringiajana 1:27,22 ja RaceChrono (niipalju, kui ta töötas) näitas 1:26,33
Kirja läks parima ringiajana 1:27,22 ja RaceChrono (niipalju, kui ta töötas) näitas 1:26,33
Viimati muutis merchant, 10 Nov 2023, 20:12, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Video toimunud sõidust https://www.facebook.com/mannergutemv/v ... 0834830976
PFG 444 Audi live striim https://www.youtube.com/watch?v=8QogEBd ... l=elisterr
PFG 444 Audi live striim https://www.youtube.com/watch?v=8QogEBd ... l=elisterr