Ford Sierra 2.0 I S DOHC 8V 89 a.
Ford Sierra 2.0 I S DOHC 8V 89 a.
Tähendab oli ka endal kunagi sierra 2.0 87 a. Algul oli kõik hea kuni katki läks nukkvõll ja sõit muutus nii ebameeldivaks. Mingi aeg tuli siis üks sõber soomest tagasi ja oma uue sierraga...sierra läks nii hullult peale et ma teadsin et pean selle endale saama...siis tuligi aeg mil tegi ta pakkumise et osta sierra ära sis...kohe muidugi arutasin ema-isaga asjad läbi ja saigi mingi aeg auto ära ostetud.
lisad on siis autol:katuseluuk, püsikiirusehoidja, elektriaknad(ees), sportrool, reguleeritav seljatugi, juhi istet saab tõsta, sport pedaalid istmekatted.
Veel on siis autol plokkdiffer, koonusfilter,
sportsumps (alt on pytt ka ära võetud, möirgab nagu loom), esituledel on mingi rohelised pirnid juurde veel pandud, esitulede kojamehed, udutuled.
Kohe Kohe saab pildid ka üles pandud.
lisad on siis autol:katuseluuk, püsikiirusehoidja, elektriaknad(ees), sportrool, reguleeritav seljatugi, juhi istet saab tõsta, sport pedaalid istmekatted.
Veel on siis autol plokkdiffer, koonusfilter,
sportsumps (alt on pytt ka ära võetud, möirgab nagu loom), esituledel on mingi rohelised pirnid juurde veel pandud, esitulede kojamehed, udutuled.
Kohe Kohe saab pildid ka üles pandud.
amisasi
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
kuidas sa umbes 10 kw juurde saanud oled ja tehase korda mootori ehk 88kw millele need hobused siis lisanud oled?
see sport pütt sul annab heal juhul kw ja koonus ei anna sul selles seades küll miskit juurde. sest paistab et õhk tuleb ikkagi poritiivast
ma lasin mootorile teha kap remondi ja hea kui seal praegu 85 kw'gi on
see sport pütt sul annab heal juhul kw ja koonus ei anna sul selles seades küll miskit juurde. sest paistab et õhk tuleb ikkagi poritiivast
ma lasin mootorile teha kap remondi ja hea kui seal praegu 85 kw'gi on
peaks olema 90 kw sel masinal...tehasest tuli ka selliseid välja minu teada. koonuse installi õppige sierrameni auyto pealt tal parim lahendus, mis siiani siin klubis nähtud ja ega eriti ei vahet pole kust filter õhku saab...peamine, et see õhk oleks KÜLM (mitte nagu osadel on koonus pandud kollektori lähedale koonuse idee on see, et ta laseb rohkem õhku läbi kui tavaline filter.
powered by 2.0 Ohc
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
tehase kw siis 88 ja 92 ja 92 oli neil millel kati ei olnud, kuid nii uuel autol peaks kat olemas olema juba. ja külma sooja ühu vahe on see et külma õhu molekul on väiksem kui sooja oma seega mahub rohkem õhu molekule mootorisse. see kuskohast see õhk tuleb on ikka vahe küll, pane käsi õhu toru lähedale ja lase kellegil järsult gaasi anda siis tunned vahet. ram air on heaks lahenduseks, kuid siis peaks vaatama et ei tekiks nn õhumulli ette millest hakkab õhk mööda lihtsalt minema, osad rinka mehed on lahendanud selle praoga õhu torus
veel 3 pilti kui auto käis rahvarallil
http://img365.imageshack.us/my.php?image=raplas1np0.jpg
http://img365.imageshack.us/my.php?imag ... 073en4.jpg
http://img473.imageshack.us/my.php?imag ... 071ib8.jpg
http://img365.imageshack.us/my.php?image=raplas1np0.jpg
http://img365.imageshack.us/my.php?imag ... 073en4.jpg
http://img473.imageshack.us/my.php?imag ... 071ib8.jpg
amisasi