Sierra 2.0 DOHC 1992a.

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
valts
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Jaan 2007, 23:10

Postitus Postitas valts » 25 Jaan 2007, 20:57

Koosneb siis sellisest kummist klistiiri pumba moodi asjast, plastmass jullast, milles on kaks anumat, kuhu käib keemiline aine, mis reageerib siis jahutus vedelikus olevale ainele erinevalt ja kummist koonusest, mille abil see kogu kaadervärk lükatakse paisuka avast sisse ja pumbaga pumbatakse ja vaadatakse kas värv muutub või ei. Kui läheb rohekas kollaseks, siis on plokk või tihend õhtal.
Kes leiab vigu või teab täpsemalt, siis selgitused on oodatud :)

Stop boxis ka see asi olemas, aga kuna olin speedsteris ikka mõne probleemi puhul käinud, siis pöördusin ka nüüd sinna ja seal tehti test ja soovitati sellise mahuka töö puhul stop boxi pöördud ;)

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 25 Jaan 2007, 23:49

ca 7k?
mul läks sama töö peale ise tehes 2,5k ja sai ka vahetatud pikk ketitald ja ketipinguti.
4 pihusti otsa puksi e. kannu vahetati seepärast et nad ei osanud või ei viitsinud neid sealt tervelt välja võtta.

Kasutaja avatar
valts
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Jaan 2007, 23:10

Postitus Postitas valts » 26 Jaan 2007, 01:11

Teadagi töötunnid moodustavad päris korraliku protsendi ;)
Aga ega muud üle ei jäänud kah, endal ruume ja aega ei ole ja ega need oskusedki mootori osas väga hiilgavad ole :(

Vasta