Sierra '90 2.0 dohc XR4i tann
Sierra '90 2.0 dohc XR4i tann
sain oma sierra juba juulis aga nüüd alles mõtlesin et räägiks ka siin sellest.
muidu välimus päris norm kuid alt tiba roostes aga mugav ja ei võta ka palju kütet. paar päeva tagasi sain omale rs stange lisa ja mingi jaanuaris ka tiba ägedama tagastange... siis veel värv selga ja saab edasi mõelda mingi aeg peaks ka kere seisukorrale tähelepanu pöörama ja väikse puksiringi tegema jne...
pildid http://www.carrating.org/car.php?13620
muidu välimus päris norm kuid alt tiba roostes aga mugav ja ei võta ka palju kütet. paar päeva tagasi sain omale rs stange lisa ja mingi jaanuaris ka tiba ägedama tagastange... siis veel värv selga ja saab edasi mõelda mingi aeg peaks ka kere seisukorrale tähelepanu pöörama ja väikse puksiringi tegema jne...
pildid http://www.carrating.org/car.php?13620
- skyline boy
- turist
- Postitusi: 43
- Liitunud: 24 Okt 2006, 20:31
- Asukoht: Tallinn
see on muidu seesama jah mis 10 k maksis...aga kevadel äkki saab need mõlgid ja rooste enamvähem ära
aga sellest tagastangest pilte pole aga põhimõtteliselt midagi erilist pole, numbrimärk on alla toodud...see tuleb ühe teise sierra küljest mis ka 2.0 dohc ja 4x4, aga esiotsa laksuga, ma sealt palju juppe saanud peaks luugi kh üle vaatama ja parempoolne el.aken ei tööta.
aga sellest tagastangest pilte pole aga põhimõtteliselt midagi erilist pole, numbrimärk on alla toodud...see tuleb ühe teise sierra küljest mis ka 2.0 dohc ja 4x4, aga esiotsa laksuga, ma sealt palju juppe saanud peaks luugi kh üle vaatama ja parempoolne el.aken ei tööta.
- karvaendel
- kasutaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
- Asukoht: Pärnu
kui gaasi maha lasen, siis vahel jääb ei jää tühikäigule, vaid nagu hakkab vahele jätma ja käigukangist on tunda imelik vibratsioon, nagu jätaks vahele vms....just gaasi maha laskmisel, kui jääd ristmikul ootama vms..
aga vahepeal ma olin puhta hädas sellega ennem oli selline jama et 2 silinder ei tahtnud töötada...siis vahetasin küünlad, juhtmed, jagaja kaane ja rootori ja siis veel küünlad ja olin juba valmis 2. silindri pihustit vahetama hakkama aga midagi ma seal kapoti all tsudisin ja vahepeal hakkas tööle korralikult. siis idee järgi puhastasin pihustite juhtmete pistikuid kuid ei aidanud, siis panin need juhtmed just selliselt painde alla et töötas (no ikka katkise juhtme liigutamisel mõne koha peal ühendus parem). nüüd veel säilinud see, et jah tühikäigule ei jää ilusti käima vahel ja kui väheke takka anda siis tuleb päris jubedat mürki sumpsist mitte värvi poolest vaid lõhna poolest.
maitea äkki keegi sai midagi aru kh
aga vahepeal ma olin puhta hädas sellega ennem oli selline jama et 2 silinder ei tahtnud töötada...siis vahetasin küünlad, juhtmed, jagaja kaane ja rootori ja siis veel küünlad ja olin juba valmis 2. silindri pihustit vahetama hakkama aga midagi ma seal kapoti all tsudisin ja vahepeal hakkas tööle korralikult. siis idee järgi puhastasin pihustite juhtmete pistikuid kuid ei aidanud, siis panin need juhtmed just selliselt painde alla et töötas (no ikka katkise juhtme liigutamisel mõne koha peal ühendus parem). nüüd veel säilinud see, et jah tühikäigule ei jää ilusti käima vahel ja kui väheke takka anda siis tuleb päris jubedat mürki sumpsist mitte värvi poolest vaid lõhna poolest.
maitea äkki keegi sai midagi aru kh