Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 24 Juul 2014, 17:19

Kui kellelgi ohc kikkis nukkadega nukkvõlli on siis võib pakkuda

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Six-Fo » 26 Juul 2014, 17:53

Mul pole
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 28 Juul 2014, 07:28

lihvisin käiakiviga kaane ja ploki ära, deto õnneks jälgi ei jätnud. panin seekord fai asemel victory reinzi kaane tihendi, mõõtsin poldid ja keerasin kokku tagasi. isegi käima läks, nüüd vaja süüde paika keerata, tosool sisse, nats käia lasta ja õli vahetus.
Pilt

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 24 Aug 2014, 23:31

Peale esimest kannakat oli töös vaid 3 silindrit. Vahetasin küünlaid, juhtmeid, jagaja kaane -rootori. Mõõtsin klapi vahesi, kuid ikka ei midagi. Võtsin siis uuesti kaane maha ja 4 silindrist oli kolvil külg pisut ära põlenud.
Ei jäänudki muud üle kui hakata otsima kolbi, kolvi otsingud lõppesid esialgu sedasi
Pilt
millel selline vahva karpa
Pilt
mootor maas
Pilt
südametud vennad
Pilt
järgmine kord kui maale lähen hakkan siis seda karpa mootorit lammutama ja ühendama oma kaanega
Teab keegi rääkida ohc karpa nuka ja pritse nuka erinevusest?

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Jesper » 25 Aug 2014, 21:34

Kas kolvid pole karpal ja pritsel erinevad? Krt vana pea juba kõik sassis, vanasti tuli unepealt et mis kolvi-kaane-kombo mis surveastme andis.

Muidu mul mingid (pritse)kolvid ja tontteabmille nukk vedelevad kasutult, samas ühe ontliku pürjeli pisiautole sobib Weber DGAV nagu sulg kaabule ning kogu kontaktidega süüte majanduse jaoks on riiulile kenasti kohtki valmis tehtud juba ;)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 25 Aug 2014, 21:43

Jesper kirjutas:Kas kolvid pole karpal ja pritsel erinevad? Krt vana pea juba kõik sassis, vanasti tuli unepealt et mis kolvi-kaane-kombo mis surveastme andis.

Muidu mul mingid (pritse)kolvid ja tontteabmille nukk vedelevad kasutult, samas ühe ontliku pürjeli pisiautole sobib Weber DGAV nagu sulg kaabule ning kogu kontaktidega süüte majanduse jaoks on riiulile kenasti kohtki valmis tehtud juba ;)
Krt seda polegi kuulnud et kolvid plokk erinevad (mõlemal plokil on kirjas 20 mitte 200/205/207), eks peab mõõtma nii palju kui mõõta annab.
Ega sa karpa ja pritse nuka erinevusest rääkida oska?

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Jesper » 26 Aug 2014, 13:05

Kolbide puhul ära kaalumist unusta, eri valandite erinevused on kümnetes grammides, kuigi silmaga paistavad ühesugused.

Nuka kohta ei oska raudkindlalt kosta, aga usun et see karpa/pritsenuka ehituslik vahe on väiksem kui kulunud ja värske nuka vahel. St noh nukkvõlli töö väga ei sõltu sellest kuidas kütus õhuga kokku segatakse, ja vaevalt et 80ndatel seal 20 aastat tootmises olnud mootori kallal enam midagi väga põrutavat leiutati. Ehk siis mina paneks selle mis on värskeim ja ei muretseks.

Muidu uus nukakomplekt koos nookuritega oli Fixuses suht odav, mingi 70€ tuuris äkki kui mu mälu mind ei peta nüüd, nukk ise oli 50 äkki? Odavam kui mõne teise auto puhul üks tõukur :)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 26 Aug 2014, 21:37

ma ilmselt ei hakka kolbe segama omavahel, aga mine tea, eks peab kaaluma jah
aga nuka hind on küll siis hea fixuses

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 26 Aug 2014, 23:33

Kui kellelgi vanema küljest juppe vaja siis andku ps'i teada koos hinnaga

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 30 Sept 2014, 23:17

sai siis doonor plokk pilbasteks võetud, sees on kõik kaunis.
käisin kergelt silindrid hoon kividega kah üle
nüüd kõik ilusti puhastada värvida, mõned tihendid rõngad osta ja kokku, talv pidi ju tulema ok jälle sest pihlakaid palju

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 02 Okt 2014, 22:06

karter värvitud, plokk värvitud. nüüd vaja tööjuurde vedada ja lasta ploki pind siledamaks ajada.
mõtlen et kas peaks ploki kaane ja klapi kaane kah miskiks muuks värvima
praegu plokikaan selline ja klapikaan matt must
Pilt

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 29 Okt 2014, 08:57

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
rasmusk
kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 01 Nov 2009, 00:52
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas rasmusk » 29 Okt 2014, 22:49

Nice :!:

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas oliver85 » 29 Okt 2014, 23:59

tuleb karpaga mootor?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 30 Okt 2014, 00:30

esialgu mitte, aga jupid olemas et karpaks teha, mul isiklikult puudub sümpaatia karpade vastu
Pilt
natuke kripeldab et sisselaset molekulideks ei võtnud ja juppe ei värvinud, kuid see nv pärnu mineks siis tahaks mootori kaasa võtta, enne ilmatsalu jäätumist rõngad vaja sisse sõita. eks kui kapoti all on siis on niikuinii pohlad ja kui kunagi vaja jälle lammutada eks siis tegeleb

Suletud