Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Sai Soomes käidud ja selline isend toodud.
Kõik tunudb toimivat. Harjuma tiba selle type9 kastiga. Astub minna päris hästi selle 57kw kohta. Hea vaikne. Midagi tiba koliseb vasakul, meibi sumps, meibi kast tiba lahti, kuid lähiajal plaanis remontima hakata. Mõnes kohas tiba roostet ka. Eks pildid räägi enda eest. Enne talve üritaks rooste ja servad kivikaitsega ära teha. Geneka korpus tundub uus olevat, äkki ka genekas sees. Müüja sõnul toimib ka peale pandud plokisoojendus. Kastipõhjas on kumm ja selle all oli ka kõik ok.
Ees cossu võre ja imestus oli suur, kui nägin taga seinas soojendust. Hea väike kuut, läheb käbe soojaks.
Enne ülevaatust vahetama esimesed kettad ja klotsid. Tagumistel trumlitel vahetab rem. komplekti ära. Filtrid, rihmad ja õlid ka igaks juhuks tuleviku poole ära vahetama.
Seieri ja tankla suhtest nii palju, et kui sai mööda trassi kiirusega ca 110kmh ja möödalendudel kuni 130kmh siis tundus olema see kusagil 10l sajale.
Ukse polstrid punnitavad tiba. Muidu seest auto igati korralik. Ainult tolmune soome kombe kohaselt.
Nüüd tahaks kõrge presendiga kuudi ka saada. Tahaks järgmiseks suveks kasti pingi või pingid panna. Esialgu mootorivahetusest ei mõtle. Kui mõtleb, eks plaanis 85kw ohc.
vigadest
soe tagumine sein
mootor
Kõik tunudb toimivat. Harjuma tiba selle type9 kastiga. Astub minna päris hästi selle 57kw kohta. Hea vaikne. Midagi tiba koliseb vasakul, meibi sumps, meibi kast tiba lahti, kuid lähiajal plaanis remontima hakata. Mõnes kohas tiba roostet ka. Eks pildid räägi enda eest. Enne talve üritaks rooste ja servad kivikaitsega ära teha. Geneka korpus tundub uus olevat, äkki ka genekas sees. Müüja sõnul toimib ka peale pandud plokisoojendus. Kastipõhjas on kumm ja selle all oli ka kõik ok.
Ees cossu võre ja imestus oli suur, kui nägin taga seinas soojendust. Hea väike kuut, läheb käbe soojaks.
Enne ülevaatust vahetama esimesed kettad ja klotsid. Tagumistel trumlitel vahetab rem. komplekti ära. Filtrid, rihmad ja õlid ka igaks juhuks tuleviku poole ära vahetama.
Seieri ja tankla suhtest nii palju, et kui sai mööda trassi kiirusega ca 110kmh ja möödalendudel kuni 130kmh siis tundus olema see kusagil 10l sajale.
Ukse polstrid punnitavad tiba. Muidu seest auto igati korralik. Ainult tolmune soome kombe kohaselt.
Nüüd tahaks kõrge presendiga kuudi ka saada. Tahaks järgmiseks suveks kasti pingi või pingid panna. Esialgu mootorivahetusest ei mõtle. Kui mõtleb, eks plaanis 85kw ohc.
vigadest
soe tagumine sein
mootor
Viimati muutis Kups, 15 Sept 2010, 19:52, muudetud 1 kord kokku.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
- XcosworthX
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Väga norm pill ju
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
p100'l ongi lühikese nina puhul tehasest nn cossu võre
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
no palju õnne p100 soetamise puhul!
nüüd siis autole väike madaldus, cossu stange ette, ilusad valukad alla, poleerimistöö ja ongi maasikas valmis
nüüd siis autole väike madaldus, cossu stange ette, ilusad valukad alla, poleerimistöö ja ongi maasikas valmis
Motorsport is a lifestyle
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Nüüd ma solvusin t6siselt,mulle ei v6ind teada anda et soomes käisid ja nii salaja veel?
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
- sõdurpoiss
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Päris pull aparaat jah, inglismaal tuunivad neid samuti nagu tavalisi sirtsegi. Väike madaldus, velg, kobe värv, recaro, cossu, 4x4 jne.
Kas soomest tuua oli odavam, kui see kohalik ligi võtta?
Kas soomest tuua oli odavam, kui see kohalik ligi võtta?
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
sai käbe käidud jah. esmaspäev mindud, teisipäev tuldud. tuttavate juures oldud.
ei mingit tuunimist esialgu. hakkan puid ja kola vedama. aga tuunimise poolest lihtne jah.
soomest odavam jah liikuv ja korralik aparaat tuua kui eestist otsida.
tundub praegu, et külmalt läheb vähe paremini tööle kui soojaga.
ei mingit tuunimist esialgu. hakkan puid ja kola vedama. aga tuunimise poolest lihtne jah.
soomest odavam jah liikuv ja korralik aparaat tuua kui eestist otsida.
tundub praegu, et külmalt läheb vähe paremini tööle kui soojaga.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Vaatasin neid uksepappe,ega seal vist muud kui MK3 uksepapid panna, Nendel vanematel kõigil see sama häda ,et pealt nahk lahti.
Üks küsimus veel,kas sellel on kaks kella?
Üks küsimus veel,kas sellel on kaks kella?
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
ei. ainult armatuuris. tahokat kahjuks ei ole. selle installimisega ei viitsi praegu jännata ka. kuskil tehnilise teema all oli vist sellest juttu ja polnud midagi keerulist. ehk tulevikus. töö tegemiseks käravad need polstrid ka. polstrid terved, korras ja puhtad aga lihtsalt kätt ei luba väga toetada.
esialgu tuleb karbi otsad kordada teha.
praegu ringi kärutades ise jumala rahul.
esialgu tuleb karbi otsad kordada teha.
praegu ringi kärutades ise jumala rahul.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Miks juba müügis? http://auto.motors24.ee/vehicles/306822 ... &sort=paid
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
see pole sama auto ju
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Vabandust minu viga,paistis samaRainer kirjutas:see pole sama auto ju
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
vend pani müüki, et kui keegi peaks tahtma. tooks endale uue siis
soome ju tore koht.
soome ju tore koht.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
23500.-
täna vahetasin õhufiltri ära. homme vast saavad vahetatud hammasrihm, selle pinguti, kiilrihm, jagaja kaas ning rootor, küünlad, esimesed klotsid ja kettad. soomes sai siis küünlajuhtmed vahetatud. saab vast põhjaaluse ka siis kanalis ilusti üle vaadata.
sõidab ja maanteel ning linnas on ülihea kulgeda. eile panin ca 1.5ruumi tooreid notte ka kasti. arvan, et 1000kg oli ikka koorem. tsenseeritud tiba oli maas. sõitmist 80-90kmh ei seganud. mõte oleks üks vedruleht veel vahele ajada. ise vähemalt rahul. eile tuli keila vahel ka üks punane p100 vastu. vahtraleht kasti küljes
järgmine nädal siis ajab registrisse ja teeb ülevaatuse ka ära. kui keegi osta tahab, siis saaks selle kohe tema nimele regada, jääb tal hilisem kulu omaniku vahetuse näol ära.
täna vahetasin õhufiltri ära. homme vast saavad vahetatud hammasrihm, selle pinguti, kiilrihm, jagaja kaas ning rootor, küünlad, esimesed klotsid ja kettad. soomes sai siis küünlajuhtmed vahetatud. saab vast põhjaaluse ka siis kanalis ilusti üle vaadata.
sõidab ja maanteel ning linnas on ülihea kulgeda. eile panin ca 1.5ruumi tooreid notte ka kasti. arvan, et 1000kg oli ikka koorem. tsenseeritud tiba oli maas. sõitmist 80-90kmh ei seganud. mõte oleks üks vedruleht veel vahele ajada. ise vähemalt rahul. eile tuli keila vahel ka üks punane p100 vastu. vahtraleht kasti küljes
järgmine nädal siis ajab registrisse ja teeb ülevaatuse ka ära. kui keegi osta tahab, siis saaks selle kohe tema nimele regada, jääb tal hilisem kulu omaniku vahetuse näol ära.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990