Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Kasutajate pikendused
Vasta
elav
kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 05 Veebr 2007, 11:30
Asukoht: JÃrvamaa

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas elav » 04 Veebr 2011, 03:24

Huvitav projekt, kuid sooviks täpsemalt teada mida kasutasid, et 16v klapiliseks saada. Juhtmestik, aju, kaan(või kogu mootor)
Bmw e30

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Jaan » 04 Veebr 2011, 10:18

Igasugu juppe tal kasutatud, escort, sierra, scorpa. Loe teemat, alates 6lk läheb saaga lahti. Aluseks võetud 16v scorpa dohc.
Sierra Is

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 04 Veebr 2011, 11:34

Lühidalt terve mootor otse Scorpa pealt. Igasugu "roheliste süsteemid" ja roolivõimu osa eemaldatud.
Sisselase Scorpa originaal, koonus selle pärast, et scorpa õhufiltri kopsik ei tahtnud kuidagi mõistlikult Sirtsu kapoti alla mahtuda.
Väljalase vähe moditud Escort RS2000 torukolle.
Aju ja osa juhtmestikust ka Escort RS2000 + kõvasti home-made juhtmemajandust.
Käigukast tavaline Sierra dohc MT75. Scorpa oma on hüdraulilise siduriga, sellega ei viitsinud mässama hakata.
Sidur,korv,hooratas hetkel ka 8v dohc oma. Kuna see liiga lahja, siis kevadel 16v Scropa hooratas ja korv tagasi ning EscortRS ketas vahele.

Lisaks veel igasugu muud pudru nagu uus bensupaak, scorpa kütusepump, kütusetorud paremalt poolt veetud (scorpa omadest ümber tehtud).
Kui algne auto oleks juba dohc Sierra siis oleks see asi palju lihtsam aga näe mul oli karpaga ohc niiet tööd oli kõvasti.

elav
kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 05 Veebr 2007, 11:30
Asukoht: JÃrvamaa

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas elav » 04 Veebr 2011, 11:50

No enda oma ongi -dohc- hetkel aga tahaks vähe võimsuse lisa saaada. Miks juhtmestikku palju ümber tegema pidid, kuna oli ennem karpa? Aga selle siduri ja hoorattaga oli ka mingi kammajaa ju?Aga, kui mul -dohc- all, egas siis pole võimalik aint kaanevahetusega pääseda? Tänud muidugi selle ülevaate eest. :wink:
Bmw e30

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 04 Veebr 2011, 12:49

Orginaal juhtmestiku kiskusin täielikult välja. Alles jäid tuled, kojamehed, salongivent ja raadio. Ega seal muud elektrit vist ei ole. Siis panin vajalikud asjad juurde ilusti läbi kaitsmeploki. Scorpa mootori peale juhtmestik oli täiesti pudi niiet seda sai kõvasti lappida.
Kui tahad dohcil ainult kaant vahetada siis sisse- ja väljalase tuleb ka vahetada kuna 8v kolled 16v kaane külge kuidagi ei hakka. Loomulikult ka 16v aju. Scorpio 16v ajud on kõik väga keerulise immo süsteemiga, pigem otsida ilma immota RS2000 aju. Oluliselt lihtsam aru saada süsteemist ja see on niikuinii kiirema sõidu mõttega loodud. Lisaks pole nukaandurit ja õhulugejat vaja siis. Kindlasti saab kuidagi teistmoodi ka. Mina mõtlesin sellele kuidas oleks lihtsam ja mis jubinaid üldse vaja on. Igapäevane sõidumugavus pole mul eriti oluline kuna selle jaoks on "päris auto" :D

elav
kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 05 Veebr 2007, 11:30
Asukoht: JÃrvamaa

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas elav » 04 Veebr 2011, 13:24

Pm, siis vaja komplektset kaant koos ajuga? Kas juhtmestiku osa tuleb ka välja vahetada, kui teine kaan panna(Ehk mõni juhe rohkem ) ? :roll: Ja kas lihtsam pole, siis juba otsida RS2000 kaan, aju ja väljalase( Või see ei sobi või on nõrgem, vms)
Bmw e30

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 04 Veebr 2011, 14:18

RS2000 terve mootor praktiliselt sama aga kaanel termostaadi korpus asub niiöelda mootori tagaotsas, Sierral on selle koha peal juba tulemüür ees. Sama on ka sisselaske kollega, mis tuleks põhimõtteliselt tuppa välja :P Escorti torukollet pidi kõvasti modima, et Sierra kerega sobiks. Aga pandud sai ta selle pärast, et see on oluliselt parem kui Scorpa suur malm kärakas ning Scorpa oma oli mul katkine niikuinii. Juhtmeid on kindlasti rohkem, kasvõi niiöelda elektroonilise jagaja (EDIS) omad. Ma pole ühtegi 8v dohci lähedalt uurinud ega näppinud, niiet ma päris täpselt ei oska öelda mis seal on ja mis puudu.

Mul sai ta vastavalt hetke võimalustele kuidagi tehtud, tegelikult saaks paremini ja vaikselt juba mõtlen kust mõned hobused veel juurde saada =)

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 06 Veebr 2011, 23:36

Sai täna jälle Laitses käidud. Rada on jätkuvalt kohutavalt libe. Õnneks sain omale korralikud Michelini naelad ja sõit oli palju huvitavam kui eelmised korrad. Lisa kiirusega tuleb ka lisa probleeme... saime teada, et vallid on suht kõvad juba. Tulemus: esistange kinnitused puru, tagastange külgmised kinnitused puru, üks radika kinnitus kõvasti deformeerunud, õnneks radikas ise jäi terveks ja vasakut tiiba painutas veits. Sierra oleks nagu peksa saanud, hambutu ja vasak nurk veits vildakas. Nüüd on jälle tegevust, hakkaski juba igav :D

väike pilt ka juurde, et huvitavam oleks
Pilt

Iff
kasutaja
Postitusi: 93
Liitunud: 11 Nov 2007, 19:19
Asukoht: Läänemaa

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Iff » 07 Veebr 2011, 01:01

Ahoi Sass.. on reaalne, et sa ükspäev kuskil Tammsaarel või Paldiski maanteel sellega kulgesid ? Rootslasega ma näen sind muidugi koguaeg linnas sõelumas :P

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 07 Veebr 2011, 14:32

Iff kirjutas:Ahoi Sass.. on reaalne, et sa ükspäev kuskil Tammsaarel või Paldiski maanteel sellega kulgesid ? Rootslasega ma näen sind muidugi koguaeg linnas sõelumas :P
Kõik on võimalik, kuigi sulaga on Sirts enamasti garaažis peidus. Kui libedust pole, pole ka Sierra sõita mõtet :D

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas contact » 08 Veebr 2011, 01:14

peaks oma rehvid sulle andma, siis saad koguaeg uisu style'i lasta :wink:

mul pidevalt tükk tegemist, et hoovist välja saada. ainuke variant on hooga ja kellegile ette lasta :D
rahulikult venides pole mõtet unistadagi, et välja saab. 10cm tänava katte tõusu hoovi pinnast ja juba libiseb.
rahulikult võib tagurpidi käigu sisse jätta ja autost välja tulla ratta ringe lugema ja ei pea üldse kartma, et kuskile ära sõidab.
€-contact

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 08 Veebr 2011, 01:28

Uhked Michelinid saigi raja sõidu mõttega hangitud ja tänaval nendega ei hulla. Tänaval paarutan vanade Masteritega edasi, esimesed on veel täitsa ok, aga tagumistes on alles 1-2 naela ja muster ka pool läinud juba.. ehk pidamine jääl ümmargune null. :P

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 02 Apr 2011, 14:11

Uuendaks ka vähe teemat. Märtsi kuu tõi Sirtsule häid muudatusi veermikus. Eile ei hakanud kirjutama, muidu mõtlete, et teen nalja :D

Sain niiöelda uue esisilla, ei ole mingi racing aga lihtsalt kõik uued puksid, amordid ja jutud. Mõnusalt kõik ühes tükis, hea lihtne vahetada. Madaldusvedrud said ka sinna külge.
http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... sisild.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Vedrud, mis sillaga kaasas olid vs madaldus: http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... vedrud.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd sõidaks nagu uue autoga. Tundub, et sild on kere küljes kinni ja vist isegi rool on ratastega ühendatud :P
Taha said ka madalvedrud. vana vs uus http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... vedrud.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kole pilt 13plekkidega ka peale vahetust: http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... 20v%e4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Mingi ulme madala asjaga tegemist ei ole aga no kõvasti parem kui varem. Tagumik läks 4-5cm madalamaks. Ees oli juba enne veits madalam kui originaalis, niiet erilist vahet nagu märgata pole ja unustasin enne mõõta ka.


Eile jõudsin lõpuks ka nii kaugele, et sellel mootoril esimest korda kompressiooni mõõta. Kahtlustasin, et midagi on mäda ja näe ongi. Surved silindrites 13 - 3,5 - 6 - 10.
Tõenäoliselt klapid ei pea ning ilmselt on see viga tal juba algusest peale olnud. Talvise paarutamisega vähe süvenenud võibolla. Käib suht sama hästi/halvasti kui suvel igatahes. Peaks suverehvi alla viskama ja mõned maanteekatsed tegema, siis on näha kuidas sooritusvõime võrreldes suvega on. Peputunde järgi on madalal pöördel veits tuim aga ega ta enne ka julm rakett ei olnud.

Vahetamist ootavad veel poolteljed ja roolivardad/otsad. Uhkema siduri peaks ka külge keerama enne suvehooaega kuna praegune libiseb päris kenasti kui tallama hakata.

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas xr4 » 02 Apr 2011, 15:21

nii et läheb kaane maha kiskumiseks?
XR4iPilt

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu

Postitus Postitas Sassu » 02 Apr 2011, 17:17

On siiani muretult sõitnud, sõidab ka edasi. Esialgu võtab ta mõneks ajaks igapäevasesse kasutusse kuni Volvoga garaažis möllan. Siis mõtleb edasi. Ilusti korda teha siis võib päris püss olla, kui niimoodi pooletoobisena on juba keskmisest Sierrast oluliselt parem :D

Vasta