Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo -> K.A.L.A

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 02 Aug 2007, 00:17

kõrvalistuja poolne uks on seest pigitatud homme võibolla teen juhi ukse kah

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 02 Aug 2007, 18:22

nüüd siis mõlema ukse välmine plekk seestpoolt pigitatud peale elektriakende panemist tuleb siis panna ka sisemisele plekile, vot siis saab juba vaiksem. kuna tasuta sain selle 3mm pigimati siis selle panen aind välimise pleki sisse poole (jäi veel ühe tegumise ukse jagu üle) sisse poole panen nikesoundi oma kuna see 4mm. põhja esialgu ei tee rohkem kui pagasniku igalt poolt kuhu ligi pääsen ja tagumised uksed välimise ja sisemise pleki. aga tulevikus kui rohkem ehitada siis vaja panna ka põhjale vähe ja kindlasti kick panelitesse ja tulemüüri. panin siis ajutiselt alpine crosside taha signati m10 midranget mängima. pole veel kuulata jõudnud vahet. ja kuna nad on originaal kohtades ja ajutiselt siis mingist suunamisest ei ole niikuinii mõtet rääkida

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 06 Aug 2007, 15:54

KRANTS kirjutas:esiots hakkab kahtlaselt scorpat juba meenutama :lol:
hakkab jah, ja üks arvas et nüüd on nagu bemm :lol:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 22 Aug 2007, 11:54

peale raadil rallimist tundub et mul on sama mure mis siin teemas, ehk siis temperatuur laes (isegi külma mootoriga süüte sisse keeramisel). eks tuleb siis kah juhtmed sealt üle vaadata.
olgu tänatud et on otsi nupp üleval ääres
vahest peale paarutamist langeb uuesti normi kuni uue paarutamiseni

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 22 Aug 2007, 23:10

krt, andur hoopis ära murdus kui pistikut tagant ära sikutasin
nüüd peab uue sebima :(

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 23 Aug 2007, 08:57

karvaendel kirjutas:Pakun, et ka tagumised piduriklotsid vähe kutud peale seda burnouti mis sa raadil korraldasid :)
mul on uued juba ammu olemas, vaja aind alla panna. ennem ülevaatust panen kah ;)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 23 Aug 2007, 12:13

niisiis, tellisin endale anduri ära 112 krooni aind. ja ennem oli mul vist vale andur, kuna tundus mustavärvi kraega, kuid nad vin koodi järgi arvasid et peaks olema roheline, eks homme paistab siis kas läheb külge või mitte

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 30 Aug 2007, 19:51

tann kirjutas:aga ära seda andurit liiga kõvasti keera...see käib suht väikese jõuga kuna ta koonuskeermega ja vahele võib ka keermeliimi panna....aga noh pm ega midagi ei juhtu ka, kui keerata sama sügavale kui eelmine oli.
napuga ei olnud seal midagi keerata, läks üsna tihedalt ja keerme niidi jaoks seal küll ruumi ei olnud, tahtsin suht varakult sinu õpetuse järgi järgi jätta, kuid otsustasin keerata niikaua kuni keerme osa paistab, ehk siis täpselt vastu 'mutri' osa

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 06 Dets 2007, 20:18

küsisin fsoc'ist targematelt nõu, et kas on siis või ei ole trummel piduritega lsd sierrasi originaalis. Vastus tuli siis selline
Marc kirjutas:There are cars with drumbrakes and an lsd. These cars have the same driveshafts as the cars with disc brakes. It's the stub shafts that are different. Normally the driveshafts on drumbrake cars are of the push-in type. The cars with an lsd and drumbrakes have 6 torx bolts to connect the driveshaft to the diff.
ja edaspidi kui keegi tahab veel vaielda siis palun kogugu ennem mõni fakt vastupidise tõestuseks. Ja sellest ei piisa kui räägid: "Mul vanaisal oli trummel piduritega ja tal ei olnud lsd. Ja üks tüüp rääkis et tal on ketas pidurid ja on lsd".

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 18 Jaan 2008, 01:17

thunder kirjutas:Teemat päris mitu korda läbi lugenud ja pilte palju kordi vaadatud, ükskord tahaks päriselus ka näha, saaks võrrelda kummal madalam stange on :D. Värv on ka ilus, edu ja paksu rahakotti :)
eh, seda viimast on vaja jah. Nüüd plaan ju üks raha auk juurde osta, paistab kas saab endale või mitte. Pealegi ennem kui stangesi võrdlema saab hakata pean ma ta uuesti ära lappima, sest ta ju liiga madal
kõrgus on suitsupakk püsti all

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 18 Jaan 2008, 01:37

mõni suvine pilt kah lisaks (autor italianopriit)
selline tiib peaks siis külge tulema
Pilt
päris madal teine
Pilt
eest
Pilt
praegu on esistange paremast esirattast kuni numbri märgini pisut katki :roll:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 22 Veebr 2008, 08:56

Eile sai siis vahetatud juhipoolne tagumine rattalaager uuesti, õli ja tagumised piduriklotsid.
Mis veel välja tuli, oli et peale värvimist sai veljel mutri aukudele kah ju värv peale, ja kuna värvi kiht oli paks siis ei olnud ta põhjani kuivanud veljel, ning seega ka kulus värv vahelt ning ratas oli kergelt lahti all. Tagajärg: vaja 8 uut velje mutrit ning need veljed jäävad nüüd rallimiseks.
Lähiajal vaja veel keskmine kardaani rist vahetada, kuid kuna selle tasakaalu saamine pidi olema keeruline siis remondimees ei tahtnud ette võtta ja tuleb otsida mingi firma mis teeks ära ka tasakaalustuse pärast.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 22 Veebr 2008, 14:52

italianopriit kirjutas:
tarmo kirjutas: ...Tagajärg: vaja 8 uut velje mutrit ning need veljed jäävad nüüd rallimiseks...
Plekkvelgedest räägid ikka? Või valud peetis?
Plekud. See on see kui tahad head ja lased liivapritsis puhtaks ning korralikult krundi ja värvi selga. Värv tuli aja möödudes mutri ja velje vahelt ära ning nii nad läksid. Kuna kardaanist vibra sees ja lühikesed otsad koguaeg, siis ei pannud tähele kah.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 07 Mär 2008, 09:07

see nädal sai siis viidud auto pärnusse tt autoteenindusse, kus võeti küljest kardaan, vahetati 2 risti ja üks murdunud polt ning tasakaalustati ja pandi alla tagasi 2000.- krooni eest. Kuna ise sellel ajal tööl pidin tartus olema tegeles selle kohale viimise ja ära toomisega isa ja ma ise pole veel sõita saanud et tunda kas muutus kah midagi või mitte. Täna õhtul või homme hommikul proovin järgi.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 06 Apr 2008, 21:55

uus bensu filter sai täna alla pandud ja siis avastasin oma kurvastuseks et kõrvalistuja vedru tahab läbi põranda tulla. Kuna hetkel kapitaal kereremonti plaanis pole siis lasen lähipäevil aind selle koha korralikult ära teha

Vasta