Jaanus 31.12.09 kirjutas:täna siis käisin vahetasin Civicu Sierra vastu ära
91a 2,0 -dohc- sedaan.
põhiline siis et salongi vent otsustas et ta ei taha ikka töödata. raplast türisallu ilma vendita
tagastange on suht räbal, nr.märgi tulesid ei ole. tagaluuk ka vildakas. muidu sile.
Kersti, sa tulid Keila statoili juures vastu vist?
kui kunagi koju jõuan siis panen paar pilti ka.
Ford Sierra 2,9 24v 91a Jaanus
Ford Sierra 2,9 24v 91a Jaanus
Viimati muutis Jaanus, 07 Apr 2011, 19:34, muudetud 5 korda kokku.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus
täpselt nagu minu vana CLX ainult mul oli gas systems ka peale aretatud.
rool oli ka aint kolme kodaraga.
sul võib seal, armatuuri all käopesa olla, kodukarvase (loe: ise hakanud tehnika huvilise) meisterdatud.
nagu üks mu vana tuttav, kes suutis mu võimendi koos kõlaritega läbi küpsetada.
equaliser'i juhtimine käis läbi arvuti e. siis eelvõimendi juhtimine.
aga jah viska pilk armatuuri alla kala on kuskil seal. see BRIDGE aretis pole kõikse õigem asi.
imelik on muidugi see, et ka kolmandat kiirus pole? või on?
(süüde sees, ja nupuratas kolmandal kiirusel) kui see võimalus töötab, siis asi hoopis reostaadiplaadis, ventika peal.
rool oli ka aint kolme kodaraga.
sul võib seal, armatuuri all käopesa olla, kodukarvase (loe: ise hakanud tehnika huvilise) meisterdatud.
nagu üks mu vana tuttav, kes suutis mu võimendi koos kõlaritega läbi küpsetada.
equaliser'i juhtimine käis läbi arvuti e. siis eelvõimendi juhtimine.
aga jah viska pilk armatuuri alla kala on kuskil seal. see BRIDGE aretis pole kõikse õigem asi.
imelik on muidugi see, et ka kolmandat kiirus pole? või on?
(süüde sees, ja nupuratas kolmandal kiirusel) kui see võimalus töötab, siis asi hoopis reostaadiplaadis, ventika peal.
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus
Mul on olnud soojendusega selline lugu, et ühekorra jäi seisma. Võtsin katte eest ära ja lükkasin näpuga käima kui süüde sees oli. Siis hakkas tööle seniks kuni süüte uuesti välja keerasin. Ventika mootorit maha võttes selgus tõsiasi - ankrumähise lamellid, mille vastu harjad puutuvad olid pooled kadunud. Ehk siis pool ringi oli plastmass ja pool ringi lamellid.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus
krt ei taha eriti uskuda et mootor läbi. kaldun ise ka sinne isearetatud asja poole.
aga noh, vaido ütles et temal auto seisis ja siis lambist enam ei töödanud. mootor mul muidu olemas, see reostaat peaks ka olema.
unustasin mainida ka selle et kojamehed ka ei tööta ilma selle sillata!
aga noh, vaido ütles et temal auto seisis ja siis lambist enam ei töödanud. mootor mul muidu olemas, see reostaat peaks ka olema.
unustasin mainida ka selle et kojamehed ka ei tööta ilma selle sillata!
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus
Sa oled ka ikka paadunud fänn, et moodsama ja ökonoomsema Honda otsustasid lustipilli vastu vahetadaJaanus 31.12.09 kirjutas:täna siis käisin vahetasin Civicu Sierra vastu ära
91a 2,0 -dohc- sedaan.
põhiline siis et salongi vent otsustas et ta ei taha ikka töödata. raplast türisallu ilma vendita
tagastange on suht räbal, nr.märgi tulesid ei ole. tagaluuk ka vildakas. muidu sile.
Kersti, sa tulid Keila statoili juures vastu vist?
kui kunagi koju jõuan siis panen paar pilti ka.
Aga Keilas võisin vastu tulla küll, sõidan seal ju igapäevaselt. Sind ei märganud, siinkandis sõidavad Sierraga ju ainult mina, Sassu, Contact ja ülejäänud on vanad pässid, 46 mutrivõti taskus ja ader tagaistmel.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus
njh, selle asjaga on ka tglt nii et auto on sõbra(Rene(ei ole foorumi kasutaja)) kasutuses(civic oli ka) ja juba ammu käis jonnimine, et tagavedu vaja.kersti kirjutas:Sa oled ka ikka paadunud fänn, et moodsama ja ökonoomsema Honda otsustasid lustipilli vastu vahetada
streetrace-s pakuti Bemme, aga e36 talle ei kõlvanud ja lõpuks tuli üks Sierra pakkumine. vahetasin siiski 1:1le, kahju muidugi aga mis teha.
Rene orgunnis korralikud rehvid ka sierrale juba, peaaegu uued siis sai suht soodsalt. mõõt läks küll suuremaks(185/70/14) a suurt vahet ei ole.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
Kahju, et enda Sierrat õigeks ajaks valmis ei saanud, muidu oleks Civic varuosadeks vägagi marjaks ära kulunud.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
oleks-poleks.Cozmo kirjutas:Kahju, et enda Sierrat õigeks ajaks valmis ei saanud, muidu oleks Civic varuosadeks vägagi marjaks ära kulunud.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
Suured tänud Contact-ile abistamise eest!
reedel sai siis käidud Keilast läbi, et siis teema oli selles et puterdas jms. ise arvasime gaasiklapi andurit, aga see siiski toimis. vahetusse läks hoopis gaasiklapp ise.
täna(no pühapäeval) sai Rene gaasitrossist jagu ja nagu pühapäeval ikka siis poed kinni kõik. mingi ajutise asja ta meisterdas, et veits sõita kannataks.
kuna juhiukse nurk ainukesena roostetab ja akna tõstuk ka feilib siis lihtsam on vist uks ära vahetada. niiet kui kellegil selles toonis juhiust pakkuda võib ps-i panna, eriti palju ei tahaks maksta.
reedel sai siis käidud Keilast läbi, et siis teema oli selles et puterdas jms. ise arvasime gaasiklapi andurit, aga see siiski toimis. vahetusse läks hoopis gaasiklapp ise.
täna(no pühapäeval) sai Rene gaasitrossist jagu ja nagu pühapäeval ikka siis poed kinni kõik. mingi ajutise asja ta meisterdas, et veits sõita kannataks.
kuna juhiukse nurk ainukesena roostetab ja akna tõstuk ka feilib siis lihtsam on vist uks ära vahetada. niiet kui kellegil selles toonis juhiust pakkuda võib ps-i panna, eriti palju ei tahaks maksta.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
Palun palun!
veidi infi ka toimunust.
natuke sai ka näpitud õhuklappi, mis võis mingil põhjusel kinni olla või ei liikunud piisavalt.
esmasel katsel klappi proovides ei liikunud, see arusaadavalt.
juhtmetest pealetulev vool oli olemas ja klapimootor toimis, seega sai kokku tagasi ja peale.
tükk läks vahetusse jah, sest sellega oli nalja tehtud ... siibristopper, mis hoiab teda algasendis oli keevitatud ja kuidagi üle jala lastud. vähemalt sai korralik ja toimiv asi peale pandud.
veidi infi ka toimunust.
natuke sai ka näpitud õhuklappi, mis võis mingil põhjusel kinni olla või ei liikunud piisavalt.
esmasel katsel klappi proovides ei liikunud, see arusaadavalt.
juhtmetest pealetulev vool oli olemas ja klapimootor toimis, seega sai kokku tagasi ja peale.
tükk läks vahetusse jah, sest sellega oli nalja tehtud ... siibristopper, mis hoiab teda algasendis oli keevitatud ja kuidagi üle jala lastud. vähemalt sai korralik ja toimiv asi peale pandud.
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
Tere siis kõigile.Mina olen siis see "autojuht"
Mõtlesin kah paar sõna sekka öelda,mida ma vahepeal teinud olen selle sirjega.
Helistasin fixusesse,et gaasitrossi hinna ja saadavuse kohta uurida.Oli laos olemas aga hind oli u 375.- ,seega otsustasin uurida veits mujalt igaksjuhuks.Saatsin varuosapäringu 39le romulale ja 2tk vastasid.Hinnad 50.- - 150.-.Järgm. päev astusin läbi Järvevaruosakeskusest kus pakuti mitut erinevat(teised otsad,pikkused ja anduriga/ilma),kuid mitte ükski ei sobinud.Teine koht oli Trass autolammutus kus tel.teel oldi suht "midaiganes" suhtumisega aga kohapeal öeldi,et "istu autosse sooja,meil läheb veits aega" Pool h ootasin ja käes oligi ja õige kah pealekauba.Käisin garaazist läbi ja vahetasin ära + väike tuning kuna sellel trossil oli see pingutus kruvi pooleks(tüüpviga ).
Teine pool päevast läks veermiku kontrollis kuna rool kiskus veits paremale ja 90-100km/h pealt raputas käed läbi(kaasa ei aidanud ka reg.roolisammas,mis kindlasti on omajagu kulunud ja lõtke/kolkse täis).Vahetati ära üks rooliots,regulliti sild ära kuna kokkujooks oli liiga suur ja balansseeriti esimesed plekid.Värin kadunud aga kisub ikka veits paremale.Nüüd viimane asi,mida teha on visata rehvid ümber sildade vahel(nendest uutest rehvidest,mis ma orgunnisin on vahetatud ainult tagumised).
Ja kahjuks pean mainima,et see loll väljasuremise ja puterdamise viga on tagasi,seega viga peab olema kuskil mujal(praegu sõidan jälle nii,et segusiibri asendianduri pistik lahti kuna muidu sureb fooritaga maha).Nii et vbl prooviks vahetada korraks see andur ära?Või oskab keegi veel mingeid ideid pakkuda?
Mõtlesin kah paar sõna sekka öelda,mida ma vahepeal teinud olen selle sirjega.
Helistasin fixusesse,et gaasitrossi hinna ja saadavuse kohta uurida.Oli laos olemas aga hind oli u 375.- ,seega otsustasin uurida veits mujalt igaksjuhuks.Saatsin varuosapäringu 39le romulale ja 2tk vastasid.Hinnad 50.- - 150.-.Järgm. päev astusin läbi Järvevaruosakeskusest kus pakuti mitut erinevat(teised otsad,pikkused ja anduriga/ilma),kuid mitte ükski ei sobinud.Teine koht oli Trass autolammutus kus tel.teel oldi suht "midaiganes" suhtumisega aga kohapeal öeldi,et "istu autosse sooja,meil läheb veits aega" Pool h ootasin ja käes oligi ja õige kah pealekauba.Käisin garaazist läbi ja vahetasin ära + väike tuning kuna sellel trossil oli see pingutus kruvi pooleks(tüüpviga ).
Teine pool päevast läks veermiku kontrollis kuna rool kiskus veits paremale ja 90-100km/h pealt raputas käed läbi(kaasa ei aidanud ka reg.roolisammas,mis kindlasti on omajagu kulunud ja lõtke/kolkse täis).Vahetati ära üks rooliots,regulliti sild ära kuna kokkujooks oli liiga suur ja balansseeriti esimesed plekid.Värin kadunud aga kisub ikka veits paremale.Nüüd viimane asi,mida teha on visata rehvid ümber sildade vahel(nendest uutest rehvidest,mis ma orgunnisin on vahetatud ainult tagumised).
Ja kahjuks pean mainima,et see loll väljasuremise ja puterdamise viga on tagasi,seega viga peab olema kuskil mujal(praegu sõidan jälle nii,et segusiibri asendianduri pistik lahti kuna muidu sureb fooritaga maha).Nii et vbl prooviks vahetada korraks see andur ära?Või oskab keegi veel mingeid ideid pakkuda?
Senator B 12V -90 manual/130kw--->24V manual/150kw
Ascona C 8V -87 GT manual/85kw
Ascona C 8V -87 GT manual/85kw
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
kordan iseennast. endal igasugu vigasi ravinud pistikute kinnilahti kiskumise ja elektrikontaktpindade puhastus spreiga. kaitsmed ja reeled välja kitkunud ja kaitsmeplokki ka sellega uputanud(mingi pistik on aku taga ka)
samas üks dohclakas endal tegi ulme asju siis kui sumps lasi peale pükse hästi natuke läbi, nii, et kuuldes aru ei saanud. sellest piisas, et loopis segas.
aga ford on ford. suht boeno nääb välja, võimalik et nägin seda täna õhtul rannamõisa selveri juures?
samas üks dohclakas endal tegi ulme asju siis kui sumps lasi peale pükse hästi natuke läbi, nii, et kuuldes aru ei saanud. sellest piisas, et loopis segas.
aga ford on ford. suht boeno nääb välja, võimalik et nägin seda täna õhtul rannamõisa selveri juures?
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
Njh sellel tglt kah laseb sumpa kollektori ja pükste vahelt läbi,keegi millalgi isegi üritanud nö kinni pahteldada selle prisma parandusmassiga aga edutult.Eks ma uurin homme täpsemalt,mis seal valesti on ja kui vaja siis keevitan augud kinni
Samas tuli ka endale pähe,et võiks pistikud/ühendused üle spraytada aga spray oli kahjuks kodus too päev Seni aga peab edasi puterdama..
Rannamõisa selveri eest sõidan tihti mööda aga parkima seal eriti ei satu,seega tegemist polnud meie sirjega.
Samas tuli ka endale pähe,et võiks pistikud/ühendused üle spraytada aga spray oli kahjuks kodus too päev Seni aga peab edasi puterdama..
Rannamõisa selveri eest sõidan tihti mööda aga parkima seal eriti ei satu,seega tegemist polnud meie sirjega.
Senator B 12V -90 manual/130kw--->24V manual/150kw
Ascona C 8V -87 GT manual/85kw
Ascona C 8V -87 GT manual/85kw
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
vaata õhuklapp üle. võib olla jälle kinni ja ei liigu! keera, see mootori osa tagant ära ja liiguta klapipulka ja keera külge tagasi.
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 91a Jaanus/Rene
kui kellegil on tagastanget pakkuda helistage 55607139. Harjumaa/Tallinn on põhieeldused!
Senator B 12V -90 manual/130kw--->24V manual/150kw
Ascona C 8V -87 GT manual/85kw
Ascona C 8V -87 GT manual/85kw