Sierra MK1 84a.1.6 kolmeukseline alar64
Re: Sierra MK1 84a. v6 2.4 12V kolmeukseline alar64
Selgus siis doonori kojutoomise käigus et scorpa on minu tuju langetamiseks 2.4 v6 GL.
Kas on mingi suur vahe 2.9-aga peale Kw-de ja Nm-tri
Kas 2.4 ja 2.9 on manuaal kastid ühesugused
Kas on mingi suur vahe 2.9-aga peale Kw-de ja Nm-tri
Kas 2.4 ja 2.9 on manuaal kastid ühesugused
Viimati muutis alar64, 06 Dets 2011, 00:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
http://www.fordscorpio.ee/est/?page=engines" onclick="window.open(this.href);return false;
Jah, vahe on väga suur.
Jah, vahe on väga suur.
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
Ega eriti targemaks ei saanud sest käinud sellel scorpa lehel.
Aga tekkis küsimus et kas 2.4-al on kaks õhukulumõõtjat,ning kus kohast ma leiaksin mootori koodi
Aga tekkis küsimus et kas 2.4-al on kaks õhukulumõõtjat,ning kus kohast ma leiaksin mootori koodi
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
Võimsus hobujõududes ja pöördemoment on seal scorpa lehel kirjas. Samuti mootorikoodid.
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
Võimuse vahest ma sain aru et on erinevus,aga kas ehituses on ka midagi või ainult kubatuur on väiksem.
Ma mõtlesin et kus ma mootori pealt koodi leian ,pole eriti ve mootoritega kokku puutunud
Ma mõtlesin et kus ma mootori pealt koodi leian ,pole eriti ve mootoritega kokku puutunud
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
natuke ikka on erinevusi, aga üldiselt otsiks ma nüüd 2,9 mootori
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
no terve scorpa sain 200 eur-iga, ning ehk mingi aja elab üle see mootor.
Niisama sõidu sierrasse võtan sillad(taga ketaspidurid),juhmestiku ja mootori ning veel muud pudi padi ja igapäeva sierrase(istmed ning veel mingit nänni äkki),ülejäänu vanarauda,maha saab ka müüa automaat kasti kui kellegi vaja ning äkki veel midagi
kui vaadata et kui palju maksavad ainult mootorid eraldi siis minu arvates kannatab 2.4 ka praegu ära,alati saab ju teise muretseda kui vajadus tekib.
Niisama sõidu sierrasse võtan sillad(taga ketaspidurid),juhmestiku ja mootori ning veel muud pudi padi ja igapäeva sierrase(istmed ning veel mingit nänni äkki),ülejäänu vanarauda,maha saab ka müüa automaat kasti kui kellegi vaja ning äkki veel midagi
kui vaadata et kui palju maksavad ainult mootorid eraldi siis minu arvates kannatab 2.4 ka praegu ära,alati saab ju teise muretseda kui vajadus tekib.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
parem kui mittemidagi, ja kui arvestada et ostsid 2,9 pähe mitte 2,4 pähe siis ei ole kõige lollim tegu
pmst peaks juhtmed enamuses klappima ka 2,9 mootoriga (sõltub lihtsalt milline 2,9, välja nägemiselt samaga sobivad ilusti)
pmst peaks juhtmed enamuses klappima ka 2,9 mootoriga (sõltub lihtsalt milline 2,9, välja nägemiselt samaga sobivad ilusti)
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
Selle ostmisega pean ma kahjuks oma suppi sööma.Sai küll pilli vaatams käidud ning esimese hooga kohe kapote alla ja ohhh jess 2.9 peal sajebiss.Auto ise oli külili ning nagu ümber auto käies ei näinudtki tagaluugil olevat märki kuni selle päevani kui kojutoomiseks läks.seal olles ei jäänud muud teha kui auto koju tuua sest kaup oli juba tehtud.
Parem ka kui ilma mootoritta sirts või suva 1.8 mis kõiks essid ja suprad ära lüpsab
Vähemalt sain vist võimsama 2.4 ja sest kahe õhukulumõõtjaga on vist siis 96Kw 193Nm neti andmete järgi sest dokke autol pole
Üritasin siis leida mootorikoodi,aga raibe ei tulnud välja.kas see peaks olema eest vaadates parempoolse kaane peal ja õhutorude alla
Koju toomise käigus leitsin veel pagaasnikust kaane ja sisselaske kolle tihendid ning ühe tükita klapi.mootor on ise nagu töö õline et nats kuskilt midagi leemendab aga aru pole saada et oleks midagi tehtud ja siis seisma jäänud,aga eks on näha kui asja käima saab sest mootor on 3-4 aastat puhkusel olnud.
Õli on küll ilus kuldne aga ei tea kas hakkan enne proovikäivitamist vahetama või aitab esialgu uus õli filter.Sisse oleks kohe valada 5W-40 castroli täissünti(kas liiga vedel äkki pole)
Parem ka kui ilma mootoritta sirts või suva 1.8 mis kõiks essid ja suprad ära lüpsab
Vähemalt sain vist võimsama 2.4 ja sest kahe õhukulumõõtjaga on vist siis 96Kw 193Nm neti andmete järgi sest dokke autol pole
Üritasin siis leida mootorikoodi,aga raibe ei tulnud välja.kas see peaks olema eest vaadates parempoolse kaane peal ja õhutorude alla
Koju toomise käigus leitsin veel pagaasnikust kaane ja sisselaske kolle tihendid ning ühe tükita klapi.mootor on ise nagu töö õline et nats kuskilt midagi leemendab aga aru pole saada et oleks midagi tehtud ja siis seisma jäänud,aga eks on näha kui asja käima saab sest mootor on 3-4 aastat puhkusel olnud.
Õli on küll ilus kuldne aga ei tea kas hakkan enne proovikäivitamist vahetama või aitab esialgu uus õli filter.Sisse oleks kohe valada 5W-40 castroli täissünti(kas liiga vedel äkki pole)
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
3-4 aastat seisnud õli tuleks igal juhul ära vahetada. Isegi kui 3-4 aastat tagasi valati uus õli sisse ja kordagi käinud pole sellega. Läbi pesemine ka midagi halba ei tee, eriti kui uus õli läheb sisse teistsuguse viskoosusega.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra MK1 84a.V6 2.4 12V kolmeukseline alar64
ah see teine viskoossus ei tee mitte midagi, sellepärast küll pole vaja pesta. aga õli võiks jah vahetada kas kord aastas või kui õlivahetuse välp tuleb, kumb enne kätte jõuab noh.
aga need cologned üldiselt ongi õlised, põhilised leemendus kohad on klapikambri kaante tihendid
aga need cologned üldiselt ongi õlised, põhilised leemendus kohad on klapikambri kaante tihendid
Re: Sierra MK1 84a.V6 2.4 12V kolmeukseline alar64
Klapikambrikaane tihendid ongi ka just niisked.
Kas bremo pid. kettad õigustavad ennast selle raha eest 30 eur-i ,sest teiste tootjate kettad veel kallimad 50-70 eur-ini ette.
Tagumised olid odavamad aga jälle brembo kõige odavam ning mis klotsid sobiksid ette ja taha.Tahaks ikka rajale ka minna mitte niisma kummi põletada selveri parklas.
Veel oleks hea vahetada kõik silla puksid sest sierrale lähevad esimene ja tagumine sild terves tükis alla pluss vaja teha veel pidurisuportite remont.Mis rem. komplekt oleks hea
Kas bremo pid. kettad õigustavad ennast selle raha eest 30 eur-i ,sest teiste tootjate kettad veel kallimad 50-70 eur-ini ette.
Tagumised olid odavamad aga jälle brembo kõige odavam ning mis klotsid sobiksid ette ja taha.Tahaks ikka rajale ka minna mitte niisma kummi põletada selveri parklas.
Veel oleks hea vahetada kõik silla puksid sest sierrale lähevad esimene ja tagumine sild terves tükis alla pluss vaja teha veel pidurisuportite remont.Mis rem. komplekt oleks hea
Re: Sierra MK1 84a.V6 2.4 12V kolmeukseline alar64
https://www.eparts.ee/est/catalog/#bran ... 0032/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle järgi on odavamaid küll ja veel. Brembo on nende arvates väga hea tootja. Hind on ka selline, mis viitab kvaliteetsele tootele.
E: Seal lehel on Brembo kettad ette 260mm(ABS, 4*kettad) tervelt 54,32 euri. Tavalised 24,50 euri. Päris karm vahe 20mm lisa eest. Tagasillale Brembo kettad 26,47 euri.
Selle järgi on odavamaid küll ja veel. Brembo on nende arvates väga hea tootja. Hind on ka selline, mis viitab kvaliteetsele tootele.
E: Seal lehel on Brembo kettad ette 260mm(ABS, 4*kettad) tervelt 54,32 euri. Tavalised 24,50 euri. Päris karm vahe 20mm lisa eest. Tagasillale Brembo kettad 26,47 euri.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra MK1 84a.V6 2.4 12V kolmeukseline alar64
no mina olen aru saanud et savi mis ketas, oluline on klots
võistlustele sul selle mootoriga asja ei ole, liiga raske. 2,0 r4 vs 2,4v6 võidab igal juhul 2,0. aga kui võitma ei lähe vaid oma lõbuks sõidad siis vahet ju pole et pähe saad, kogemused ikka tulevad.
võistlustele sul selle mootoriga asja ei ole, liiga raske. 2,0 r4 vs 2,4v6 võidab igal juhul 2,0. aga kui võitma ei lähe vaid oma lõbuks sõidad siis vahet ju pole et pähe saad, kogemused ikka tulevad.
Re: Sierra MK1 84a.V6 2.4 12V kolmeukseline alar64
Kui sadul on tavalisest 10mm kõrgemale kinnitatud siis ega ikka ei pane küll tavalist ketast sinna. Sellest ju vähe kasu kui ainult osa klotsi kettaga kokku puutub, olgu kui tahes hea klots. Üldiselt ma olen aru saanud, et mida suurem ketas seda paremini pidama ka saab. See pole tänaval ega võidusõidus hea kui tagaots paremini pidurdab kui esiots, siis on igal pidurdusmaal külg ees. Driftiks võib isegi sobida.