Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Kasutajate pikendused
Vasta
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Henn » 21 Apr 2015, 08:48

Mis vahepeal ka toimunud on.Kahe viimase pildi nimi on ahnus 0.8bar-i ja lohakus/lollus mitte keerata kas või tuimalt kütuserõhku peale. Järgimõelda siis oleks võinud pigem uputada madalal pöördel, kui näljas olla kõrgel pöördel.Õppematerjalina väga hea. Pill sõitis orginaal ajuga 0.4-0.6bari juures täitsa viisakalt, mitte mingeid probleeme/hälbeid ei esinenud. Kolb sulas kui pärnu mntl. teel haapsallu kui endalegi harjumatult kiiresti oli kellale visanud 180km/h rõhku 0.8bar-i ja kärina. Mis sitasti see uuesti.
Pilt
Pilt
Pilt

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Jesper » 21 Apr 2015, 15:54

Mul peaks üks komplekt kolbe kuskil vedelema, kui juhtumisi endal varuks pole.

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Henn » 22 Apr 2015, 07:53

Jesper kirjutas:Mul peaks üks komplekt kolbe kuskil vedelema, kui juhtumisi endal varuks pole.
Tänud pakkumast, kuid mul üks komplektne alumine ots on veel, ning samas nillin välismaa foorumitest ja ebayst juba cosworthi kolbe ja kepse.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Jesper » 22 Apr 2015, 10:02

Ma arvan et mõttekam on see raha kulutada Megasquirti, lambdakiti ja pihustite peale, sest nagu sa isegi tead, asi ei läinud laiali kolvi nõrkuse vaid totaalselt vale segu pärast. See originaalaju ja kütuserõhuga pullimine on nagu lõvi kallistamine - vähe mõnu, palju riski ja protsessi käigus ei õpi mitte midagi. Cosworthi poole on mõtet vaatama hakata kui soovitav võimsus läheb sinna 200+kW tuuri juba.

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Henn » 22 Apr 2015, 10:38

Ma tean, et kolvid oleks pidanud. mul on üks hestec-i täiskomplekt(pihustid,juhtmed,andurid,aju, jne.) silmapiiril. Hammas on igatahes verel :D

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Tarmo » 22 Apr 2015, 21:43

krt mul sulas kolvi küljelt samamoodi auk sisse ilma turbota :D

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Henn » 28 Apr 2015, 12:43

hestec jõudis juba pühapäeval minuni very happy, sierrale juhtmestik nüüd pm. komplekteeritud, orginaal juhtmestik lendas suure kaarega minema, säilis ainult pihusti ja pumba releed.
vasakul üleval sierra juhtmekimp, ülejäänud on uus juhtmekimp
Pilt
et elu oleks lihtsam, on kaasas kasutusjuhend
Pilt

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Jaan » 04 Mai 2015, 11:49

Kas see Hestec on pärit Sierraga samast aastast :lol:
Aga tegelt vist väga palju hestecimehi Eestis pole ehk pead ise õppima, kunagi oli mingi andurite kamm ka nendega, et kasutati midagi eksootilist vms. Ühesõnaga tasuta said, võid aega raisata kui ostma selle pidid siis suht kahtlane diil.
Sierra Is

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Henn » 04 Mai 2015, 15:27

Sierra on vanem, kuid vanema tüübi aju on küll. Boschi andurid, ise ei leia midagi eksootilist neis. Tasuta ei saanud, tuli sõidva cosworthi peal. Mingit õudust ei näe.

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Henn » 12 Mai 2015, 19:37

kolvid on igatahes inglismaalt minu poole teel. cosworthi YB mootori STD mõõdus kolvid leitsin soodsalt. plokk läheb hoonimisse kui kolvid jõuavad. Jaanipäevaks tahaks tule torudesse saada.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Jaan » 16 Mai 2015, 09:53

Mis nende kolvidega surveastmeks tuleb? Cossu kolvid on vist ujuva sõrmega, sa said koos kepsudega või teed ringi.
Sierra Is

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Henn » 18 Mai 2015, 09:01

Kepsud tulevad ka teised, surveastme kohapealt jään vastuse võlgu pole arvutanud. Mul kaks cometicu metallist kaanetihendit millega peaks saama surveastmega mängida.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Jaan » 19 Mai 2015, 10:45

Seal peaks ikka originaalist madalam surveaste tulema, peast panen, et OHC-l oli 9.0:1-le, aga cossu kolvid peaks pealt süvendiga olema. Seega peaks surveaste kukkuma. Kokkuvõttes võib juhtuda, et selleks ajaks kui turbo taha tuleb on vabalt hingav pill 400m sõites juba finišis.
Sierra Is

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Henn » 20 Mai 2015, 08:58

ohc-l on orginaalis 9.2:1 . Surveaste peabki kukkuma.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0is 3D 86a.Henn

Postitus Postitas Tarmo » 26 Mai 2015, 22:26

Caution! - The Sierra Cosworth
connecting rod is 1.5mm/0.060in
longer than the Pinto rod and this
means that, depending on the piston
used, it may be necessary to machine
the top of the piston to compensate
(Cosworth pistons have a lower piston
pin to crown height).
st et kui sa paned sama kõrged kepsud kui originaalis pintol on, siis jääb kõvasti madalam su kombo. kuskilt natuke veel infot otsima cossu mootori kohta et kas on kasutatav su kombo

edit:
Type: Ford Cosworth YBB. Capacity: 1993 cc. Bore/stroke: 90.82 mm/76.95 mm. Compression ratio: 8:1
sõltub nüüd kui suured on põlemiskambrid cossu kaanes võib see tähendada mega madalat surveastet

Vasta