Ford Sierra 2.0 I S DOHC 8V 89 a.

Kasutajate pikendused
Vasta
capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Ford Sierra 2.0 I S DOHC 8V 89 a.

Postitus Postitas capcom » 03 Dets 2006, 19:10

Tähendab oli ka endal kunagi sierra 2.0 87 a. Algul oli kõik hea kuni katki läks nukkvõll :evil: ja sõit muutus nii ebameeldivaks. Mingi aeg tuli siis üks sõber soomest tagasi ja oma uue sierraga...sierra läks nii hullult peale et ma teadsin et pean selle endale saama...siis tuligi aeg mil tegi ta pakkumise et osta sierra ära sis...kohe muidugi arutasin ema-isaga asjad läbi ja saigi mingi aeg auto ära ostetud. :P


lisad on siis autol:katuseluuk, püsikiirusehoidja, elektriaknad(ees), sportrool, reguleeritav seljatugi, juhi istet saab tõsta, sport pedaalid istmekatted.

Veel on siis autol plokkdiffer, koonusfilter,
sportsumps (alt on pytt ka ära võetud, möirgab nagu loom), esituledel on mingi rohelised pirnid juurde veel pandud, esitulede kojamehed, udutuled.

Kohe Kohe saab pildid ka üles pandud.
amisasi

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 03 Dets 2006, 19:21

praegune sierra on kobedam kui eelmine oma katkise stangega :D
powered by 2.0 Ohc

capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom » 03 Dets 2006, 19:32

vanast ma ei hakka rääkimagi :)
amisasi

capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom » 03 Dets 2006, 19:45

amisasi

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 03 Dets 2006, 22:09

tahaks kah püsikiiruse hoidjat :cry:

capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom » 03 Dets 2006, 22:20

Kw on autol praegu veits alla saja, kuid kunagi tulevikus kaalun ka peale panna turbo!
amisasi

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 03 Dets 2006, 22:32

capcom kirjutas:Kw on autol praegu veits alla saja, kuid kunagi tulevikus kaalun ka peale panna turbo!
kui turbot peale hakkad aretama siis hoia meid ikka asjadega kursis ;):D
Motorsport is a lifestyle

capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom » 03 Dets 2006, 22:35

amisasi

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 04 Dets 2006, 00:23

kuidas sa umbes 10 kw juurde saanud oled ja tehase korda mootori ehk 88kw millele need hobused siis lisanud oled?
see sport pütt sul annab heal juhul kw ja koonus ei anna sul selles seades küll miskit juurde. sest paistab et õhk tuleb ikkagi poritiivast

ma lasin mootorile teha kap remondi ja hea kui seal praegu 85 kw'gi on

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 04 Dets 2006, 14:33

peaks olema 90 kw sel masinal...tehasest tuli ka selliseid välja minu teada. koonuse installi õppige sierrameni auyto pealt :P tal parim lahendus, mis siiani siin klubis nähtud :D ja ega eriti ei vahet pole kust filter õhku saab...peamine, et see õhk oleks KÜLM (mitte nagu osadel on koonus pandud kollektori lähedale :P koonuse idee on see, et ta laseb rohkem õhku läbi kui tavaline filter.
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 04 Dets 2006, 17:50

tehase kw siis 88 ja 92 ja 92 oli neil millel kati ei olnud, kuid nii uuel autol peaks kat olemas olema juba. ja külma sooja ühu vahe on see et külma õhu molekul on väiksem kui sooja oma seega mahub rohkem õhu molekule mootorisse. see kuskohast see õhk tuleb on ikka vahe küll, pane käsi õhu toru lähedale ja lase kellegil järsult gaasi anda siis tunned vahet. ram air on heaks lahenduseks, kuid siis peaks vaatama et ei tekiks nn õhumulli ette millest hakkab õhk mööda lihtsalt minema, osad rinka mehed on lahendanud selle praoga õhu torus

capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom » 04 Dets 2006, 19:38

amisasi

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 04 Dets 2006, 19:51

krt seda teab neid n9a ja n9c on pandud mõlemale versioonile, kas sul on siis katalüsaator või ei?

capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom » 04 Dets 2006, 20:22

on küll
amisasi

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 05 Dets 2006, 01:40

siis n9c ja 88 kw, originaalis, mootori kulumine on vähendanud saadaval olevaid kw ja pütiga said takistust vähe väiksemaks seega umbes kw juurde kuna eest on ikkagi kitsas eriti kati juurest ja koonus, no kui ta sul kw juurde annab on hästi küll

Vasta