tamar kirjutas:Kristjan kirjutas:Ei ole küll väga kursis mis seisus sul see kere on, aga kas äkki lihtsam ei oleks 4000 eest see 2,9 ära osta ja tehnika sinumasinale külge kruvida? Saad rahulikult V6 maha kiskuda doonori pealt puhastada asjad üle vaadata/ära vahetada ja siis rõõmsalt enda kerele vahele tõsta...
Niipalju kui netist lugenud siis poolraam läbi ja seal värki ja eriti vinget midagi pole.
Külavahel drihvtida ja bussikas kõvatada mimmide ees on väga bueeno pill pakun. Sumpsi lõikuriga mõned augud ja väga viis.
Jäta vana sierra kah alles, niikuinii keegi maksta midagi eitaha selleeest, 2 krooni kilo mõttetu....
no koos kõigega nii nagu ta on praegu (recarod, valud, tuuning stangeja külje laiendid, xr4 tagatiib, suuremad pihustid, 2 kraadi hilisema süütega, ilma muusikata rs rooliga elektri akende ja peeglitega, mootor kah üsna kabe, midagi võibolla jäi ka kahe silma vahele) on mul pmst ostja olemas. Kuid paar kuud ma ei müü seda vaid vaatan kuidas 2,9 mootoriga sõita on ning siis otsustan kumma müün. samas valud juba maksavad üht teist ja recarod ja rs rool ja xr4 tiib ning stange ning laiendid. kui need eraldi müün siis on see auto üsna odava hinna eest saada (originaal konditsioonis siis)
Kristjan kirjutas:Sry ma suht laisk ei ole jõudnud/vitsinud kogu su auto teemat läbi lugeda, aga milleks see 2 kraadi hilisem süüde parem on? Ja kui vitsid äkki paned mulle pm'i kuidas seda süüdet dohc sättida saaks.... ja mis cc pihustid sa panid? Oringinaalid vist sinna 200cc kanti?