Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Tarmo » 14 Sept 2010, 00:09

mis saalesid tellisid, kus kohast ja mis hind.
mul vaja tellida täis saalede mäng: keps, raam, nukk
proovisin kupsi kaudu kuid mitu nädalat pole vastust tulnud, masu järelikult läbi ja firmal pole pisi klientidega vaja tegeleda enam

Kasutaja avatar
sirdevil
turist
Postitusi: 25
Liitunud: 02 Mär 2010, 09:29
Asukoht: valga
Kontakt:

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas sirdevil » 02 Okt 2010, 12:27

sul ühel pildil puhurite all on kompuuter ,, kas see ongi orig. peal või isepandud?:D ja mida need nupud teevad kõik ?:)

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Tehnic » 21 Okt 2010, 10:41

originaalis kompu peal jah aga praegu ära võetud kuna ei tööta.
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Tehnic » 09 Veebr 2011, 23:15

nonii...kevad paistab kaugelt juba seega olen nüüd hakanud lõpuks uut mootorit kokku laduma...vahepeal seisid asjad ikka varuosade taga.
Algul sai tellitud valed kolvirõngad, kuna minuni jõudnud info kohaselt sobivad 2.8 rõngad 2.9-le ka, aga võta näpust...sai tellitud kuskilt soomest rõngad ja ei sobinud ja tagasi ka ei saanud saata...siis ostsin 2.8 kolvid ning pidin jällegi tödema et niilihtsalt ei saa ikka....olid teised kõrgemad tsipa kui 2.9 kolvid...samas oleks saanud väga püssi mootori surveastme tõstmisega, aga kuna eesmärgiks turbomootor siis läksin lõpuks seda teed, et lasin rõngasooned 2.8 rõngastele parajaks treida ja samas ka kolbidel peale süvendid...ilma süvendita poleks jälle saanud kuna uuema tüübi plokikaantel küünlad teiselepoole viltu ja siis ei oleks kolbide originaalsüvendid küünaldega istunud....igatmoodi jama ühesõnaga...pärast ajasin kolvid koos kepsudega kaalu ka ja lõpuks siiski sai asi lahenduse ja nüüd hakkab edenema juba.
panen mõne pidi ka siis hetkeseisust...alumine ots täitsa koos nüüdseks. Mootori üldmahuks võib nüüd lugeda ametlikult 3.0L
Pilt

Pilt
Viimati muutis Tehnic, 10 Veebr 2011, 22:27, muudetud 1 kord kokku.
XR4 2.9i

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas oliver85 » 09 Veebr 2011, 23:43

Puurisid ploki üle? Kuda 3L :?

Edit: Selge siis :lol:
Viimati muutis oliver85, 09 Veebr 2011, 23:47, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Tarmo » 09 Veebr 2011, 23:44

Tehnic kirjutas:.ilma süvendita poleks jälle saanud kuna uuema tüübi plokikaantel küünlad teiselepoole viltu ja siis ei oleks kolbide originaalsüvendid küünaldega istunud.]
oot, et küünal hakkab ilma süvendita vastu kolbi siis käima

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Tehnic » 09 Veebr 2011, 23:44

eipuurind.. kolbidel võtsin pealt maha...
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Tehnic » 09 Veebr 2011, 23:48

Tarmo kirjutas:
Tehnic kirjutas:.ilma süvendita poleks jälle saanud kuna uuema tüübi plokikaantel küünlad teiselepoole viltu ja siis ei oleks kolbide originaalsüvendid küünaldega istunud.]
oot, et küünal hakkab ilma süvendita vastu kolbi siis käima
eitea kas just vastu kolbi aga muidu kolbidel olid täpselt küünla kohas sellised augud...natuke on näha ka neid peale treimist...ilmselt küttesegu suunamise eesmärgil nad seal on...siis ma mõtlesin et äkki hakkavad minu vastu töötama need augud kui nad vales kohas on ja samas kasulik oleks ka surveastet alandada seega lasin pealt ära treida...samas jaguneb ka plahvatusel tekkiv jõud ühtlasemalt...
XR4 2.9i

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Sassu » 10 Veebr 2011, 01:39

Tehnic kirjutas:eipuurind.. kolbidel võtsin pealt maha...
Tahad sa lähemalt seletada kuidas kolvilt miskit maha võttes töömahtu suurendada? Mootori töömaht = silindri läbimõõt x kolvikäik. Kui sa kolvilt pealt veits maha võtad midagi siis ei suurene neist kumbki. Põlemiskambrimaht suureneb küll aga see on täiesti erinev asi.

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Tehnic » 10 Veebr 2011, 09:04

no aga kogu silindri maht läheb suuremaks ju sellega kui ruumi rohkem
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas waher » 10 Veebr 2011, 10:09

Ruumi, mille kolb vabastab liikudes ülemisest surnud seisust alumisse nimetatakse silindri töömahuks,seega kui kolbi võttis maha siis see joon kus kolb peaks alumises seisus olema,on nihkunud alla poole,väntvõllipoole,seega suurenenud ka töömaht.

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Sassu » 10 Veebr 2011, 11:18

waher kirjutas:Ruumi, mille kolb vabastab liikudes ülemisest surnud seisust alumisse nimetatakse silindri töömahuks,seega kui kolbi võttis maha siis see joon kus kolb peaks alumises seisus olema,on nihkunud alla poole,väntvõllipoole,seega suurenenud ka töömaht.
See joon kus kolb on TDC's on samuti ju alla poole nihkunud. Kolvi "tuunimine" ei muuda kuidagi tema üles-alla liikumist, seda saab muuta ainult väntvõlli vahetades.

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas waher » 10 Veebr 2011, 12:25

:shock: a kurat sul on õigus...ma lähen häbenema :? :D

M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas M-Tech » 10 Veebr 2011, 15:45

Tsiisas mehed, äkki loeks mingi lihtlabasemagi raamatu läbi enne mootori tuunimise alustamist. :mrgreen:

Mootori kubatuur = KOLVIKÄIK x SILINDRI PINDALA (ehk silindri läbimõõt) x SILINDRITE ARV

See milline see kolb seal silindris on EI KOTI kubatuuri poolelt absoluutselt MITTE KEDAGI!
Kolvi kuju muudab surveastet (mida on omakorda staatilist ja dünaamilist olemas) ja palun ärge seda nüüd jumala eest kompressiooniga segi ajage.

Seega kui sa ei kasuta teist väntvõlli ega teise mõõduga kolbe, siis on kubatuur ikkagi sama mis tehasest.

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic

Postitus Postitas Tanel » 10 Veebr 2011, 18:15

Tehnic mõtles et on tark :mrgreen:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Vasta