Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Kasutajate pikendused
Vasta
Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 24 Nov 2011, 19:07

Krt see on ikka huvitav auto. Sai moe pärast uuesti surveid mõõdetud. Esimeses silindris 14, teine-kolmas nõks alla 13 ja neljas nõks üle 13. Fordil suudab isegi mootor ennast iseseisvalt remontida. Kahtlane värk :D
Homme on dünorullidele minek, vaatame kas saab oma 100 vatti täis või mitte.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Jesper » 25 Nov 2011, 07:44

Nüüd vist juba nats hilja, aga üldiselt see survete mõõtmine ongi BS. Katkiste silindrite asemel võid seal vabalt hoopis katkist starterit "diagnoosida". Düno (kui vähegi võimalik, lase lambdat ka mõõta tõmbe ajal) ja leakdown testi kombinatsioon on ainuke asi mis rahuldavalt väikse määramatusega vastuseid annab.

A muidu üldiselt ma ei tea, võibolla ma olen lihtsalt õnnetuima käega tüüp linnas, aga sellist nalja, et ilma käppa sisse ajamata saab kuskilt a'la romulast või kuulutusest kätte 100% heas korras ja tiheda mootori, pole minu silmad veel näinud. Foorumid on selliseid Aadu Õnnelembasid muidugi täis, kes 30.- eest tutikaid 5l/100km mootoreid ostavad ja vahele viskavad :)

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas xr4 » 25 Nov 2011, 15:29

leakdown testi osas saab sind ehk M-Tech aidata.
XR4iPilt

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 25 Nov 2011, 18:24

Ega ma pole kunagi lootnudki mingit perfektset mootorit saada, Scorpal oli kellal 202000km ja sealt edasi on ta minu käes mingid tuhanded piitsa saanud. Loomulikult ta päris uus ei ole aga ausalt öelda väga ei huvita ka niikaua kui normaalselt töötab.

Dünos käidud ja väga suureks muretsemiseks pole põhjust. Väga originaalilähedased numbri sai sealt kätte.

Graafik selline. Punane parim katse, teine nõks kehvem.
Pilt
Rattast 84kw, 147nm. Mootorist võiks see umbes 15% kaoga olla 99kw, 173nm.
Scorpa tehase näitajad on vastavalt 100 ja 175.

Veel saime teada, et äge VI-system sisselaske regull ei toimi. Fikseerisime ühte asendisse, tulemus oli täpselt sama, keerasime teise siis madalalt oli nõks parem aga 3600pöörde juures kukkus korralikult ära. Ehk siis toimiva klapiga peaks madalal pöördel olema tiba rohkem jõudu kui praegu aga õnneks see pole väga oluline erinevus ja rajal nii madala pöördega kunagi ei sõida :P
Viimati muutis Sassu, 27 Nov 2011, 20:30, muudetud 1 kord kokku.

Yux
kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 06 Juun 2011, 13:50

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Yux » 26 Nov 2011, 03:04

mis sa loovutama pidid düno eest... tahaks ka võibolla külastada sealset kohta :P
käisid tõkatõka-s ?

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 26 Nov 2011, 19:24

Mina loovutasin natuke oma aega ja kätetööd, et see asi tehtud saaks. Ma ju õpin tktk's seda ala :D

Eelmisel aastal küsiti 500+käive eeku mõõtmise eest. Ma ei tea mis ta hind praegusel ajal on, ilmselt midagi 30-40€ vahele.

Vasta