Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Kasutajate pikendused
Vasta
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool » 17 Nov 2008, 22:57

nii ta on jah,
aga kuna str rahvas siiski ei hiilga sierrade teadmistega siis kysimus ka siinsele ringile..
kui raske ja mida on vaja et roolivõim peale aretada=
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas Tarmo » 17 Nov 2008, 23:51

xr4 pani oma xr4jale

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas xr4 » 18 Nov 2008, 13:04

kinqpool kirjutas:nii ta on jah,
aga kuna str rahvas siiski ei hiilga sierrade teadmistega siis kysimus ka siinsele ringile..
kui raske ja mida on vaja et roolivõim peale aretada=

Rasket pole seal midagi, vaja on pumpa voolikuid ja latti(kõige lihtsam on leida terve komplekt teise auto pealt)
XR4iPilt

kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool » 19 Nov 2008, 01:02

ok, eks ma uurin,homme -ylehomme siis uued pidurid tulemas, klotsid jne.
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!

kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool » 23 Nov 2008, 21:36

niisiis,. sai autoga tegeletud .. sumps all korralikult. aga..
aga mootor ei käi korralikult. ilmselt bensupump. et benssu karpasse valda siis korra töötab.. või muud midagi...
ja ka kristjan ytles, et segu lahja ja ei saa peale. et uut pumpa vaja...
kuigi valgustaks keegi mis see maksab umbes?
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas Kristjan » 24 Nov 2008, 00:59

pigem vaata ikka seda karpat. usun, et viga ikkagi selles seal. vaatab kuida uuel nädalal on tulen mõniõhtu süvenen siis ka vähe äkki.
sierra mk I 5d

kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool » 24 Nov 2008, 16:39

eks sa tule:)
täna me sinna ei jõua, kusty murdis eile sumpsi pükstest katki:)
aga homme, arvan et platsis..


aga. kysimus. kas sedaanil ja luukpäral lähevad samad vedrud ju alla eks.
pole seal midagi teistmoodi..

Edit, kui ennem oli spido ilma tahhokata, kas nyyd kui panen tahhoka sisse, ega ma ei pea hakkama vedama tahhokale eraldi
juhtmeid?
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!

kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool » 01 Dets 2008, 01:03

sai siis tegeletud täna autoga.
auto puhtaks tehtud.
pidurid ülevaadatud, amordid samuti.
aga autol ikka sõites taga selline kolin nagu klotsid oleksid lahti. kuid ei. milles asi võib veel olla
sai igast muud ninni nänni veel tehtud aga põhiline mootor ja sellest võite tehnilise alt lugeda..:D
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas Tehnic » 02 Dets 2008, 00:29

kinqpool kirjutas:eks sa tule:)
täna me sinna ei jõua, kusty murdis eile sumpsi pükstest katki:)
aga homme, arvan et platsis..


aga. kysimus. kas sedaanil ja luukpäral lähevad samad vedrud ju alla eks.
pole seal midagi teistmoodi..

Edit, kui ennem oli spido ilma tahhokata, kas nyyd kui panen tahhoka sisse, ega ma ei pea hakkama vedama tahhokale eraldi
juhtmeid?
tahokale pead ikkagi juhtmed vedama :idea:
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas legendaarne666 » 02 Dets 2008, 00:41

Tehnic kirjutas:
kinqpool kirjutas:eks sa tule:)
täna me sinna ei jõua, kusty murdis eile sumpsi pükstest katki:)
aga homme, arvan et platsis..


aga. kysimus. kas sedaanil ja luukpäral lähevad samad vedrud ju alla eks.
pole seal midagi teistmoodi..

Edit, kui ennem oli spido ilma tahhokata, kas nyyd kui panen tahhoka sisse, ega ma ei pea hakkama vedama tahhokale eraldi
juhtmeid?
tahokale pead ikkagi juhtmed vedama :idea:
Minumäletamist mööda peab vedama ühe juhtme süütepooli pealt,sest teised kaks vist klappisid,aga täpselt ei mäleta.Kui eksin siis parandage mind.

Kasutaja avatar
JaanusPoiss
kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 05 Sept 2008, 14:58
Asukoht: Loksa-Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas JaanusPoiss » 08 Dets 2008, 19:40

kuna ma ei viitsind tervet teemat läbi lugeda siis lihtsalt kirjutan selle külma käivituse kohta miks ta lonkab . viga ise peaks olema see et klapisääre tihend läbi ja kui õieti mäletan oli see 1-ne pütt ehk käigukasti poolt esimene ;) ja muide ,müün sedasama ka mis maja ees seisis ,see hall ,kuid nyyd juba manuaal kast ja uus mootor vahel ;)
Ford Sierra 2.0 -dohc- ,Manuaal ,Hall sedaan 91a

Nurgalt Ilmus Üks Hele Ford ,Manuaal Jälle Sülgas Tuld :D

kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool » 29 Jaan 2009, 23:59

teeme siis updati
ega midagi erilist ei ole muutunud...
kuid, sai siis karpa lahti võetud. vahetatud kõik tihendid ja u. 2 purki cleanerit selle kõige puhastamise ja korrastamise peale kulutatud.
sai ka termostaat maha võetud, et kuna ta ei töödanud ja autol läks temp kõrgeks..niisiis, nyydseks sai siis tehtud need asjad ja täna auto kokku ja proovima.

Tee mis tahad ei tööta. Esimene asi. termostaat laseb läbi, ehk siis 200kraadi kannatav liim, ei töödanud ilma tihendita. teine asi. süüde vast vale. ei käinud absull korralikult.
aga kõige toredam oli see,et ei saanud syydet näppida ka kuna, termostaadist tulev tosool lendas jagaja peale ja kaas sai märjaks, mis siis omakorda andis kätele mõnusa suraka. aga auto juba 5min. käind ja ohh yllatust. kolle läheb jälle punaseks. palju õnne.. Kuna aeg hiline siis uksed kinni ja koju...


homme veel viimased katsed, enne mootori täiesti lahti kiskumist. ehk siis plaan termostaadile tihend sebida ja kinni panna, seejärel süüde proovida paika panna ja sumps pükstest lahti lasta, et äkki ikkagi on midagi summutis, mis takistab välja laskmist õhul

KÜSIMUS:
KAS termostaadi tihendit myyakse ka eraldi? või ainult termostaadiga koos?

vot nii õnnelik olen mina,,,
aga väikest pildi materjali hetke seisust.:
Pilt
Pilt
nii me teda pukseerime õhtuti:D sierra after sierra
Pilt
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!

kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool » 25 Mär 2009, 21:32

niisisi... auto ikka ei käi. seega selles osas muutusi pole. Kuid. Täna sain ostetud endale kasutaja estexi käest Cossu tiiva.. mille üle olen üli üli õnnelik.. kindlasti varsti, kui auto sõidab, lendab see asi külge
me häppi..
see nädal saab ka tegeletud mootoriga viimast korda, kui tulemusteta, siis tuleb Swap
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!

Kasutaja avatar
REIDAN
kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 21 Dets 2006, 02:50
Asukoht: PÄRNU

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas REIDAN » 29 Apr 2009, 23:31

Oli viitsimist ja lugesin tükkaaval terve su teema läbi .
Tekkisid mõned küsimused sulle .
1. Kui sul on karpa peaal kas mootor on sul siis 77 või tegelikuses 74 kw ?
( mul oli 74kw karpa mootoga sirje). Kas 77kw pole juba pritsungiga).
Oli mul ka scorpa 77kw ta ka pritsungiga). Mis on sull siis ?
2. Termostadi (tihendi müjakse ainult koos termostaadiga) ! Mida soovitaks kindlasti kohe vahetada!
Põhjus! (Nagu me kõik teaame apsollutselt kõik eksisteerivad Bensiin & Diisel mootorid ; töötavad kahe ringi jahutus vedeliku minekuga (täpsemalt ; suur ring & väike ring) , Se tähendab et seni kui mootor pole oma töö temperatuuri saavutanud termostaat hojab väikest ringi ! Kui saavutab töö temperatuuri jahutus vedelik läheb juba läbi avatud termostaadi ja läbi jahutus radika tserkuleerima. (KUI nüüd sul on termostaad rikkis ta jookseb pidevalt läbi radika Sa olev sidur ventelaatori susteem pidevalt teda jahutab (märkus) - Se jahutus jahutab ventikaga vaid sõidu ajal) !!! Kohal seistes mootor kuumneb üle . Parim variant on elektrooniliselt sisse lüllituv ventikas. Mida annab ka paigaldada väikse nokitsemisega) ! Kuigi suurt mõtted pole. elektrooniline ventikas lülitub kahel temperatuuril 99C ja 110C . Ja on kahe ventikatega selliseid näed auutodel alates 85ja 88 kw mootoritega seaal saad kätte vajadusel.(ära jumala pärast vala vet paisubaaki!) Se suudab keema minna varem kui sul korralikult termostaad avaneb! ) vee keemis temperatuur on tosooli keemise temperatuurist jube erinev
vesi 99 c
tosool 140 c (umbes) Võin eksida mõne graadiga. 110-140 c. sõltub margist. (talvine suvine) !
3. Süüde !
Jagaja kaan võtta maha ja korraliku valguse juues kontrolli pragude ja mõrade peaalt . Väiksem nendest toob niiskuse sisse . ( effekt turtsuv mootor vale säde. Sest olev sees rootor tekkitab jagajas magnet välja ! Jagaja puhtaks (soovitav sisse pritsida niiskuse tõrje vedelik) !
Kontrolli jagaja tihend! Et korras oleks !
4. Kontrolli juhtmestiku mis on väga ligi motori kerele, mis võib hõõrumise pikka jagu , kuskil mahakulunud olla isolatsjoon ja peksab lühist .
5. kotrolli kindlasti õhu ja vaakum voolikud et kummistik oleks terve et kuskil lisa õhku juhusega ei saaks! Liigne õhu saamine viib pöörded segaseks , (võib anda jõudu juurde samas ka mootori detonatsjoonini ) !
Sõltub millist näppida
Ära arva et sierral on üks õhu filter , neid on kaks ! Kui teine on jumala umbes hakkab ajusi loputama . Üks asub se mida koguaeg vahetad iga hoolduse juures teine asub juhi kõrval istujal poolel mootori salongis ! Parem tiib all . Seda ei raatsita enamus üldse vahetada kuigi ka suht oluline teema!
6. Hüppavad ja turtsuvad pöörded
Kontrolli sellised asju :
Õhulugeja ,( Lambda andur (nad töötavad koos) Kui sul on sellist ).
Kui sul pole sissepritsed siis sul pole releed ma arvad mis ka mängib seda roli . Oki seda pole vist vajasulle. Lähme edasi .
7. Läheb kuumaks väljalaske .
On mingi takkistus sees ! Kui on olemas sull katalüüs mundur ju (katt) Kisu ta lihtsalt maha, ju se on umbes ja tahab vahetust universaalne poes plekkib 1200.- 1500.- sõltub kohast kus osta . On võimalik saada 10% soodustusega aga mitte siin. (foorumis) . Ma ei teaa kas on siin selliseid asju või mitte , muidu saaks. Oki se sellega. Universaal katt peaab maksimum korralikult töötades Poolt aastad kuni kaks aastad ! Originaali unusta ära osta kui sa miljonäär juhusega pole. 7000.- 9000.- originaal fordi oma. Kui ma ei eksi võite parandada , igastahes odav ta pole. Info autost võid täpsemalt uurida , ma võin ise ka uurida mul seaal tutvused. Aga se selleks. Ei lähe teema juttule sisse.
8.Rooli võimu paigaldamine
sul vaja . rooli võimu rooli latt,õli pump, vajavad voolikud ja torud , teine generaatori (rihmad) neid on kaks ! genekal välja vahetada flantsu kahe rihmalisele vajaduse korral. nu ja muidugi teaada mida millega ühendada , (rooli latt kinnitub esisilla külge (2) poldiga vaid ! ni et pole suurt raskust maha kiskuda ja teine panna . Põhimõtelliselt tund tööd kui kõike on ja teaad mida teha. Nagu enne oli siin teema all ööldud soovitabv , mõne doonor atopealt võtta juba täis komplekt !

Kui on soovi veel miskid teaada kriba aitame kus saame , meeldivad edasi nokitsemist , Auto ära visata on kõige regem tegu , aga sa proovi ja taasta , tee (p.....t) kommi ja hakkad enda üle uhkust tundma ! Tagurpidi on kerge teha. Loodan , et sul ikka õnnestub asjad korda saada :wink:

Tervitades Reidan.
SIERRA 2.0L 85KW. 89a.*ghia*.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas IvoK » 29 Apr 2009, 23:42

REIDAN kirjutas:Oli viitsimist ja lugesin tükkaaval terve su teema läbi .
Tekkisid mõned küsimused sulle .
1. Kui sul on karpa peaal kas mootor on sul siis 77 või tegelikuses 74 kw ?
( mul oli 74kw karpa mootoga sirje). Kas 77kw pole juba pritsungiga).
Oli mul ka scorpa 77kw ta ka pritsungiga). Mis on sull siis ?
2. Termostadi (tihendi müjakse ainult koos termostaadiga) ! Mida soovitaks kindlasti kohe vahetada!
Põhjus! (Nagu me kõik teaame apsollutselt kõik eksisteerivad Bensiin & Diisel mootorid ; töötavad kahe ringi jahutus vedeliku minekuga (täpsemalt ; suur ring & väike ring) , Se tähendab et seni kui mootor pole oma töö temperatuuri saavutanud termostaat hojab väikest ringi ! Kui saavutab töö temperatuuri jahutus vedelik läheb juba läbi avatud termostaadi ja läbi jahutus radika tserkuleerima. (KUI nüüd sul on termostaad rikkis ta jookseb pidevalt läbi radika Sa olev sidur ventelaatori susteem pidevalt teda jahutab (märkus) - Se jahutus jahutab ventikaga vaid sõidu ajal) !!! Kohal seistes mootor kuumneb üle . Parim variant on elektrooniliselt sisse lüllituv ventikas. Mida annab ka paigaldada väikse nokitsemisega) ! Kuigi suurt mõtted pole. elektrooniline ventikas lülitub kahel temperatuuril 99C ja 110C . Ja on kahe ventikatega selliseid näed auutodel alates 85ja 88 kw mootoritega seaal saad kätte vajadusel.(ära jumala pärast vala vet paisubaaki!) Se suudab keema minna varem kui sul korralikult termostaad avaneb! ) vee keemis temperatuur on tosooli keemise temperatuurist jube erinev
vesi 99 c
tosool 140 c (umbes) Võin eksida mõne graadiga. 110-140 c. sõltub margist. (talvine suvine) !
3. Süüde !
Jagaja kaan võtta maha ja korraliku valguse juues kontrolli pragude ja mõrade peaalt . Väiksem nendest toob niiskuse sisse . ( effekt turtsuv mootor vale säde. Sest olev sees rootor tekkitab jagajas magnet välja ! Jagaja puhtaks (soovitav sisse pritsida niiskuse tõrje vedelik) !
Kontrolli jagaja tihend! Et korras oleks !
4. Kontrolli juhtmestiku mis on väga ligi motori kerele, mis võib hõõrumise pikka jagu , kuskil mahakulunud olla isolatsjoon ja peksab lühist .
5. kotrolli kindlasti õhu ja vaakum voolikud et kummistik oleks terve et kuskil lisa õhku juhusega ei saaks! Liigne õhu saamine viib pöörded segaseks , (võib anda jõudu juurde samas ka mootori detonatsjoonini ) !
Sõltub millist näppida
Ära arva et sierral on üks õhu filter , neid on kaks ! Kui teine on jumala umbes hakkab ajusi loputama . Üks asub se mida koguaeg vahetad iga hoolduse juures teine asub juhi kõrval istujal poolel mootori salongis ! Parem tiib all . Seda ei raatsita enamus üldse vahetada kuigi ka suht oluline teema!
6. Hüppavad ja turtsuvad pöörded
Kontrolli sellised asju :
Õhulugeja ,( Lambda andur (nad töötavad koos) Kui sul on sellist ).
Kui sul pole sissepritsed siis sul pole releed ma arvad mis ka mängib seda roli . Oki seda pole vist vajasulle. Lähme edasi .
7. Läheb kuumaks väljalaske .
On mingi takkistus sees ! Kui on olemas sull katalüüs mundur ju (katt) Kisu ta lihtsalt maha, ju se on umbes ja tahab vahetust universaalne poes plekkib 1200.- 1500.- sõltub kohast kus osta . On võimalik saada 10% soodustusega aga mitte siin. (foorumis) . Ma ei teaa kas on siin selliseid asju või mitte , muidu saaks. Oki se sellega. Universaal katt peaab maksimum korralikult töötades Poolt aastad kuni kaks aastad ! Originaali unusta ära osta kui sa miljonäär juhusega pole. 7000.- 9000.- originaal fordi oma. Kui ma ei eksi võite parandada , igastahes odav ta pole. Info autost võid täpsemalt uurida , ma võin ise ka uurida mul seaal tutvused. Aga se selleks. Ei lähe teema juttule sisse.
8.Rooli võimu paigaldamine
sul vaja . rooli võimu rooli latt,õli pump, vajavad voolikud ja torud , teine generaatori (rihmad) neid on kaks ! genekal välja vahetada flantsu kahe rihmalisele vajaduse korral. nu ja muidugi teaada mida millega ühendada , (rooli latt kinnitub esisilla külge (2) poldiga vaid ! ni et pole suurt raskust maha kiskuda ja teine panna . Põhimõtelliselt tund tööd kui kõike on ja teaad mida teha. Nagu enne oli siin teema all ööldud soovitabv , mõne doonor atopealt võtta juba täis komplekt !

Kui on soovi veel miskid teaada kriba aitame kus saame , meeldivad edasi nokitsemist , Auto ära visata on kõige regem tegu , aga sa proovi ja taasta , tee (p.....t) kommi ja hakkad enda üle uhkust tundma ! Tagurpidi on kerge teha. Loodan , et sul ikka õnnestub asjad korda saada :wink:

Tervitades Reidan.
Lihtsalt huvist ja teema väliselt küsin, mis teema sul Eesti keele õigekirjaga on :?: kohati on suht raske aru saada. :)
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Vasta