Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas rinu » 02 Apr 2012, 13:39

Mulle tundub see versioon väheusutav aga kui nii täpselt tead, et üks velg õhem on kui teised siis olgu sul õigus.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo » 02 Apr 2012, 14:10

ja kui ka ei oleks, siis ikkagi ei loeks, vaid loeb see et velje keskkoht oleks õiges kohas, muidu hakkab mõjutama juhitavust ja laagreid sööma
Pilt
et kui mõni ei saa aru veel kust tuleb offset ja mis pidi

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo » 02 Apr 2012, 14:31

muideks sieera tehase et on 35-38, seega flants oleks ikkagi sobilik et asi õige oleks

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas oliver85 » 02 Apr 2012, 15:45

Et 37 tähendab, et see velg on võrreldes et42 veljega 5mm väljapool. Et tähendab velje kinnituskoha kaugust velje keskosast. Positiivne tähendab, et velg on seespool ja negatiivne tähendab, et velg on väljaspool.

Edit:Minu viga jah. Palavik teeb oma töö. Tõstaks selle mula vaba teema alla??
Viimati muutis oliver85, 02 Apr 2012, 17:41, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo » 02 Apr 2012, 16:26

vastupidi, mida väiksem number seda väljapool, mida suurem seda rohkem kõhuall

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo » 03 Apr 2012, 10:44

õhtul kui viitsin siis liigutan selle offseti jutu huumori nurga alla, tundub et ka xcosworthx sai lõpuks aru

Kasutaja avatar
OlaviT
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 24 Aug 2009, 10:33

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas OlaviT » 03 Apr 2012, 11:09

Ilus aparaat kätte saadud ;)

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas rinu » 03 Apr 2012, 11:33

Tarmo kirjutas:õhtul kui viitsin siis liigutan selle offseti jutu huumori nurga alla, tundub et ka xcosworthx sai lõpuks aru
Võib-olla saigi aga sa mitte. Teatud eeldustel on tema jutt täiesti õige. See, et sa eeldad teisi asju ei tähenda, et üks teist eksiks. Teil mõlemal on õigus.
Mis puutub konkreetselt sellesse, et kas offset üksi midagi mõjutab või mitte on teie arvamused vastandlikud, kuid kumbki teist pole esitanud oma väidete kinnituseks ühtki selgitust. Niipalju kui ma leidsin siis offset mõjutab auto välimust ja seda kas rehvid kuhugi vastu käima hakkavad.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas oliver85 » 03 Apr 2012, 12:07

Masendav
Offset Explained
The offset of a wheel is measured in millimeters and is determined by the distance from where the wheel mounts to the hub to the centerline of the wheel. The centerline of the wheel is the center of the wheel if it is being viewed from the rim side of the wheel (the part the tire stretches across), not the face of the wheel.

Zero Offset
If a wheel has a zero offset, then the hub mounting surface is even with the wheel's centerline.

Sponsored Links

Продажа новых и Б/У шин
Атворемонт, шиномонтаж, автомойка, Развал схождение, диагностика,
http://www.rattad24.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Positive
On a positive offset wheel, the hub mounting surface is toward the outside of the wheel. In effect, this makes the wheel fit closer under the wheel arch, rather than stick out. Positive offset wheels are commonly found on front-drive cars, though recent rear-drive cars have begun using them.

Negative
If a wheel has a negative offset, then the mounting surface is closer to the inside of the wheel and closer to the brakes and suspension. This has the affect of pushing the wheel away from the car. Deep dish wheels, which feature a deep lip, are usually negative offset.

How Does Wheel Offset a Car?
A car's wheel offset is specifically designed by the engineers who design the car to work with the type of car it is, the kind of performance it delivers and the way it is intended to be driven. If the wrong offset wheel is used, a car's handling can be adversely affected. The wrong offset wheel can also put undue stress on wheel bearings. Suspension components will also experience more stress, occasionally causing them to break. This is most likely to happen when a positive offset wheel is replaced by a wheel with a strong offset that moves the wheel further outward from the suspension than it should be. It should be noted that this is rare occurrence.

Measuring Wheel Offset
Calculating wheel offset requires the wheel backspace, wheel width and wheel width. If the distance from the hub mounting surface to the inner edge of the wheel is less than the wheel centerline, the wheel is a negative offset. If the distance is greater, the wheel is a positive offset.



Read more: Wheel Offsets Explained | eHow.com http://www.ehow.com/about_5526131_wheel ... z1qxzeM6WW" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo » 03 Apr 2012, 15:31

kas kaelkirjak peab tõestama et ta on kaelkirjak?
mida ma veel pean ära seletama, ma olen ju korduvalt öelnud et 5mm flants teeks sellest ühest veljest kah et37 velje, see kas see flants on seal vahel või mitte ei mõjuta rattalaagrit rohkem kui teised ilma flantsita et37 veljed. kui insenerid on ette näinud et ET võiks olla sierral 35-38 siis kuidas see 42 on parem kui 37, jätke meelde, flants ise ei lõhu ühtegi laagrit, velje tsentri nihutamine paigast hakkab lõhkuma. millest veel aru ei saanud, mida veel vaja seletada on.

Kasutaja avatar
vookas
aktivist
Postitusi: 306
Liitunud: 28 Sept 2009, 12:18
Asukoht: Põlva

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas vookas » 17 Apr 2012, 16:41

Sai ette teised uksepolstrid pandud. Taha ka olemas aga panemata. Et siis pilte nendest ja ka niisama pilte. :)
Tänud " Miku " ´le kellelt aitähi eest sai need saadud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

zizzalik
kasutaja
Postitusi: 64
Liitunud: 03 Mai 2009, 09:42
Asukoht: Pärnu maakond, kihnu vald, lemsi küla

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas zizzalik » 17 Apr 2012, 18:01

Kuradima ilus ikka. Need veljed sobivad sinna ideaalselt 8)

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Silver » 17 Apr 2012, 19:11

Mis istmed need on? Päris ägedad on. Üleüldse terve auto on äge!:P
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
vookas
aktivist
Postitusi: 306
Liitunud: 28 Sept 2009, 12:18
Asukoht: Põlva

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas vookas » 17 Apr 2012, 20:13

Silver kirjutas:Mis istmed need on? Päris ägedad on. Üleüldse terve auto on äge!:P
Escort XR3´est võetud istmed.

Tänud heade sõnade eest. :wink:

Kasutaja avatar
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas erx » 17 Apr 2012, 20:41

Mõni kataloog annab Sierrale ET 35-38, teine 35-45. ET puhul tehase mõõdust 5mm siia-sinna ei mängi küll mingit rolli, jamaks läheb siis kui ET 15 kanti on. Ühel sillal võiks ikka ühes mõõdus veljed olla, aga 5mm silmaga ehk tõesti aru ei saa.
Muidu kena masin.

Suletud