Õpeta see asi kiiresti ümber, minul on varajasest lapsepõlvest saadik üks näpp lühem kuna oli tarvis sõrmesi toppida igale poole.Bomsch kirjutas: Poiss oli ka valus käpik, läks hullult pöördesse selle kolaka peale. Sai ju näppe toppida igasugustesse aukudesse, kus asjad reaalselt käisid ringi ka
Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
590€ koos postiga.
http://www.hevosvoima.com/shop/index.ph ... ts_id=7214
http://www.hevosvoima.com/shop/index.ph ... ts_id=7214
Viimati muutis Jaan, 27 Mär 2016, 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Kohale jõudis 60mm China wastegate ehk only the cheapest is good enough
Siduriks mõtlesin kasutada BMW ZF SRE korvi ja peab laskma teha sellele sobiva hooratta.
Enne peaks saama MT75 käigukasti kätte siis saab mõõta, kas on võimalik sellist lahendust kasutada.
Saaks 590-700nm hoidva kombo, olenevalt kas valida tavaline orgaaniliste katetega ketas või labadega isend.
Siduriks mõtlesin kasutada BMW ZF SRE korvi ja peab laskma teha sellele sobiva hooratta.
Enne peaks saama MT75 käigukasti kätte siis saab mõõta, kas on võimalik sellist lahendust kasutada.
Saaks 590-700nm hoidva kombo, olenevalt kas valida tavaline orgaaniliste katetega ketas või labadega isend.
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Tarmo sebis DOHC-i kasti ja kardaani. Laupäeval saan need kätte, jälle paar juppi lõpule lähemal. Ise pole eriti liigutada viitsinud. Doonori pealt mootor maha kiskumata jne. Suveaeg, mõnus ka niisama chillida, mitte garaazis konutada.
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Juppidest lisandunud Zeitronix WB kit ja Megasquirt 3 täispauk laks + juhtmestik. Ms komplekteeritud Jõujaama Mihkli poolt ehk riigi kõige-kõige parem variant
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Nagu ikka siis siis see mootorivahetuse projekt jäi toppama ja sai kokku ostetud jupidki maha müüdud. Ei hakanud isegi lammutama, sest enne tuli otsus ikkagi stockiks jätta. Suurim kulu oli korras Mondeo hukkamine selle asja nimel. Enihau vahepeal on auto garaazis vaikselt ussitama läinud ja nüüd hakkasin nurka remontima. Kristjani käest sain peetud tiiva ja näilise mugavuse huvides otsustasin ainult ussitanud nurga enda ära vahetada.
raiped kohad said eemaldatud ja ümbrus puhtaks lastud. Lasin mingi ajutise krundi peale, et kohe rebaseks ei tõmbaks haljas pind.
raiped kohad said eemaldatud ja ümbrus puhtaks lastud. Lasin mingi ajutise krundi peale, et kohe rebaseks ei tõmbaks haljas pind.
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Aga miks MT75 kast?
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
kas mitte sellepärast et mondeo mootori otsas oli ennem mtx, seega võiks sinna mt75 valutumalt minna
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Aga praegu on ju töötav kast all autol mis ma tast ikka lampi selle MT75-ga asendama hakkan. Kui T-5 peaks üle jääma Camaro pealt siis võiks seda pigem kasutada.
Sierra Is
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
lambi ohhile suht mõtetu kulutus, kuid kui jah lihtsalt üle jääb siis milleks teistele kingitust teha
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
ohc kast läheb sinna sama valutult otsa kui mt75. Ise mõtlesin, et siduri pärast vms. näiteks cossu sidurikompott istub sinna nuudi otsa igatahes n*ssimata.Tarmo kirjutas:kas mitte sellepärast et mondeo mootori otsas oli ennem mtx, seega võiks sinna mt75 valutumalt minna