Ford Sierra 2,9 V6 143kw 89a projekt & 2,0atm 92a TamaR

Kasutajate pikendused
Vasta
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas Teet01 » 28 Aug 2008, 23:43

Kunagi oli tööjuures ühe audi 80-ga sarnane probleem. Nimelt peale piduritorustiku vahetamist olid pidurid küllaltki kusised. Ilmselt ei saanud vähese õhutamisega kogu õhku tervest süsteemist välja. Minul lahenes asi sellega, kui ma päästsin tagumised niplid lahti ja lasin pidurivedeliku voolama, samalajal valasin uut vedelikku peale. pärast õhutasin üle ja valmis ta oligi. Peab vaatama, et kapotialt vedelik otsa ei saaks. Nende õhutusniplite otsa võiks torud panna ja vedeliku topsikusse lasta, siis ei lähe midagi raisku.

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas legendaarne666 » 29 Aug 2008, 22:23

Kui sul on taga trummlid siis võib viga olla ka nendes automaatsetes pingutites mis kipuvad ära kuluma või roostetama ja ei regulli klotse õige kauguseni.Tagajärjeks on see et vedru surub silindrit liiga palju tagasi ja sellepärast peabki pedaali iga kord põhjani suruma et silinder jälle õliga täituks :wink:

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas Tanel » 29 Aug 2008, 22:36

Tamar: varsti saab minu sierra sama ilusaks kui sinu oma :wink: Edu autoga punane värv eriti seff 8)
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas tamar » 29 Aug 2008, 23:49

Tänud.

Kunagi mõtlesin korra kirsipunaseks värvida, sest kui seda Sierrat ostma läksime Tallinnasse (olin 4aastane) seisis hoovis 2 Sierrat, üks oli seesama ja teine oli uuem variant (mustad tagatuled) ja kirsipunane. Küsisin isalt et miks seda teist ei osta sest minuarust oli too ilusam aga vastati et too on diisel ja teeb traktori häält, sellist pole vaja :D. Ja mingiaeg meeldis kirsipunane aga noh praeguse värviga suht rahul ja kui tulevikus ülevärvida plaan tuleb, siis kindlasti samasugune punane uueks värviks.

Eks peab esmaspäevaks rattad alla panema kui isa Mondeot ei laena esimese koolipäeva puhul :D
Esmaspäeval sõbra appi kutsun ja kõva õhtuamise teeb veel, äkki saab asja.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas tamar » 03 Sept 2008, 20:56

Pidurid korras.
Puudust tunnen korralikust summutist.

Sõitnud sellega mingi 150km juba maha. Nüüd ükspäev kui olin ca 30km sõitnud siis läksin sõbrale järgi, tüüp ronis autosse ja hakkasin sõitma vaatan et mida asja, temperatuurinäidik punasest korralikult ülevalpool, nii üleval kui võimalik. Kohe jätsime auto seisma ja kapott lahti, et nüüd rautselt kõik tosool väljas jne, kõik vedelikud normis panin auto uuesti käima ja sõitsin edasi. Seisis päris mitutundi kohapeal ja käimapannes ikka laes näidik.

Keegi oskab soovitada kuskohas tal see näidik asuda võib ? Või mis tal häda nüüd on.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Heiti
aktivist
Postitusi: 275
Liitunud: 15 Okt 2007, 22:08
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas Heiti » 05 Sept 2008, 17:00

Arvatavasti temp. anduri viga.
Mul oli sama jama,kui auto ostsin,et temp. näidik laes,ning ära oli vaja vahetada temp.
näidiku andur,mis asub mootori vasakul küljel ning mootori suhtse eespool,seal
kus jagaja kaan on,seal plokki küljes peaks olema.
Ford Sierra 2.0i DOHC 89a. 3D. Müüdud
Ford Focus 2.0 107kw 05a. 3D.

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas kersti » 05 Sept 2008, 17:34

Heiti kirjutas:Arvatavasti temp. anduri viga.
Mul oli sama jama,kui auto ostsin,et temp. näidik laes,ning ära oli vaja vahetada temp.
näidiku andur,mis asub mootori vasakul küljel ning mootori suhtse eespool,seal
kus jagaja kaan on,seal plokki küljes peaks olema.
Jah, mul täpselt sama kogemus enda omaga. Esimene andur näitas allapoole normi, teine näitas punasesse ja nüüd kolmandal katsel õnnestus osta selline andur, mille näitu isegi uskuda võib.

Kasutaja avatar
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas kaups » 06 Sept 2008, 02:37

endalgi sama probleem, peale mootori käivitamist on mõne minutiga temp. näidik laes :roll:
0 esiveolist, 8 tagaveolist.

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas tamar » 07 Sept 2008, 17:23

´´uus´´ summuti all.
Ei istunud ta päris hästi, aga lõikuri, keevituse, kahe kuvalda, mõne torujupi ja paari vinkliraua jupi abil hakkas ta sobima, mitte küll vabatahtlikult aga nüüd on ta vähemasti all.
Hääled on mõnusalt vaiksed ja normaalsed.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas tamar » 09 Sept 2008, 22:55

Täna oleks peaaegu teepeale jäänud, kuna kütet oli vähe.
Vaatan teel Elvast Otepääle et ohh kütet vähe, käin tankimas. Aga automaat tankla ja puha ja lükkas mõlemad minu sajalised tagasi kenasti. Niisiis sõitsingi viimased 20km mõttes et kohekohe lõpeb küte otsa. Viimase 5km jooksul jõnksutas päris mitu korda :S

Elvas käisin sõbrajuures tema ´´uut´´ Fordi ülevaatamas. Tema sõber tegi mu Sierrale kohe 6000kr pakkumise :lol: .
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Aivis
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas Aivis » 10 Sept 2008, 18:43

kanna 5L kankut täis benzu alati kaasas ;)
Mind/meid igal moel välja päästnud... igas autos ja igaühega
Põline kiviaegne igavikuline Sierra klubilane :D

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas tamar » 20 Sept 2008, 20:34

Uus kütusetorustik kuskilt lekib, sumpavahetusega sai kannatada üks voolik arvatavasti...

Pidurikettad kah vaja vahetada.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas Tanel » 27 Sept 2008, 00:38

tamar99 kirjutas:Minu 94a Mondeol selline põnev nupp nagu veojõu kontroll. Ei ole tulukest kah seal, vist et kuna ta töötab. Aga keegi võiks maakeeli öelda et mida ta nagu teeb ? :?

pole varem sellist vidinat näinud

Tamar veoj6ukontroll on näiteks hea talvel ei lase sul rattaid ringi nii kergelt ja saad ilusti kohalt minema.v6tab siis m6lemad rattad vedama ja pidurdab seda mis tahab ringi käima hakkata
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas Tarmo » 27 Sept 2008, 09:23

mõtled ristmikul et suskan kiirelt vahele, kui ratta ringi lased siis lörts kiirelt ratta alt läinud, veojõukontrolliga tõenäoliselt sõidad täpselt ette

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

Postitus Postitas Rain » 29 Sept 2008, 11:47

Mul oopelil see veojõu kontroll toimis nii, et kui sai aru et ratas tühja lööb, siis väänas kiirelt süüte paigast ära, jõud kadus ja pidamine taastus.
See oli küll suht mõttetu variant, minu meelest. Kiiremaks küll midagi ei teinud, rehvimustri püsimisele aitas natuke kaasa.
Audi peaks kasutama mingit varianti veel, kus pidamise kaotanud ratast piduritega kinni võetakse. Aga sellest rohkem ei tea.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

Vasta