Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tarmo » 12 Apr 2010, 22:00

jah 2,9 kubatuuri annab tõesti nii kokku, ju siis jääb ikka 2,3 ja lihtsalt kõrgema surveastmega seoses 2,0 kaanega, mis on ju veel parem :lol:
edit: natuke tarkuse juttu kah teistele kes minumoodi ekslikult asjast aru said
tqhq kirjutas:Kõrvalolevale joonisele on märgitud kolvi kõige madalam ja kõige kõrgem asend töötsükli käigus - vastavalt alumine surnud seis ehk A.S.S, mida ameeriklased viisakusest siiski BDC (bottom dead center) nimetavad ning ülemine surnud seis Ü.S.S. (TDC e. top dead center). Nende vahet nimetatakse mootori kolvikäiguks (S, stroke) ning koos silindri läbimõõduga (B, Bore) võimaldab see arvutada ruumala Vh, mis jääb ülemise ja alumise asendi vahele ning mida nimetatakse silindri töömahuks; korrutatuna silindrite arvuga (ehk siis kaheksaga) annab see mootori töömahu (displacement). Pilt

Kasutaja avatar
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas erx » 12 Apr 2010, 22:12

Nojah, surveaste tuleks umbes 12 siis, ostad lennukikütust ja elu on lill. :mrgreen:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tarmo » 12 Apr 2010, 22:18

pidi ikka vähe vähem olema, kuid samas vähenevat neil ju kubatuur kah niiet kes teab
muidu 2,3 pidi suht tagasihoidliku astmega olema

Kasutaja avatar
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas erx » 12 Apr 2010, 22:32

Tarmo kirjutas:pidi ikka vähe vähem olema, kuid samas vähenevat neil ju kubatuur kah niiet kes teab
muidu 2,3 pidi suht tagasihoidliku astmega olema
Kui juba süviti läksime sellesse teemasse ja mul selline ehitus just käsil, siis väheke andmeid:

RS2000 surveaste 10,3:1
Scorpio 2,3 10,0:1
Scorpio 2,0 9,8:1
2,3 plokile RS2000 kaas teeb surveastmeks täpselt 11,86, millega ei ole eriti midagi peale hakata.

Sierra puhul ei näe ma üldse mingit mõtet 2,3 plokile 2,0 kaane peale panemises, kuna kõik kanalid ja klapid on 1:1 samad, lihtsalt surveaste läheb ulmeliseks.
See on kasulik ainult Escorti puhul, kui kasutatakse 2,3 plokki ja RS2000 kaant, et ei peaks jahutusvedeliku kanalit ja sisselaskekollet ringi tegema. Sel juhul tehakse kolbe madalamaks(oli vist 1,2mm), et surveaste normaalseks tagasi saada. Kui mootor on õigetpidi kapoti all, siis ei ole sellel mingit mõtet. 2,3 kaant 0,3mm maha ja ongi surveastmeks 10,3 mis on täiesti inimlik.

Kui muudad põlemiskambri mahtu või freesid kolbe madalamaks, siis ei ole kubatuuri muutumine ühegi füüsikaseaduse järgi võimalik, selle määrab silindri läbimõõt ja väntvõlli käik. Kolvi kõrgus, põlemiskamber, kepsu pikkus ega muud faktorid ei muuda töömahtu.
:)
Viimati muutis erx, 12 Apr 2010, 22:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher » 12 Apr 2010, 22:32

sain ka kohe targemaks :) aga tõstsin auto ülesse,üritasime mutrid stabika murdunud poltidele otsa keevitada ja siis keerata need kere küljest välja aga asjata,ei saanud lõpuks lõin need poldid minema ja panin uued asemele,stabikas kinni ja nüüd on okei sõita ka,lähipäevil veel rattalaager ja sisepesu ära teha.

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tehnic » 12 Apr 2010, 23:20

mismoodi vanad poldid kätte said siis :?:
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas contact » 12 Apr 2010, 23:22

seoses su viimaste piltidega meenus mulle Lydia luuletus ... meil aiaäärne...

Contact представляет.

meil sierra tänavas,
kui kaunis oli see,
kus sierras istudes,
me lapsed sõitsime.

Kus ehani ma lammutasin
küll võtme, meisliga.
Kust vanataat käe kõrval mind
tõi tuppa magama.

Küll üle sierra tahtsin siis
ta kombel vaadata.
“Laps, oota,” kostis ta, “See aeg
on kiir küll tulema!”

Aeg tuli. kalja ja õlle peal
silm mõnda seletas, –
ei poolt nii armas polnud seal
kui sierras, külatänavas!

Компилятор by contact

see tänav on ikka paganama tuttav :D nüüd ma siis tean, aia ja postide järgi, sulle külla tulla. kui juhtun haapsalu kanti :)
€-contact

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher » 12 Apr 2010, 23:46

Tehnic kirjutas:mismoodi vanad poldid kätte said siis :?:
lõin torniga need minema,panin uued poldid asemele,seal raami küljes on ava kust pistsin traadi tükiga läbi,poldi pea otsa keevitasin teise poldi pikku pidi,et ringi ei käiks.
contact kirjutas:seoses su viimaste piltidega meenus mulle Lydia luuletus ... meil aiaäärne...

Contact представляет.

meil sierra tänavas,
kui kaunis oli see,
kus sierras istudes,
me lapsed sõitsime.

Kus ehani ma lammutasin
küll võtme, meisliga.
Kust vanataat käe kõrval mind
tõi tuppa magama.

Küll üle sierra tahtsin siis
ta kombel vaadata.
“Laps, oota,” kostis ta, “See aeg
on kiir küll tulema!”

Aeg tuli. kalja ja õlle peal
silm mõnda seletas, –
ei poolt nii armas polnud seal
kui sierras, külatänavas!

Компилятор by contact

see tänav on ikka paganama tuttav nüüd ma siis tean, aia ja postide järgi, sulle külla tulla. kui juhtun haapsalu kanti :)
ikka võib :)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tarmo » 13 Apr 2010, 00:12

kui mootor on õietpidi vahel siis ei ole võimalik ilma kere ümberehituseta rs2000 kaant panna. sest alati kui tahad termostaadi juurde siis pääseda võtad maha kaane või armatuuri (kui sinna on ligipääs tehtud termostaadi vahetuseks).
miks üldse seda 8 klapilist kaant panna? sest siis jäävad kõik andurid samad ja saad paugutada originaal ajuga.
miks panna 2,0 16v kaant scorpalt? pidavat olema parem voolavus kui 2,3 scorpa mootoril, 16v kompotile soovitatakse escorti nukke

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher » 13 Apr 2010, 00:19

no aga 16v tahab juba juhtmestikku eks?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tarmo » 13 Apr 2010, 13:54

jah
mis surve astmest alates lennuki kütust vaja läheb?
näiteks 10,3 sõidab tehase ettekirjutuste järgi alles 95 oktaaniga

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tanel » 14 Apr 2010, 18:16

2.9 bi turbo oleks muhe :)
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tarmo » 15 Apr 2010, 00:13

oleks küll, kuid sellele ei vaataks ark hästi

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher » 15 Apr 2010, 00:50

annab nii mängida,et ark ei vaatagi üldse 8) :wink:
avastasin midagi imelikku,külma mootoriga on gaasipedaal alla vajutades aske,minek on ulme ja seda öösiti ja kui õhk hea jahe on,kui aga päev on ja kõik on soe,mootor soojaks töödanud on minek alla arvestuse,pedaal kerge ja nagu ei saaks kütet/õhku kätte.

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas contact » 15 Apr 2010, 01:01

kas "vaakum" imemine väheneb ka soojaga?
€-contact

Vasta