Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
Erilist uut ja suurt pole teinud, kuna aega on tükkimaad vähem näpu vahele jäänud.
neljapäev sai veidi kohendatud auto üldist välimust. eest ja tagant sai eemaldatud "noore kanadalase tunnusmärgid" ja "Ford" logo grilli'lt, mille asemele sai nii muuseas ghia logo.
tartu otsaga sai käidud ka lõunakeskuse külje all olevas bauhof'is, kus hakkas silma läikiv nr. alus ja see sai pühapäev lõdva randmega tulede vahele väänatud. ja nii ongi!
tehnika ise töötab nagu tööhobune ennemuiste.
aga jah, see taguots tahaks vuntsimist küll ja rohkem. numbri vahetusega ilmnesid mõningased mite sobivad elemendid(kobrutav värv ja selle all olev seenhaigus (loe: rooste)). samas tuleks ära parandada ka tulede vahel olev plast alus, mis kere külge kinnitub 4 kruvi-poldiga originaalis(mul aga kahega. ja nu need 2 kruvi ka veel lisaks, mis nr.alust kinni hoiavad.
mis seal siis ikka. laupäev sai niipalju veel tehtu, et käidud ka XcosworthX koduloomi vaatamas. üks neist oli üsna nukra olemisega, teisel aga pold väga vigagi. lõpuks kui koju jõudsin näitas odo mulle 522km läbituks.
aga vot, need liikluskaamerad ei meeldi kohe üldse mitte. olgugi, et kiirust ei ületanud aga seda kriipsu täpsust hoida pole ka teab, mis vahva tegevus. selles mõttes, et mitte fotografeerituks saada, mingi ühe pügala võrra kiirema liikumise pärast. jube nõme on koguaeg, seda seierit vahtida.
neljapäev sai veidi kohendatud auto üldist välimust. eest ja tagant sai eemaldatud "noore kanadalase tunnusmärgid" ja "Ford" logo grilli'lt, mille asemele sai nii muuseas ghia logo.
tartu otsaga sai käidud ka lõunakeskuse külje all olevas bauhof'is, kus hakkas silma läikiv nr. alus ja see sai pühapäev lõdva randmega tulede vahele väänatud. ja nii ongi!
tehnika ise töötab nagu tööhobune ennemuiste.
aga jah, see taguots tahaks vuntsimist küll ja rohkem. numbri vahetusega ilmnesid mõningased mite sobivad elemendid(kobrutav värv ja selle all olev seenhaigus (loe: rooste)). samas tuleks ära parandada ka tulede vahel olev plast alus, mis kere külge kinnitub 4 kruvi-poldiga originaalis(mul aga kahega. ja nu need 2 kruvi ka veel lisaks, mis nr.alust kinni hoiavad.
mis seal siis ikka. laupäev sai niipalju veel tehtu, et käidud ka XcosworthX koduloomi vaatamas. üks neist oli üsna nukra olemisega, teisel aga pold väga vigagi. lõpuks kui koju jõudsin näitas odo mulle 522km läbituks.
aga vot, need liikluskaamerad ei meeldi kohe üldse mitte. olgugi, et kiirust ei ületanud aga seda kriipsu täpsust hoida pole ka teab, mis vahva tegevus. selles mõttes, et mitte fotografeerituks saada, mingi ühe pügala võrra kiirema liikumise pärast. jube nõme on koguaeg, seda seierit vahtida.
€-contact
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
pane püsikas sierrale siis ei pea koguaeg jälgima
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
nädalake tagasi tõrvas käies mõtsi et peaks enda suksule selle külge pookima, kuna ca 250km enam-vähem ühtlaselt jalga hoida on tüütu..:STarmo kirjutas:pane püsikas sierrale siis ei pea koguaeg jälgima
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
Selle püsika teema võiks keegi koos piltidega ära teha Äkki sina Contakt Sul neid lisasid palju .Üks rohkem ei tee paha .Siis kindlalt huvilisi kohe tekkimas.Minu arusaamist mööda peaks vana scorpa pealt selle saama.Kunagi jäi üks silma kuid see ront müüdi tervelt maha ja juppe pealt ei müüdud.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
scorpaklubis pmst õpetus kah, peaks toimima ka sierra peal ... vist
uuri, tee ära koos piltidega, ning lisa tee ise teema alla kah
samas võid sa ka panna kütuse kompuutri sierrale, keegi siin sierraklubis kunagi isegi pani
uuri, tee ära koos piltidega, ning lisa tee ise teema alla kah
samas võid sa ka panna kütuse kompuutri sierrale, keegi siin sierraklubis kunagi isegi pani
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
asi siis juhtuski täna
ja autu hekel sellises seisus
selgus: et järgi andis pahtli ja tiivavaht, mis ei hoid end piisavalt hästi koos.
ja autu hekel sellises seisus
selgus: et järgi andis pahtli ja tiivavaht, mis ei hoid end piisavalt hästi koos.
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
Tiib pani lendu ?
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
õnneks märkasin seda enne, kui asi ohtlikuks muutus ja eemaldasin selle!
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
see tiib oli juba ammu veits imelik, ma ei tea mul peab silikoniga normaalselt!
oojaaa kütuse kompuutrit tahan.. kämoon mäccontact sa ju ikka oskad!!!
kiirusemöödik.. umm ei tea mis moodi see toimib aga huvitav oleks teada!
oojaaa kütuse kompuutrit tahan.. kämoon mäccontact sa ju ikka oskad!!!
kiirusemöödik.. umm ei tea mis moodi see toimib aga huvitav oleks teada!
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
Keegi kes üleliigse nukkvõlliga Scorpiot lammutab ja püsikas peal siis see süsteem koos rooliga ei tohiks olla ulme peale aretada.
Kas mitte Kris nimeline kasutaja (must sedaan üleliigse nukkvõlliga oli tal veel) aretas Scorpa kütusekompu peale, tema autoteemas sellest juttugi minu mäletamist mööda. Ei viici otsida ise üles.
Kas mitte Kris nimeline kasutaja (must sedaan üleliigse nukkvõlliga oli tal veel) aretas Scorpa kütusekompu peale, tema autoteemas sellest juttugi minu mäletamist mööda. Ei viici otsida ise üles.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
muig üleliigse nukkvõlliga
tegelt nüüd ongi põhjus uue tiiva tegemiseks!
vana sai ära katsetatud ja nüüd vaja tsipa parem tiib teha.
kui nüüd aus olla, ega siis nii kindel enam saja juures ei ole, kui seda tiivaga oli.
tegelt nüüd ongi põhjus uue tiiva tegemiseks!
vana sai ära katsetatud ja nüüd vaja tsipa parem tiib teha.
kui nüüd aus olla, ega siis nii kindel enam saja juures ei ole, kui seda tiivaga oli.
€-contact
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
kütusekulu järelikult nüüd kah siis väiksem kui enem saja juuress juba surus
kasutaja kriss oli jah see kes pani kütuse kompuutri dohc'le
otseselt ei pea rooli panema, need nupud saad sealt ju mujale kah aretada, muidugi veel edevam oleks kui need aretada kolme kodaraga rooli peale
kasutaja kriss oli jah see kes pani kütuse kompuutri dohc'le
otseselt ei pea rooli panema, need nupud saad sealt ju mujale kah aretada, muidugi veel edevam oleks kui need aretada kolme kodaraga rooli peale
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
asi hakkab nagu looma kui Contakt kuumarabandust ei saa.
Ilusat suve jätku.Kalev
Ilusat suve jätku.Kalev
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
nüüd siis sai asi ette võetud lõpuks!
aega võttis aga tööle ma selle plaadi sain... ja säästsin 900.- eeku mingi vidina pealt mida on müüa ainult (A varuosa) originaal osana.
tegemist on siis selle plaadiga
ja too vidin, mis seal takistus spiraalide all jalgu omavahel ühendab.
oli läbi!
ja selle asja eest ligemale 900,- maskta on ülemõistuse laristamine!
jutt siis salongiventilaatori takistusplaadist. 3 kiirus oli ainuke kiirus, mis hoidis klaasid kuivad! Pole just teab, mis suur asi aga vot on asi, mille eest kohe mitte ei taht ligemale 900,- maksta.. ja nii saigi lõpuks, (kui juba aasta ja natuke peale möödas vms.) ette võetud retk oomipoodi, et soetada endale pisike vidin(termotakisti), mis tekitas terve selle aja parajat peavalu. see ei maks nagu midagi a'la 15 eeki tk võtsin kohe kolm erineva
temp. C° taluvusega takistit, ja 45 eeku kokku.
puurisin takisti plaadile kaks 1mm auku klemmjalgadesse, väänasin takisti jalad vastavalt sobivasse asendisse ja olemas ta oligi. panin otsad külge keerasin süüte sisse ja ....... kus siis võtis kõrva kohe tunduvalt rõõmsamaks... vendi mootor töötas kordades vaiksemalt, kui ta oli teinud seda terve senise aja läbi suve, kuni tänase õhtuni.... see oli tegelt masendav aeg...
suht koht palju aega võttis, selle pisikese vidina tuvastamine, millega täpselt tegu on...
nüüdseks on siis taastatud 0,..1,...2 kiirused 3 kiirus töötab otse!
Tegin veel lisa kulutuse uue küttevooliku jupi soetamiseks... ilus asi ei saand ostmata jätta.
ei midagi erilist lihtsalt, et sellele kummivoolikule oli peale pandud metallsukk.
auto juures suurt midagi teinud ei ole, liigub siiani. vahepeal sai ostetud veel uus õlifilter ja õli, mis seisavad veel mõnda aega ja ootavad oma aega. hetkel veel kiire aeg ja autot tuppa lükata ei saa, et selle kallal nokitseda.
aega võttis aga tööle ma selle plaadi sain... ja säästsin 900.- eeku mingi vidina pealt mida on müüa ainult (A varuosa) originaal osana.
tegemist on siis selle plaadiga
ja too vidin, mis seal takistus spiraalide all jalgu omavahel ühendab.
oli läbi!
ja selle asja eest ligemale 900,- maskta on ülemõistuse laristamine!
jutt siis salongiventilaatori takistusplaadist. 3 kiirus oli ainuke kiirus, mis hoidis klaasid kuivad! Pole just teab, mis suur asi aga vot on asi, mille eest kohe mitte ei taht ligemale 900,- maksta.. ja nii saigi lõpuks, (kui juba aasta ja natuke peale möödas vms.) ette võetud retk oomipoodi, et soetada endale pisike vidin(termotakisti), mis tekitas terve selle aja parajat peavalu. see ei maks nagu midagi a'la 15 eeki tk võtsin kohe kolm erineva
temp. C° taluvusega takistit, ja 45 eeku kokku.
puurisin takisti plaadile kaks 1mm auku klemmjalgadesse, väänasin takisti jalad vastavalt sobivasse asendisse ja olemas ta oligi. panin otsad külge keerasin süüte sisse ja ....... kus siis võtis kõrva kohe tunduvalt rõõmsamaks... vendi mootor töötas kordades vaiksemalt, kui ta oli teinud seda terve senise aja läbi suve, kuni tänase õhtuni.... see oli tegelt masendav aeg...
suht koht palju aega võttis, selle pisikese vidina tuvastamine, millega täpselt tegu on...
nüüdseks on siis taastatud 0,..1,...2 kiirused 3 kiirus töötab otse!
Tegin veel lisa kulutuse uue küttevooliku jupi soetamiseks... ilus asi ei saand ostmata jätta.
ei midagi erilist lihtsalt, et sellele kummivoolikule oli peale pandud metallsukk.
auto juures suurt midagi teinud ei ole, liigub siiani. vahepeal sai ostetud veel uus õlifilter ja õli, mis seisavad veel mõnda aega ja ootavad oma aega. hetkel veel kiire aeg ja autot tuppa lükata ei saa, et selle kallal nokitseda.
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
pakun et sul ka vendikas undab 0 peal? suvel eriti masendav, undab seda hullemalt mida kiiremini sõidad vaikust ei saa!