Ford Sierra 2.9 V6 -88a. dts

Kasutajate pikendused
Vasta
dts
aktivist
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Apr 2006, 15:40
Asukoht: Tallinn

Ford Sierra 2.9 V6 -88a. dts

Postitus Postitas dts » 05 Mai 2006, 09:25

Paar sõna siis ka minu teisest autost. Tegu kolmeukselise Sierraga aastast 88. Värvus hetkel hall, aga külla ta muutub :wink: Tegu puhtal kujul ainult hobiautoga. Hetkel käib täielik kere korrastamine ja auto jumala paljaks kistud. Ainult kere seisab hetkel kuuri all. Plaan on teha nö. widebody auto, aga ma olen juba nende laiendite koha pealt sada korda ümber mõelnud. Ühed tiivalaiendid on olemas ka, aga pole kindel, kas just seda varianti kasutan.

Paar pilti ka hetkeseisust:

pilt1
pilt2
pilt3
pilt4

Mootoriks tuleb siis 2.9 V6, mis ootab ka juba pikalt oma aega, kuna enne garaashi valmimist pole eriti sellist ruumi, kus mootori kallal askeldama saaks hakata.

Kasutaja avatar
bantid
kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Apr 2006, 21:29
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas bantid » 05 Mai 2006, 15:19

tubli oled kohe mis muidu plaanis siis sellega dragrace masin?

dts
aktivist
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Apr 2006, 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas dts » 06 Mai 2006, 12:39

Ei miskit sellist. Üks kena ja piisavalt vinge pühapäevaauto lihtsalt :D

Kasutaja avatar
Deimo
turist
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Apr 2006, 21:12
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas Deimo » 07 Mai 2006, 18:25

Paremini sobiks 2,9 v6 cossu,aga see maksab päris palju. :cry:
Aga muidu päris põnev jupi kaupa kokku panna. :roll:

Kasutaja avatar
kexutaja
aktivist
Postitusi: 205
Liitunud: 07 Apr 2006, 15:50
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kexutaja » 10 Juul 2006, 16:06

Deimo kirjutas:Paremini sobiks 2,9 v6 cossu,aga see maksab päris palju. :cry:
Aga muidu päris põnev jupi kaupa kokku panna. :roll:
2.9 V6 cossu hind on kusagil 10 - 20 kilo eeki
2.0 t mootorite hinnad on sellega võrreldes kallid (algavad kusagil 40 kilo eegist) :wink:


aga kaugele siis sa autoga jõundud oled juba??
klubid.ee

dts
aktivist
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Apr 2006, 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas dts » 11 Juul 2006, 07:32

Eriti pole jõudnud teha. Maja asjad segavad päris palju :? Igatahes koopalaiendeid nukitsen vaikselt. Siis peaks esistange ka varsti klaasriide alla saama. Leidsin lõpuks sellise kujunduse nagu meeldib ja mis koopalaienditega kokku sobib.
Mootori koha pealt on ideid päris palju. Vahepeal tekkis juba mõte, et ehitan 2.9 TT. Mõtlesin ka Cossu 2.9 peale, aga igalt poolt lugedes on nendega rohkem jama kui lõbu. Ka inglased väitsid, et Cossu 24V on laisa inimese hea variant, aga kogu aeg peab teine mootor nurgas seisma, et kui kotti lendab, siis vahetad lihtsalt ümber - ei pidavat mõtet olema remontida. 2.9 TT aga pidi vastu pidama suht hästi, kui mingeid ilgelt suuri numbreid välja pigistama ja asja viimase piirini timmima ei hakka. Aga eks vaatab, mida suve lõpul tulevad pulmad eelarvele teevad ja palju raha järgi jääb, kui üldse jääb :)
Igatahes kere tahaks sel aastal valmis saada ja siis hakkab mootori asja ligemalt uurima. Praegu on sellega veel aega.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 26 Juul 2006, 13:35

TO: dts kas sa käisid mingi nii umbes 2a tagasi oma universaal sierraga türi lähedal, säreveres autode diagnostikas ??? olin ise ka samal ajal seal ja siis oli üks hall universaal 2,8 või 2,9 4*4 sierra seal garaasis sees ja siis kuskilt jäi kõrva et mingi raplast või kuskilt sealt lähedalt tuli se vend et kütte kulu oli jumala laes ???

dts
aktivist
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Apr 2006, 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas dts » 26 Juul 2006, 13:52

probemees kirjutas:TO: dts kas sa käisid mingi nii umbes 2a tagasi oma universaal sierraga türi lähedal, säreveres autode diagnostikas ??? olin ise ka samal ajal seal ja siis oli üks hall universaal 2,8 või 2,9 4*4 sierra seal garaasis sees ja siis kuskilt jäi kõrva et mingi raplast või kuskilt sealt lähedalt tuli se vend et kütte kulu oli jumala laes ???
Eip! Pole universaali kunagi olnudki.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 27 Juul 2006, 11:33

ok jäi lihtsalt kuskilt silma et sul oli se universaal sierra 4*4 v6 tumehall ja siis mõtlesin et äkki käisid sina. :roll:

dts
aktivist
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Apr 2006, 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas dts » 30 Juul 2006, 17:57

Nii...sai natuke nädalavahetusel nukitsetud jälle. Üks koopalaiend hakkab juba ilmet võtma.

pilt
teine pilt

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 30 Juul 2006, 21:14

Millega möksisid? Mulle tundus hetkel et ehitusest sul tsementi ülejäänud ja sellega et nii hall väljanäeb asi?

Klaasriie tavaliselt koos vaiguga kollakas või ma eksin ?

Stangesid ja laiendeid saab samast materjalist teha? Kuidas kokku segasid selle?

Pane ikka papu kah alla saad vaadata kuidas sobib rattaga kokku, nii imelik :lol: .

Muidu kui siledaks lihvida päris ilus, aga seda annab sirgeks pahteldada...

EDU!
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

dts
aktivist
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Apr 2006, 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas dts » 30 Juul 2006, 23:52

See möks seal peal siis klaaskiudpahtel. Alt ongi klaasriidega tehtud. Nüüd hakkasin klaaskiudpahtliga siledaks ajama ja natukene vormi parandama. Klaasriiet nii täpselt paika siluda ei anna ja siis sellised väikesed jõnksud tuleb pahtliga siledaks ajada.

Vasta